Namariel Legends: Iron Lord Collector's Edition


Upon the prosperous nation of Namariel descended the terrible Iron Lord. And with the help of a legion of mechanical soldiers, he conquered it very quickly. Be the one to face the dark ruler and destroy the source of the Iron Lord’s power. Exciting adventures, the true courage and mysterious world await!1,54Gb

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 3.82 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 indirmek için tıklayın-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayın-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayın-Click to download Part 3 
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

16 Mayıs 2013 10:35

st.guide var ama gerek yok, hintsiz adım atmıyorum. inventory kilitli. henüz hos a rastlamadım. yolumu hintle bulup gerekenleri şimdilik yapıyorum. daha başındayım sayılır. henüz puanımı belirleyemedim.

16 Mayıs 2013 17:37

aysberge ek olarak,
-ekran sağa sola kaydığı için bazı ekşınlar orada oluyor(ben sonadan keşfettimde :D )
-minscope edindikten sonra,onları karakterlerin üzerine tutarsak,orada yapmamız bulmamız gereken obje hakkında fikrimiz oluyor.
-birde jim'imiz var hoplayan zıplayan
-grafik güzel
-evet guide olmasaymış keşke güzel bir walk yazılırmış

16 Mayıs 2013 17:38

Oyun kesinlikle mükemmel. 10/10 diyebilirim.

Henüz HOS'a denk gelmedim. İlk etapta yapacağınız bir alet sayesinde insan ya da hayvanların ne istediklerini görebiliyorsunuz.

Devam edelim bakalım :)

16 Mayıs 2013 18:06

Durun beya ben daha indiriyorum :(

16 Mayıs 2013 18:17

Denizaltı oyununda çok eğleneceksiniz :)

16 Mayıs 2013 21:18

ya bekleyin beya ben daha yeni indiriyorum siz oyunu bitirdiniz bide balandıra balandıra anlatmışsınız valla öldüm sabırsızlıktan tüh ya bu gün biraz geç bakabildim siteye yeni oyunu anca gördüm :(

16 Mayıs 2013 21:19

Bonus da dahil olmak üzere çok büyük bir keyifle oynadım ve bitirdim. HOS hiç yok. Son dönemin en güzel oyunuydu kesinlikle... :)

16 Mayıs 2013 21:22

amanın 3 saat diyo oyuna şimdi fark ettim ya biyik bi dosyaymış anca yarın oynayabilirim ben bunu üff yaaaa:(

17 Mayıs 2013 22:54

valla finale doğru dört nala gelmekteyim bende serdar beye katılıyorum kesinlikle son aylarda oynadığım en süper oyun du hiç hos yok, puzzeller skipsiz yapılabilecek keyifte, guideye (bakmadan kayboldum hissi yaşasanda bakmamak için kasıyorsun) olmadan oynarsanız hele çok daha keyifli oluyor

18 Mayıs 2013 11:05

Çok süperdi, zevkle oynandı efenim, arka arkaya iki süper oyun, valla ne diyelim allah hiçbişeyine zeval vermesin patlonum sisim :D

28 Mayıs 2013 12:12

sis ben oynıyamıyorum ya oyun açıldı ama ekranın yarısı renkli kutucuklar halinde yarında oyun var anlamadım gitti. bu oyunun ekran kartı isteği nedir acaba aradım bulamadım ekran kartım yetersiz mi acaba?

28 Mayıs 2013 16:29

bozo kurulumda 3 gb fazlası yer tutan ağır bir oyun bu.
System Requirements:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 3.82 GB

28 Mayıs 2013 16:55

windows XP
CPU 3 GHz
2 GB RAM
21 GB de boş ywrim var ama olmuyo ekran kartına ait bilgi bulamadım acaba omu yetersiz sis?
ekran kartı özelliklerini sen bulabildin mi?

28 Mayıs 2013 17:08

bozo oyunun yapımcı sitesinde de yazmamış ekran kartını.sürücülerini güncellesen bir?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template