Mystery Murders: The Sleeping Palace


Sophia has awoken trapped in a mysterious bedroom within a strange and beautiful palace. She has no memory of who she is, where she is or how she came to be there. Discover why everyone within the palace has been cast into a magical slumber and uncover the truth behind the mysterious Heart of the Palace. Help Sophia recover her memories, discover her Royal romance and uncover the dark secret behind the Curse of Laroche Palace in Mystery Murders: The Sleeping Palace! 359.69 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 800 Mhz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 366 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Mystery Murders: Jack the Ripper
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 40 yorum

7 Mayıs 2013 19:36

oyunun tek güzel tarafı guide olmaması...ilk seride sevip sevmeme arası kalmışım,bunda da aynı fikirdeyim.agrasif bir cursorumuz ve zıpzıp haritamız var.grafikten hiç bahsetmiyorum!du bakalım az oynayım ben bunu ne olacak ?

7 Mayıs 2013 19:59

aman yalappim oyunda takıldım. hehehee sevdim ben bu oyunu sona dvm !

7 Mayıs 2013 22:08

inv.de yeşil gemle kırk saat dolaştım durdum,bir türlü yer bulamamıştım.benim gibi takılanlara yazıyorum.royal bedchamber odasında,sağdaki aynaya takılacakmış.ama tam tepesindeki yere... ve bu arada hintlere aldanmayın,hot point olan her yeri gösterip insanı şaşırtıyor.

8 Mayıs 2013 01:02

bende elimde ustura dolanıp duruyorum.

8 Mayıs 2013 01:10

lavabodaki sabuna dikkat etmemişim. şimdilik devam

8 Mayıs 2013 12:59

ay pc format davaları yeni bitti geriden geriden koştura koştura oyun oynuyorum daha bu oyuna gelemedim yafu ama yorumlar acaip heyecan yaptırdı bana azda olsa zorlayacak bir oyunumuz olmuş amintobello :-D
ellerine sağlık sisciğim

8 Mayıs 2013 14:19

Ee başlıyoruzz , tişkürler sis patlonum :)

9 Mayıs 2013 12:07

bir takıldım iki gündür daha hala çözemedim. son tabloyu bulamıyorum. merdivenin son basamağını oluşturacak tahtayı bulamıyorum. v.s v.s.

9 Mayıs 2013 13:35

elimde sadece poison, dolanıyorum, help!

9 Mayıs 2013 15:23

aysberg;merdivenin son oluşturma parçası game room da soldaki tabloda...

9 Mayıs 2013 16:13

arkadaşlar;big fishde yazdığına göre,
koridorda duran 2 kadın heykelinden sağda olanın eli hiç bir zaman yapılmıyormuş ve zehir de hiç kullanılmıyormuş!!ayrıca zoomlanan bazı noktalarki bunlar büyük yemek odasında soldaki çiçek olan vazo,alt girişte sağdaki kadının elinde duran büyük altın lamba,çeşitli yerlerde duran ve zoomlanan tablolar,benim 40 saat ne üleynn bu dediğim banyoda ki şömine gibi yerler sadece dekoratif amaçlı konmuş oyuncuyu sinir hastası eden noktalarmış..hay bin sekizyüz yetmişbeş kunduz !!!

9 Mayıs 2013 17:07

Off ben de dönüp dolanıp duruyodum, zaten grafiği de sevmedimdi , benden de hay bin ekşili küfte o zaman :(

9 Mayıs 2013 20:22

yok arkadaş. ikinci bir kez aynı isimle oynadım aynı yerde kaldım,
bir kazma, demir haç, valve vhell denen lavaboya olmayan nesne, manhole key nerede işe yarayacak sa,
continent denen haritaya benzeyen şey, air element toplam 6 nesne dolanıp duruyorum. silcem oyunu şimdi haaa,
o oyun odasındaki tablodan almışım merdiven basamağını beşincisi yok yok yok...

9 Mayıs 2013 20:23

aynı değil ayrı isimle oynadım yanlış yazmışım.

10 Mayıs 2013 03:40

OYUN FIX EKLENMİŞ YENİ DOSYALARLA DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.ESKİ OYUNU SİLİN,PC DE ARTIK DOSYALARI TEMİZLEYİN,YENİ PROFİLLE AÇIP OYNAYIN,BİTİREBİLİRSİNİZ

10 Mayıs 2013 16:23

Yahu yenisini indirdim yine dolanıp duruyorum, elimde manhole key, redmond crest, gold scarab, razor ve 3 tane bras cogtan 1 tanesi var, bu tablolarda ne yapacağız ki, hepsi işlem yapılacak gibi görünüyor, hofff :(

10 Mayıs 2013 18:58

ben de başladım ve kaldım.elimde razor, 1 adet cog wheel( 3 tane olmalı) bir de device key var yıldız şekilli.ama device ı bulamadım.tek device kare key isteyen.

10 Mayıs 2013 19:04

hüff buldum.alt katta sağlı sollu heykel olan yerde sola da gidiş varmış.

10 Mayıs 2013 19:43

magic orb üst katta prensesin uyuduğu odadaki roma rakamlı yerler olan alete takılıyor.
elimde redmond crest,golden scarab,manhole key,razor ile dolanıyorum hiiç bir şey bulamadım.

10 Mayıs 2013 20:27

courtyardda durup arabayı görürken sola gidiş varmış.
havuzdan wire hook,pencereden oil can.kapıdaki at kafası puzzle çözüp oynanan HOS i epickaxe ve valve wheel aldık.
banyoda küvetten wire hook ile door key.
banyodan geri çıkınca koridorda sol kapıyı açtık.prensesin odası.prensese zoom ve hairpin.masadaki küçük kutu yanından gold heart.
HOS oynayıp clock hand ve emerald.
emerald aynaya takıldı small brass key alındı.
yine aynı odada sol arkadan empty pitcher ki banyoda yere zoomlayıp doldurduk.
alexanders roomdaki saat hairpin ile açıldı 2ci clock hand.
clock handler merdiven başındaki saate takıldı puzzle oynayınca brass keystone.


10 Mayıs 2013 20:57

şato kapısını görürken sağ koridordaki device a takıldı son alınan keystone.
sol ilk oda dining room masadan silver fork.
kapının üzerindeki hayvan başından fork ile small brass disc.
odadaki kapıdan geçtik burası drawing room.adama zoomlayop 2ci orb aldık.radmond crest adamın yüzüğüne takıldı.
sehpadaki çaydanlık içinden butterfly
odada ileri yapınca kitaplıktan muzik kitap.
masada çay takımı içinden ornate key.
ateşi pitcher ile söndürünce oynanan HOS ile sun symbol.
üzerinde 8 olan daire adamın uyuduğu drawing roomda sol kapıya takıldı da nnapcaz bu puzzle fikrim yok henüz.
eşlerini bulcakmışız.kapı açılınca pool room.bilardo masasından globe.
tabloya zoom ladder rung.
açtığımız koridordan en dibe ilerleyince continent diye harita gibi bir şey ve iron key
ornate key bu koridorda sol 1ci kapıyı açtı burası library.solda yastıklar razor ile kesildi2ci brass cog.
small brass key sol taraftaki yeri açtı 3cü cog.
sağ rafa kitabı koyunca music sheet.
soldaki merdivende oil can kullanıp oynanan HOSdan giant clockwork key ve 2ci glass butterfly.
vee mola

10 Mayıs 2013 20:57

üleynn oyun yenilenmişşş....valla oynamam banane
iç ses:oynaaaaaa

10 Mayıs 2013 22:02

2 cogs koridordaki 2ci kapıyı açtı burası gallery.
soldaki kapalı rafa scarab takılınca oynanan HOS ile 3cü glass butterfly ve crystal heart alındı.
sağda camın altında mektup okundu.
0rtadaki heykele sun symbol takıldı handle da lazım.
sağdan duvardan tablo alındı.
ilerledik sol duvara tablo asıldı başka tablolar gerek.
geri koridora çıkınca soldaki tablo da alınıp asıldı.
bahçede merdiveni tamamlayıp aldık.şato kapısına dışardan bakarken sağ duvara kondu ve iron cross yukarı takıldı.
ballroomda robota sheet music ve kurma anahtarı takıldı.ayna değişti.HOS ile 3cü orb alındı
games roomda 3cü tablo alındı.
şato girişinde sol heykele crystal heart konup sonra şarj edilmiş olarak alındı.
ball room ve throne rooma giden sol alt koridordan 4cü tablo alındı.
ball roomdan 5ci tablo.
ballroomda solda bir mekanizma var onun sol üst kısmına hollow sphere talıdı ve açıp içinden air elemental alındı.
kelebkler galleriye giden koridorda sol cam kapıya takıldı 2 eksik.
glowing heart libraryde sağdaki brass man e takıldı merdiven belirdi.bu odada prensle konuşup poison.
soldaki haritadan little brass key.
sağ duvardan tablo.
HOS oynayıp ornate lighter.
continent yerküreye takıldı earth element.
geyiğin ağzından ornate key.
silver key ile açılan çekmeceden 4cü orb.
tablolar galleryde asıldı.soy ağacına zoom oyunu bitirince 5ci orb.
orblar royal chamberda takıldı oyunu bitirince amethyst.

10 Mayıs 2013 22:23

merdivenden çıkılan study odasında renkli camdan 4cü kelebek.


evettt aldığım gaz buraya kadarmış.altta elimdekilerin listesi ve yapacak bir şey bulamıyorum.
manhole key
pick axe
valve wheel
gold heart
air elemental
bottle poison
small brass key
full lighter
earth elemental
amethyst gem

10 Mayıs 2013 22:56

guest bedroomdaki foto çerçevesine gold heart takıldı ve tiny key alındı.
vanity roomda masadaki kutu tiny key ile açıldı royal seal alındı.
courtyarddaki arabaya seal takıldı içerden trunk key alındı.
vanity roomdaki sandık trunk key ile açıldı 5ci kelebek.
kelebekleri yerleştirince conservatory ye çıktık.
HOS oynayıp wrench ve heraldy badge alındı.
ilerleyince inner garden.
yerdeki kapak manhole key ile açıldı valve wheel takıldı.
ortadaki heykelin kalkanına amethyst gem takıldı bi de kılıç ister.
sol arkadaki heykelden bird seed alındı.
bi geri geldik kafesteki kuşa bird seed verdik water symbol aldık.
heraldy shield gallerinin arka kısmında zırha takıldı kılıç alındı.
inner gardenda heykele kılıcı da verince catacombsa merdiven açıldı.

10 Mayıs 2013 23:06

bathroomdan wrench ile valve lever alındı.
conservatory de bankın altına takıldı.
catacomda sağdaki meşale lighter ile yakıldı.
solda pipe puzzle yapınca ileri gidebildik.
sağa gittik taşlardan pick axe ile glowing heart alındı.
geri gelip sol kordidora girdik.pipe lever alındı.ilerledik heart robota takıldı puzzle yapınca parmaklık açıldı.
pipe lever gallery de heykelin dibine takıldı heykelin ainden fire element alındı.
catacomda robottan açılan yerden ilerleyince elementaller yerleşiyor.water elementalim eksik.elimde bottle poison ve water symbol ile dolaşmaya devam.

10 Mayıs 2013 23:15

water symbol dış bahçede akmayan çeşmede üst kısma takıldı.
soldaki taşlardan water element alındı.
elementaller hepsi takılınca harita parçası.
study de harita parçası takıldı safe code.
safe i açtık içinden glowing blue stone.

e bunu nere koycaz?

10 Mayıs 2013 23:34

Siscim eşzamanlı oynamışız bende de zehir ve mavi taş kaldı ama nereye koncek hiç bi fikrim yok, bu arada en başta courtyarddaki sola giden yolu söylemeseymişin hala dönüp duruyordum,eline koluna sağlık walk için , uykum geldi yatıyom valla ben :(

11 Mayıs 2013 00:59

mavi taş da throne roomda krala zoom ve boynundaki kırmızı taşa tıklanıyor.
bitti.

11 Mayıs 2013 02:21

bendeki sorun kırmızı kalb şarj olmuyor ve geri alamıyorum

11 Mayıs 2013 02:39

aysberg merdiveni şato dışına dayayıp haçı da takmazsan şarj olmaz.yorumlarımı sırayla oku bence.bir şey atlamadan yazdım eminim.

11 Mayıs 2013 07:18

eee poison elimizde şişti kaldı, valla o kralın boynuna o kadar tıklamıştım da kırmızı taşa tıklamamışım dimek, sağolasın siscim, amma gıcık oyundu yaf, bize kendimizi zehirleyelim diye poison bırakıp çat diye de bitti :D

11 Mayıs 2013 11:32

sis eski oyunu sildim yeni yükledim profilim devam etti belki ondan ben merdivenin son basamağını bulamadım. yine sildim ikinci linkten yükledim yine profil devam ediyor ve yine aynı yerde kaldım. yorumlarını okudum umutlandım. çok da emek vermişsin ellerine sağlık çünkü bu oyunun yorumunu tek tek yazmak da zor.
eski winde gizli klasör ve dosyaları sil deyince hiç bir yerde birşey kalmıyordu ben bu win 7 de başlat ara da oyunun isminin tamamını yazıp silsem de bir yerlerden oyun karşıma çıkıyor sanırım yine tamamen silmedi gibi

11 Mayıs 2013 11:35

eee ama ben size poision hiç kullanılmayacakmış die yazmamışmıydım..valla sessizce oynadım ve bitti..güzel oyundu valla

11 Mayıs 2013 12:25

aysberg teknik destek linkinde olan glary ya da cccleaner programlarından birini kullan bence. artık dosyaları temizlemek için.ayrıca pc genel bakım için.

11 Mayıs 2013 18:31

ccleaner yüklü pc de. ben bu win 7 yi sevemedim bi türlü

11 Mayıs 2013 21:52

evreka evreka ... merdivenin oradaki banktaymış bulamadığım basamak.

11 Mayıs 2013 22:35

3 gündür bir basamak için uğraştım 4 ncü oynayışımda bitirebildim. çaptan mı düşüyorum ne..
başta sis olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler ...

26 Mayıs 2013 10:15

valla süperdi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template