Legacy Tales: Mercy of the Gallows Collector's Edition


Strange things happen in and around the dark castle at the Dutch coast. Find out how William van der Decken, famous for his battles against pirates, and his lovely wife Isabelle vanished. What happened to her and why was the captain found dead, dressed as a pirate? Follow the trail of clues to solve this untold story in Legacy Tales: Mercy of the Gallows. Meet the ghost of a sad, young woman who needs your help and start this pirate adventure! Go inside the castle, find your way to the mighty battleship, the Batavia, and unravel the mystery!858.43 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 3.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 882 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

12 Mayıs 2013 16:00

-öncelikle eğer oyunun guidesi olmasaymış baldan tatlı olacakmış,çünki oyun alışık olduğumuz hiddenlerden çok şükür ki biraz farklı
-her yerden para topluyoruz ve bu sayede belirli mekanlardaki sandıkları açıp içinden obje alabilelim.ancak paralar öyle güzel saklanmış ki tebrik ediyorum ve haritadan nerelerde para var anlayabildiğimiz gibi birde girilen mekanda sandık kendiliğinden açılıyorsa orada paranın olduğunu anlıyoruz
-bazı objeleri inv.de birleştirebiliyoruz.
-hint- çok lazım oluyor- o kadar geç doluyor ki iş başa düşüyor.yine mekanda hint obje yoksa yazıyla sadece mekanı yazıyor.( itiraf edin sizde benim gibi ilk hint yaptığınızda tepede bir obje aradınız demi )
-ışınlanabiliyoruz harita da ve inv. kilitleniyor.
-bende bazı ekran geçişleri çok yavaş oluyor
-yine bazen ışığımsı bir top oluyor,onu takip edince sanki oda mekan açıyor ama henüz çok emin değilim.

iyi oyunlar,ellerinizden öperim.

12 Mayıs 2013 20:01

süpersin sucum yarın ilk iş bu oyuna başlamayı planlıyorum :)

13 Mayıs 2013 11:01

oyun güzel. en azından baymadı. sıkılmadan bonus dahil oynadım ve bitirdim. Teşekkürler.

13 Mayıs 2013 13:40

Evet gayet güzel, farklı konseptli bir oyun, ben de soluksuz bitirdim :D

13 Mayıs 2013 17:29

bonus bölümünde study odasında kapıdaki puzzle' a epey bir bön bön baktım durdum.meğer sarı eyepiece ile önce yeşil numaraları çıkarmak gerekecekmiş.bu sarı zımbırtı ne işe yaradı bunun dışında, anlamadım ama yinede haritada çıkıyor eğer kullanmadıysak...zevkle oynandı bitti merkez ...

13 Mayıs 2013 21:22

anam ben 20 yıllık çalışma hayatımda bile bu kadar paranın peşinde koşmadım nasıl saklamışlar paraları valla helal olsun :)ne çektim be ne çektim o saklı paraları bulmak için puzzeller bile paraları bulmaktan daha kolaydı ama oyun güzeldi ellerine sağlık sevgili siscim gene pek bi güzel yapmışsın :)

14 Mayıs 2013 22:12

Study odasındaki puzzle'da ben de bir süre mala bağladım neyi eksik yaptım diye. Su'ya teşekkür ediyorum bu konuda :) Aynı olay sonrasında bir puzzle'da daha var.

Bu arada paraları toplamak zorundasınız çünkü sandıkları açamazsanız oyun bitmez...

22 Kasım 2013 20:58

ÜFFFF YA BİTTİ PARA BULMAK İÇİN HABİRE GUİDEYE BAKTIM DURDUM İTİRAF EDİYORUM.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template