Dark Parables 5: The Final Cinderella Collector's Edition


For decades, a mysterious witch, known as the evil Godmother, has been hunting maidens in search of the legendary "Cinderella." Play as the fabled detective, rescue the Final Cinderella from the evil Godmother's clutches, and stop her evil plans to conquer the world! 908,60 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 934 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download


OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ:
Dark Parables: Curse of Briar Rose Collector's Edition
Dark Parables 2 The Exiled Prince Collector's Edition 
Dark Parables Rise of the Snow Queen Collector's Edition
Dark Parables The Red Riding Hood Sisters Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

23 Mayıs 2013 14:27

file factory 'ye emine gelmiş oo may gadd !!

23 Mayıs 2013 15:05

oyunun ilk 2 serisine yorum dahi yazmamışım,3 ve 4. serilerde ki yorumlarımsa kendim açısından çok iç açıcı ! başladım oynamaya..güzel grafik,hoslarda kelime yok,güzel puzzle'lar bla..bla..bla..

23 Mayıs 2013 22:03

süüüpppperrrrr ya en sevdiğim serilerden birinin devamı gelmiş ellerin dert görmesin patloncum:)

24 Mayıs 2013 18:55

Pek pek güzel efenim, ellerine sağlık siscum :D

25 Mayıs 2013 11:34

Çok da güzel oynadım, pek de iyi oynadım. Bitirdim :)

25 Mayıs 2013 14:48

grafiklere ne kadar emek verilmiş... yapanların ellerinden saygıyla öpsemde oyun beni daralltı ki nasıl !! sonunu getiremeden sildim .valla sıktı billa sıktı banane.

19 Temmuz 2013 12:40

valla çok sıkıldım ama azmettim oynadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template