Chronicles of Vida: The Story of the Missing Princess


Join the beautiful demon-huntress, Vida, on her investigation into a series of mysterious kidnappings in Chronicles of Vida: The Story of the Missing Princess! Travelling across the Victorian countryside with her wereferret friend Black, Vida hunts for evil spirits. Her mission is to save the world from the creatures of Shadow, but she has encountered a new challenge. Vida must find a missing princess. Join Vida in her battles with vampires and werewolves in this thrilling Hidden Object Puzzle Adventure! 486,71 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 500 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

21 Mayıs 2013 19:17

bu oyun hakkında ki yorumumu yazmak için önce derinn bir nefes almam lazım :))

21 Mayıs 2013 19:27

-önce en önemli şeyi yazayım,bende oyun aşağı alınmıyor bu bir.....
-sonra,geçişler yavaş diyemiyeceğim çünki yavaş kelimesi az kalır,öyle ki geçişler de oyuna bi kal geliyor..
- sağda bir yaratığımız var(şu an oyun kapalı ne olduğunu unuttum sincap mı neydi) hah işte onun verdiği cevaplara bayıldım :D
-bir hintimiz varki öyle böyle değil,çok fonksiyonel.hem obje gösteriyor,hem nerde hangi objeyi kullanacağını diyor,sana bak şunu şöle yap diyor ama bunları direkt demiyor kafa yoracaksın yinede...
- hos ekranlarında bulunan bazı objeleri öyle abartmışlar ki nan nerde bu? aaa bu muymuş diyorsun o derece küçük yani
- güzel haber guide yok,kötü haber inv. kiliti yok
-oyunun çok başındayım,seveyimmi sevmeyimmi bilemedim ve fakat şu ekran geçişlerindeki kal gelmeler beni soğutabilir.

evet siz saygıdeğer arkadaşlar,gördüğünüz üzere yemedim içmedim oyunla ilgili fikirlerimi yazdım ve hatta büyük harfle başlamak hariç genelde imla kurallarına falan da oldukça dikkat ettim.nede olsa bir arkadaşımızı örnek almak durumundayız ;)

21 Mayıs 2013 19:31

Sevgili Su,

Öncelikle bu değerli yorumların için teşekkürler. En sondaki bana yönelttiğiniz ima da gayet ince ve zekice olmuş, belirtmek istedim. :)

Serdar

21 Mayıs 2013 22:07

oyunda solda duran abla ne işe yarayacak merak ediyorum ve yazmayı unutmuşum haritamız da her derde deva bir harita olmuş.son olarak serdar bey teşekkürler ama karar verin siz mi sen mi ;)

su

21 Mayıs 2013 23:52

valla oyun yorumundan ziyade türkçe dil dersi gibin olmuş açıklamalar :)
sevgili arkadaşım su;
oyun yorumu yazan ellerin dert görmesin pek bi makbule geçti bu vesile ile bende her kese selam eder, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim...
şebnem

22 Mayıs 2013 16:07

takıldım ben bu dandik oyunda iyimi :(
oynayan varsa soracaklarım var :)

22 Mayıs 2013 16:24

Ayy ben de oynuyorum sucazım, cancazım, o geçişler beni de hasta etti iyi mi? Bu arada oyunu ne kadannn da güzel yorumlamışsın, ellerin kolların dert görmesin emi? takıldığımız yerleri birbirimize soralım oynarkene o zaman, hadi kolay gelsin hepimize, şeplemmm seni ben de öptüm :D

22 Mayıs 2013 18:46

hastayım yorumlarınıza :)))

22 Mayıs 2013 22:30

bu oyunu da bitirdim ya kendime ' delidir her oyunu bitirir ' madalyası vereceğim..şimdi gelelim bitiş yorumuma ve oynayanlar için bazı püfürt noktalara.tabi benim gibi sazanlara yazıyorum,siz evet oyunu şıp diye bitiren oyuncu,bu lafım size değil..

-en önemlisi ; görünen oklara aldanmayınız.çünki bilin ki oyunda takıldıysanız mutlaka başka bir yöne daha ok var.biz diğer oyunlardan alışmışız,işte bir ok var hepsi aynı yöne diye ama bunda durum farklı.

-son bölümde bir kabus mağara var,başım döndü son parçayı bulmak için.onun yönlerini yazıyorum.hintte gösterilen mağara girişini bulun ve şu yönleri takip edin: ileri-en sol-sağ-sağ ve yolu takip edin

-daha önce takıldığım bir yer vardı,3. bölümde;bir amcama 2 adet göz bulmak gerekiyordu ve nerdeyse oyunu silecektim bug var diye kapatıp açtıktan sonra daha önce haritada çıkmayan bir mekan çıktı rat hole diye ve oyun aktı neyse ki...

-birde harita herşeyimiz,bize her bişeyi anlatıyor ama bazen bakıyorsunuz tüm mekanlar clear.böyle bir durumda oklardan birini atlamışınız demektir çünki siz o mekana giriş yapmadıkça haritada orayı göremiyorsunuz.

son olarak,bölüm geçişlerinde 8 saat skipsiz yazısız anlamsız grafikleri izlemek,bazı puzzler da yok artık bu mudur bu kadarmı basit demek,dakka başı biidik bidik hos ları çözmek,her puzzle dan sonra çıkan borazanımsı şeyleri her seferinde obje almak sanmak,solda duran ablayı ve sağdaki yaratığı oyun sonuna kadar fonksiyonel hale gelecek diye beklemek istemiyorsanız boşa oynamayın hocam !

23 Mayıs 2013 13:13

valla su tebrik ederim ben oyun çok kasıyor diye pes etmiştim ama şimdi senin yorumu okuyunca ayrı bir şevk geldi yeniden yükleyip oynuycam arkadaşım teşekkürler:)

28 Mayıs 2013 12:08

ben bu oyunun daha başında takıldım. bir yerde elmas gibi şeyle mausu hareket ettirerek cam kesiyoruz ekranın sol kısmında mausu daha sola getiremedim. ekran ayarlarıyla oynadıysam da farketmedi iki kere yükledim iki kere sildim. skip te yoktu eh napalım canım sağolsun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template