Fear for Sale 3 : Nightmare Cinema Collector's Edition


Uncover the secrets of a spooky old theater in Fear For Sale: Nightmare Cinema! When the entire audience disappears from a film screening at an old theater downtown, you must go behind the scenes to find out who is responsible for the crime. But things quickly go from weird to worse when you finally realize where the missing audience members went. You’ll need all of your investigatory skills to solve this case and escape the Nightmare Cinema before the screen goes dark forever!1.23 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 1298 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR-INTERCHANGEABLE LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Fear for Sale The Mystery of McInroy Manor Collectors Edition
Fear for Sale Sunnyvale Story Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

4 Nisan 2013 21:26

aya aman yalabbimm en sevdiğim serinin 3.cüsü gelmiş sağolsun sisciğimde hemen eklemiş tez indirilip başlana :-)
iyi oyunlar her kese

4 Nisan 2013 22:42

valla ağız tadıyla indirip bir başlayayım, size de bilgi vereyim istedi bu gönül, faket!! maalesef, oyun bende emily hızında iniyor :-S
sanırım ancak yarın başlanabilir bu oyuna :(

5 Nisan 2013 22:35

ooooo pek güzelmişş...oyun içinde pohpohlamada var ne güzel :D birde 66 adet kıpraşan obje bulma,origami bulma zart bulma zurt bulma,kilitlenen inv. eee.... daha ne olsun ? sis güzel bir oyun yapmış bu sefer arkadaşlar ,sitecek ellerinden öpüyoruz ve soruyoruz:mide ağrısına,kaş göz ağrısına,kırığa çıkığa ne iyi gelir? bi zahmet cvp versin! koskoca patron.bekliyoruz evet bekliyoruz.

5 Nisan 2013 22:50

evet sevgili sisciğim ellerin dert görmesin pek bi oyneybil oyun olmuş valla :)
pek koley şıpadanak ilerleyen oyunlardan arkadaşlar keyifli keyifli oyanyı verin gari

6 Nisan 2013 09:20

Ben de şükür başlıyorum, e güzel oyun yani, sucazım ve şebo yorumlar için tişkürler, sis patronum her derde devadır :D kocakarı ilacı gibidir kendisi, elleri dert görmesin inşallahhhh :D

6 Nisan 2013 13:42

ya sinir oldum oyuna bir keyif başladım pc de sorun var diye eset32 taraması yaptırmıştım nasıl olduysa oyun hata verdi açınca bende silip yeniden yüklemeyi denedim şimdi oyun exe sini yükleme yap dediğimde (virüs progrm kapatıp yükleme yapıyorum) tam sona geliyor bitmeye yakın kitlenip kalıyor :(
şimdi oyunu yeniden indirip kurmayı deneyeceğim bakalım inşallah sorun hallolur valla bir heves oyuna başlamıştım ya :-(

6 Nisan 2013 15:34

efem suya ek bilgi: 66 adet morphing obje dışında fortune teller kartlarını ve origami oyuncakları da topluyoruz, işallah hepsini buluruz, amintobello, dinimiz amin :P

6 Nisan 2013 16:42

sayın meraklı hanfendiciim;yukarda dediğim gibi,origami bulma nın dışında ' zart bulma zurt bulma' sizin o diğer yazdıklarınızı kapsıyordu efemm..saygılar ;)

7 Nisan 2013 13:01

yav ne güzel bi oyun bu..epeydir teeeee nightmare realm den beri ilk kez bi oyunu keyifle oynuyorum.hemen bitmesin.amin.

8 Nisan 2013 10:45

ben pc sayesinde oyunu 2 kere yükleyip oynadım :-)
allahtan oyunu tekrar indirip kurmak işe yaradı yoksam pek bi hayıflanırdım oynayamadım diye

2 Temmuz 2013 15:56

oynadım yav küzeldii.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template