Empress of the Deep 3 : Legacy of the Phoenix Collector’s Edition


After vanquishing her evil twin, Pandora, Empress Anna must find her lost tribe. In a fever dream she learns they are threatened by a cursed colossus on a distant and mysterious temple city, adrift on the waves below. Helped by the ghost of Jacob and an ancient phoenix she escapes the burning palace in the clouds and finds the beautiful floating city, constructed by her lost people. But where have they gone? Only a sinister two-headed wizard and his cats remain. Can she trust him? Will he help her find the lost tribe before the colossus fully awakens? 321,17Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.0 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 897MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

 OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Empress of the Deep The Darkest Secret
Empress of the Deep 2 Song of the Blue Whale CE
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 2 yorum

7 Nisan 2013 12:58

bence ama sadece bence yani, beni referans almayınız pilizzz;
-kötü bir grafik
-herşey dev gibi
-her dakka ne yapacağını yazan yazılar-devam et,sağa dön,kırmızıda dur etc..etc..
-bi süre oynadıktan sonra,meğer o oynanan oyunun başıymış,tekrar sıfırdan başlayan oyun!
-konuşmaları gıcık ola ola bekleme
-defteri nasıl kullanacağımızı detaylarla anlatma
-yav kedisi bile çirkin valla :)))
-hele bir puzzle vardı ki kuşu tamamlamaca,ekrana tıklayarak çözüldü süperdi

amannn valla sonuç derseniz,oynanırmı? evet! ama ben boşa bunla vakit geçiremem,konuşmaları bklerken mouse garibim bloke oluyor ööle bekliyorsunuz.hele fear oynamış bir bünye buna tahammül edemez ..çok saygılar efendim ve dediim gibi beni referans almayınız ;)

7 Nisan 2013 13:25

aldım gitti valla su :-B
hiç indirmiyorum ve de baktım ki nasıl olduysa ben bunun ilk 2 serisini de oynamamışım - çok oyunsuz kalacağım bir zaman için ( ki sevgili sisciğim bizi hiç oyunsuz bırakmıyor ) not aldım bakalım...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template