Dark Tales 5 : Edgar Allan Poe's The Masque of the Red Death Collector's Edition


Justice is in your hands in Dark Tales: Edgar Allan Poe’s The Masque of the Red Death! A mysterious figure in a red mask has been stalking the streets of a small French town, murdering city officials. The mayor calls you in to help track him down and stop him. But when you arrive, you discover that the townspeople all seem to be cheering for the Red Masque. So who is the real criminal? It’s up to you to decide in this thrilling Hidden Object Adventure game!911.29 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 930 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR-INTERCHANGEABLE LINKS
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Dark Tales:™ Edgar Allan Poe Murders in the Rue Morgue Collector’s Edition
Dark Tales 2 Edgar Allan Poe's The Black Cat CE
Dark Tales Edgar Allan Poe’s The Premature Burial Collectors Edition
Dark Tales 4: Edgar Allan Poe's The Gold Bug Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

25 Nisan 2013 20:54

- ne çektin bizden be sisciğim hep oyun yükliycem başta su olmak üzere bunları mutlu etcem diye ne çektin be sisciği :-D

şaka bi yana süper süper süpersin sisciğim valla ya sevdiğimiz serilerden birini oynama zamanı da gelmişti ellerine sağlık canım

25 Nisan 2013 22:59

güzel olsun.amin.

teşekkürler şekompatron :)

26 Nisan 2013 14:46

E hadin başlıyoz :D tişkürler patronum sisim :)

26 Nisan 2013 21:15

guidesi olmasına rağmen vede herşey nal gibi olsada pek sevdim ben bu oyunu siz saygıdeğer arkadaşlarım..evet bir dolu ara ekşınlar yapmışlar bende gaza gelerek her yerin resmini çekiyorum.çok süper bir albümüm oldu merak edenlere gösterebilirim ;)

27 Nisan 2013 18:29

nihayet bir oyunu keyifle oynadım...hos'lar hiç sıkmadı çok azı kelime bulmalıydı,grafik konu güzeldi.müziği bilmiyorum ama.... ve bir kupa hariç herşeyide aldım çok gururluyum :))

28 Nisan 2013 14:42

kediyi oyuncaklarıyla oynattım sütle karnını doyurdum ve sepetine yatırdım mışıl mışıl uyuyor :D

30 Nisan 2013 16:08

Pek güzel ve de keyifle oynadık efe'nim :)

4 Mayıs 2013 10:09

evet güzeldi

31 Mayıs 2013 00:04

sizde cursor kasmıyor mu nasıl düzelttiniz?

31 Mayıs 2013 03:55

pınar,
bende hiç kasmadı.ama standart cursor kasması çözümü:
1- oyunda -options- girip custom cursor seçmen
2-denetim masası -fare ayarlarından mouse hızıyla oynaman.

5 Haziran 2013 18:04

Teşekkürler sisdeniyorum halen problemim devam ediyor çünkü

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template