Apothecarium: Renaissance of Evil


There are legends of a town that holds the secret to curing horrible diseases... Apothecarium. But now people are disappearing there. It's up to you to find the truth in Apothecarium - The Renaissance of Evil. Visit Italy during the Renaissance to solve the mystery of an ancient evil and save innocent lives. Hunt for clues and complete puzzles in this captivating hidden object game. Welcome to the Italian Renaissance... Download Apothecarium - The Renaissance of Evil today!1.17 GB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.16 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

19 Nisan 2013 12:48

henüz indirmedim ama su cum sanırım bu senin seveceğin tarza bir oyuna benziyor:-)

19 Nisan 2013 16:36

Başladım oyuna.
* Grafik başta bir parça gözü yorsa da alışılıyor bir süre sonra.
* Inventory kilitleniyor.
* Sahnelerde gördüğünüz coin'leri toplayın. Onlarla ödül alınıyor.
* HOS'larda cursor amca çok tıklarsanız donuveriyor.
* HOS'larda bazı nesneler şekil değiştiriyor. O zaman alabiliyorsunuz. Örneğin Rag arıyorsunuz, o nesne arada kitap oluyor. Rag olduğunuz zaman alabiliyorsunuz. Ayrıca bazı nesneler de bir yerlerde gizli.
Budur... :)

19 Nisan 2013 20:53

işte ben dedim yani bana göre bu oyun tam su ya göre ( nasıl bi çümle kurduysam böyle bende anlamadım)

bilgi için teşekkürler serdar bey

19 Nisan 2013 21:10

iniyorrrr..çok helecan yaptım şebnemcim :))) ve sağolun serdar bey.

20 Nisan 2013 09:26

E güzel, en azından denişikkk :P

20 Nisan 2013 12:51

oyun güzel değişik ama grafik beni öldürdü ekran hakimiyeti kuramıyorum sanki her şey bir yerlere dağılmış gibi odaklanamıyorum ekrana valla ya bu oyunun grafiğinden ya da fazla hog oynamaktan bana göz doktoru yolu gözüktü bilemiycem

20 Nisan 2013 13:12

şebnemcim,aynı fikirdeyim canım ve fakat hiç değilse diğer klasik hoglar gibi gözü kapalı oynanmıyor,az da olsa kafa yoruyoruz.son olarak benim oyun alta alınmıyor almaya kalkınca pc'im kilitleniyor yada bekleme moduna geçiyor anlamadım.acaba oyun ikonu çıkmadı masa üstünde ondan olabilirmiki?

20 Nisan 2013 13:23

bende de oyun ikonu masa üstünde çıkmadı yani her zaman ki gibi olan değil de değişik bir şekilde (dosya ikonu gibi) görünüyor masa üstünde bende alta alınmadığından mecbur her seferinde kapatıp yeniden başlıyorum bu arada unutmadan yazayım hos sahelerinde oynamak istemeyenler için sol alt kenar da ufak bir ikonu tıkladığınız da "3Match" oyun seçeneği var onu oynadığınızda da hos sahnesi tamamlanmış oluyor ben şimdiye kadar o şekilde oynadım hosları :-)

20 Nisan 2013 13:26

Bittiiii :D güzeldi valla, hatta bonusu bile vardı, bi kaç kere dondu oyun ama olsun..

20 Nisan 2013 23:17

Sudamı geçiyo bu oyun acaba

20 Nisan 2013 23:17

Sudamı geçiyo bu oyun acaba

21 Nisan 2013 00:26

sudamı derken ?

1..2..3..sakin sakin..1..2..3...

22 Nisan 2013 00:05

İSKELETTEKİ REED PİPEYİ NASIL ALCAĞIZ LUTFEN YARDIM EDİN

26 Nisan 2013 01:48

kübün 4. parçasını bulamıyorum
dolanıp duruyorum

26 Nisan 2013 02:01

kimse yardımcı olmayacak mı acaba ?

25 Haziran 2013 10:20

hekko red pippeyi bende bi türlü bulamadım ama o kısmı sol alttaki mach oyununu oynayarak geçtim.
alpaydın bi şekilde biyerde oyun akışına göre 4. parça bulunuyo bulamassan zaten oyun yürümüyo. 4. parçadan kasıt 2. küpse onu bende en son buldum. küpler bulununca mengene gibi bi yer var oraya 4 parçayıda atıp sıkıştırınca bi küp elde ediyosunuz. aurıca oyunun strateji qoidesi var takılan oraya bakabilrsiniz.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template