Scarytales: All Hail King Mongo


The evil sorcerer Zarrar has returned to take vengeance upon your family and the kingdom from which he was banished years ago. After possessing your brother’s mind through his dark magic, Zarrar is now unstoppable. As the princess, you are the only remaining member of the royal family who is safe from Zarrar’s evil scheme. Stop Zarrar and rescue your family and your kingdom in Scarytales: All Hail King Mogo!618.55 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 637 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

2 Mart 2013 21:39

güzel bir oyuna benziyor bakalım
hafta sonu gene bol oyunlu sayende sisciğim ellerine sağlık

4 Mart 2013 11:32

oyun klasik eski tip grafiklerden oluşan bir hog ama ben oynarken sıkılmadım rahat oynanıyor hatta bir kaç kere hint bile yaptım :-D
oyunda hos sahneleride bana göre kararında kullanılmış çok içinizi baymıyor güzel oyneybil bir oyun tekrar teşekkürler sis

4 Mart 2013 19:54

Ben pek sevemedim valla orda duruyor...

17 Haziran 2013 09:32

oynadım ama bi kastı bi kastrı üf ya

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template