Whispers: Revelation


Ten years after her parents died in a car accident, orphaned Lunna is experiencing strange visions. Although she looks like any other child her age, she was actually blessed with a very special gift: she can see and speak with spirits. Now 17-years-old and an outcast at Hawkins High, she finds it easier to make friends with the dead than the living. Alone in life, Lunna has nothing to remind her of the past other than a pendant gifted to her by her mother when she was just a child. One night, Lunna realizes that this special pendant has gone missing, and sneaks out to find it. As she is about to return to her dorm, Lunna is intrigued by a lovely voice singing a familiar song, and follows the sound to a mysterious girl asking for help. Suddenly, an evil shadow disagrees with this request and chases Lunna! Who is the mysterious girl and what does she want Lunna to do? Why is the shadow chasing Lunna? Find out in this mysterious and compelling adventure game! 555.49 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 567 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Whispers

WALKTHROUGH 
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 83 yorum

12 Şubat 2013 16:32

** guide yok
**harita var ama nerede ne yapılacak yazmıyor
** çok ama cidden çok fazla yer ve yön var
** HOS sahneleri ehh işte atraksiyon yok

oynanır bence bilemedim.

12 Şubat 2013 21:16

çok az baktım,guidenin olmaması birde sisin dediği gibi çok mekan olması bana cazip geldi.içimden bi ses bu biraz kazık bi oyun diyor.amin.

12 Şubat 2013 21:30

la site ben kayboldum ! hintsiz heç bi halt edemiyorum,ay yaşlandım mı nedir ?

12 Şubat 2013 22:03

şimdi bir yerlerden çekiç buldum.bi koridorun başında sağ duvarda. bahçelik bi yerden de o çekiçle çiviler. sonra bunlarla başka bir koridorda bir merdiven tamir edip aldım.

haa nerelerden mi? işte zurna orda zırtlıyor sevgili oyuncular. bu oyunda yer yön tarifi imkansız.buluverin artık :)))

12 Şubat 2013 22:14

evet o merdiveni bende tesadüf farkettim,soru işaretli yerleri önemsememiştim meğer oralarada ekşın yapılıyormuş. birde yapılan bi ekşın başka bir yerin açılmasını sağlıyor vede ayrıca şekomun dediğine göre inv.de bazı objeler birleşecek unutmayın.

12 Şubat 2013 22:30

oklara dikkat edin,bazen tek ok var sanılıyor ama hemen arkasında başka bir mekana ait bir ok daha olabiliyor.

13 Şubat 2013 10:01

sevgili su annecim hazır kıta bekliyorum seni ve de sis i, haydi gelin eskisi gibin şenlendirelim buraları :D

13 Şubat 2013 11:04

ay ya bir gün bakamadım siteye hemen yeni oyun gelmiş hemde zevklisinden şöyle walklısından gelmiş süpersin sis bende hemen indirip başlayacağım ama size yetişemem anacığım artık sizin ayak izlerinizi takip edip ilerlerim :B

13 Şubat 2013 12:45

abi bu nasıl oyun yafu tiyatro gibi bir yerde kalakaldım elimde bir çekiç bir kırık broş ve birde yerden süpürdüğüm kum çuvalı var :-(
hint bana sürekli perdeyi tamir et işareti veriyor ama elimdekilerde bi işe yaramıyor o kadar çok koridor vs var ki geri dönüp etrafı kolacan etmeye de cesaretim yok napcam yaaaaa

13 Şubat 2013 14:01

sebnem aksami bekle hepberaber oynaycaz walk yaza yaza :)

13 Şubat 2013 14:08

kukis bende öyle yapcam ilerlenmiyor tek başına acaip çok yol var gidilecek bi de gittiğin yerlere 2. gittiğinde ilk kez aktif olan kısımlar 2. veya 3. kere de aktif oluyor ve sana başka nesneler veriyor
ama oyunun güzel olan kısmı fazla hos yok ve bana puzzelleri zevkli gibi geldi bir an önce akşam olsa da bu oyunu bir ele alsak diye heyecan yaptım resmen :-D

13 Şubat 2013 14:17

şeplemciim;o çekiç çivisiz heç bi işe yaramaz :) çivileri bul ve sona merdiveni tamir et.merdivenle gidicen o perdeli yere ve unutma sakın asla ve asla merdivenle yukarı çıkma :D :D (sakıncalı orası size göre diil)

13 Şubat 2013 16:05

ahan benden habersiz oyuna başlamak he, yettim gari o zaman, du hemen başlıyim size yetişiyim :D

13 Şubat 2013 16:17

anne oynuyosan var yaaaaaaa....

13 Şubat 2013 16:59

gız halacım aksamı bekle hepberaber oynıcaz yaaaaaaaaaaaaaaa

13 Şubat 2013 18:47

başlıyoruzzzzzzzz sis merdivenden itibaren yazalım hayde

13 Şubat 2013 18:57

ben orayı geçtim,sen yaz kuk :D

13 Şubat 2013 19:06

koridorlardan birinde locker kısmı var.ordan daha önce bir şey almıştık.döndüm dolaştım ve orda paint thinner belirdi aldım

13 Şubat 2013 19:08

site uyarıyorum! walk-u guide başlamıştır :D

13 Şubat 2013 19:09

paint thinner ile librarydeki resmi temizliyoz :D sona rugımız var onla da bi güzel siliyoz ve altından çıkan kesiği usturayla açıp içinden objeler buluyoz :D

13 Şubat 2013 19:12

ha birde usturanız varsa o ipi heykel abinin boynundan kesip alın,o heykel orda etkisiz eleman gibi duruyor ama inanmayın

13 Şubat 2013 19:13

ya task'da illa git kızın broşu onar diyor bana ama hala yapamadım o kısmı yapan varmı?

13 Şubat 2013 19:16

yok ben de yapamadım daha, ben arka bahçe kapısını açtım, üç adet zar gibi taşı bularak, orada bi swamp mevcut

13 Şubat 2013 19:16

en önemli keşfmi yazayım bide;obje aldığınız herhangi bir nokta hala aktifse ve bişey alamıyorsanız sakın üzülmeyin,sonradan yaptığınız bir ekşınla tekrar ordan başka şey alacaksınız teee ki o sıcak nokta pasif olana kadar....

13 Şubat 2013 19:17

benim niye rug ım yok :(

13 Şubat 2013 19:18

bu razor neden hall denen yerin kapısında heykelde asılı olan ipi kesmiyor??

bi de tablodan aldığımızı sahnede beliren pianoya koyuyoruz.piyano çalcaz. son piyano çaldığımız oyunu hatırlayan?? ( concertalino)

13 Şubat 2013 19:23

@kukis rug bir koridorda hos oynayıp alıncak.ama yerini bilmiyorum

13 Şubat 2013 19:25

cvp 1- rug hos oynanıp alınıyor
cvp 2-razorla kesemeyenler demekki daha önce yapmanız gereken bişey varki heykel amca aktifleşmemiş

13 Şubat 2013 19:29

hay ağzını öpeyim su :D hissiyatlarıma tercüman oldun ne diyim sana :D

13 Şubat 2013 19:31

sis piyanoyu caldıktan sonra kesebiliyoruz ipi

13 Şubat 2013 19:40

labrotuarın ilersinde kantin açılmıç.küçük kız bebeğim kırıldı tamir et dedi.yerden hook aldık.solda çekmecede rust remover var ama alamıyorum

13 Şubat 2013 19:43

sahne arkasında koyduğumuz merdinen geri alınıyor.bi de yerde bir tahta açılıyor ama içindekini hook almadı.

13 Şubat 2013 19:44

kantinden sonra lockerdaki dolaptan ribbon alıyoruz. ayrıca broşu da laboraturda masaya koyduk orda tamir etcekmişik

13 Şubat 2013 19:46

şimdik merdiveni alıyoruz sınıftan sıranın ustunden yün aldık merdiveni de sınıfta karsıdaki dolabın yanına yasladık dolabın ustunden mıknatıs aldık iple birleştirdik

13 Şubat 2013 19:47

main entrance-lockers-sol ilk clasrromda dolaba dayandı merdiven.yuklardan magnet alıp rope ile birleşti.bi de masalardan birinde daha önce alınmayan yarn topu alındı.rope magnetle birleşti sahne arkasında yerdeki tahtaya sokuldu.kırıldı şerefsiz.hook devreye girdi.3cü puzzle parçası ve needle aldık.
needle da ball of yarn ile birleşti.

13 Şubat 2013 19:53

ayıyı güzelce dikip kıza verdik,peşinden broşun tamiri için bazı yerler aktifleşti.broşu yapınca aniden yok olmuştu meğersem ki ne hintimize yerleşmiş.la zaten hintimiz vardı bunca uğraştan sonra bumudur yani ...du bakalım belki soona başka bişey olur bu.

13 Şubat 2013 19:58

ben de ayıyı diktim, ehehehe kıza al zırlama didim. sonacıma bi tane zippo çakmak buldumdu ama o da pisti (HOStan çıktı ama nerden diye sormayın sakın :P) o zippo çakmağı da bulduğumuz rust remover ve lunanın odasındaki pamuk ve zımbırtılarla temizledik eheueheu :D

13 Şubat 2013 19:59

dorothy nin odasına girdim,bunun için yağmurluğunuz olduktan sonra aynı odada pencereye tıklayın önce..aslında inat ettim hintte basmadan oynuyorum ama başım döndü valla ay yeterrr...

13 Şubat 2013 20:05

bulduğum çakmakla laboratuvardaki ateşi yaktım ve broşu tamir ettim, taskımı tamamladım eheuehue :D

13 Şubat 2013 20:11

lunanın odasındaki hostan raincoat buldum ve sonra dorothynin odası açıldı, hadi bakalım :D

13 Şubat 2013 20:12

ayıyı dikmek için.
lunas roomda masazerine ayı ve iğne-iplik konur.
aynı odada HOS oynanıp alınan düğme de konur.puzzle itinayla skip yapılır.handkerchief ve ribbon da takılınca ayıcık tamam

13 Şubat 2013 21:15

lan bekleyin bea çocukları yatırıp yetişicem size az sonra geliyorum anacığım

13 Şubat 2013 21:25

evet geldim ve hemen başlıyorum oyuna yalnız işte oyun bende ufak ekran olmuyor o yüzden ara ara oyunu kapatıp bu sayfaya geçiyorum oynayan her kese iyi oyunlar

13 Şubat 2013 21:33

şimdi mutfaktaki hos u bitirip de inv. bıçak aldıktan sonra okul çıkışına gelip sağdan devam edip şu "dormitory coridor" a geldiğinizde saol köşede ağaç dalı var bıçakla onu keseceksiniz ve onu inv. daha önce bulduğunuz - nerden diye sormayın hatırlayamıyorum - rubber band ile birleştireceksiniz ve sapan elde edeceksiniz aynı sapanı yine inv bulunan taşlarla da birleştirmeniz gerekiyor bu sayede taşlı bir sapanınız olacak onla ne yapacağız bilmiyorum henüz :-D

13 Şubat 2013 21:40

sapanla geri kendi odanıza dönüyorsunuz ve orada benim gibi bir süre boş boş bakınıyorsunuz çünkü hiç açıklama yok hint de belli belirsiz bende taskı okuyunca anladım ne yapmam gerektiğiniz şöyle olacak elinizde ki sapanla oda camınıza tıklayacaksınız ve dışarıda gezen nöbetçinin dikkatini dağıtacaksınız

13 Şubat 2013 22:55

ay içim daraldı hani şimdi utanmadan söyleniyorum farkındayım zira en çok " hani şöyle sürüyle walk yazılacak oyunlar gelse" diyenlerden biride bendim..ama velakin bu kadar çok dolanbaçlı olsunda demedim yafu..
neyse ben şimdi bataklıkla okul arasında ki yolu 50 kere gidip gelmiş olmama rağmen halen daha 1 bardak su bulup şu adama ilaç içiremedim ve nasıl bir okulsa önüne gelen benden yardım isityor " ya farkında değilmisiniz anacığım I'm lost la - türkçesi ise "kelin ilacı olsa başına sürecek "..

13 Şubat 2013 22:57

arkadaşlar siz hangi aşamadasınız bir bardak su bulan var mı içiniz de???
bu adam nasıl iyileşecek help pleasss

13 Şubat 2013 23:01

hay ben bu oyunu yapanın mantığına....... benim gibi takılan olursa diye yazıyorum mutfaktaki hos sahnesinden bardağı aldıktan sonra (ki öncesinde odanızdan su termosu ve dorotinin odasında ki banyodan da paint killer mi ne (ilaç) almış olmanız gerekiyor ) inv. de bardağı termosla ve akabinde de ilaçla birleştireceksiniz...

13 Şubat 2013 23:07

eheheu elimin ayarı yok işte :)) bi kararında yapamıyom şu oyunları :D

ben daha epey gerideyin şebnem.hintsiz oynicam diye kastım epey bi daralttı.

13 Şubat 2013 23:48

şebnem ben dahab ardak termos vs bulamadım.sleep pills mi ne vardı.sapanla cama tıkladım.ana giriş ekranı değişti.okul kapısına gidebildim.orda dolu kahve fincanına o uyku ilacını damlattım.dışarı çıkıp girdiğimde nöbetçi uyumuştu.sonra okul katlarından birinde kütüphanenin olduğu katta başka bir odayı açmam gerektiğini dedi kızlardan biri. öğrenci kayıtları ordaymış.kitaplığa girdim bi mum yaktım,gazete aldım.açılacak kapının altına gazeteyi koydum.şimdi anahtarı itecek sivri bir şey arıyorum

13 Şubat 2013 23:57

sisciğim o sivri şey bir toka olacak aklımda yanlış kalmadıysa odana geri dönmen lazımve orada bir hos sahnesi olacaktı ve bir şekilde bir anahtar alacaktık ve yatağın üstünde ki kutu açılacaktı sanırım tokayıda oradan alıyorduk neyse tokayı alıp kapıyı açtığında içeriye girip inceleme yapıyorsun ve o incelediğin odada bir kutu var yanında bir kız resmi olan, o resimde yarısı yanmış bir no var 75 kısmı onu aklında tutup şu okul dolaplarının oraya gidiyorsun aklımda yanlış kalmadıysa eğer orada kapağı açık olan dolaba tıkla o noyu dolaba giriyorsun tamamı 7570 olacaktı sanırım

14 Şubat 2013 00:00

arkadaşlar epeyi ileride ki bir sahnede karşınıza bir oğlan çocuğu geldiğinde ve sizden topunu bulmanızı istediğinde sizi ayrı bir yere rüyaya götürecek ve orada bir yetimhaneyi araştıracaksınız neyse orada audry diye bir kızın odasına girdiğinizde sol alt köşede bir kamera gibi makina var o makinada 2-3 aşamalı çalışma yapacaksınız ve son aşamasında bir kod girmeniz gerekiyor kod 2759 bu no bayağı önde bir sahnede yazılı ama çok önemsiz gibi durduğundan aklınızda kolay kalmıyor diye belirteyim dedim oraya geldiğinizde işinize yarar bu ip ucu :-D

14 Şubat 2013 00:09

o oda administration room imiş.lunanın odasında yatak üzerinde beliren küçük kutuyu yatağın altından cetvelle aldığımız anahtarla açıp hair pin aldık.odanın kapısındaki anahtarı onla ittik

14 Şubat 2013 00:11

ooo şebnem aşmış gitmişsin sen :))
bana darallar geldi bırakoyorum bu gecelik

14 Şubat 2013 00:12

tebrik ederim seni sis hani ancak bu kadar karmaşık bir oyun yapılabilir anacığım ama başta da dediğim gibi müstahak bize müstahak biz kaşındık zor oyun zor oyun diye :-B

14 Şubat 2013 00:17

bende bırakıyorum valla kafam döndü yahu zaten başlangıçta yeterince sahne var ama sağolsun oyun doymuyor açıl susam açıl gib ha bire yeni mekanlar açıyor...sisciğim sen bu aşamadan sonra bataklık aşamasına geleceksin, bataklık aşamasından önce veya sonra birde ana kapıdan geri gittiğinizde içinde havuz olan bir sahneye kuşbakışı yapılıyor orada da o havuzun etrafında epeyi bir uğraşılacak ki o havuzun önünde alt tünnellere inen ayrı bir sahne açılacak daha...bekleyin ve görün anacığım önüne gelen sizden yardım isteyecek sürü gibi kesilmiyor arkası ben tam her kese yardım ettim derken şimdi bide şu topunu kaybetmiş oğlan çocuğu geldi ama bırakıyorum valla ona da yarın yardım ederim artıkın

14 Şubat 2013 01:54

aman ben nasıl kaçırırım böyle bi oyunu ya içim gitti hemen indiriyorum. bırakmayın koyvermeyin kendinizi azimle ... devam edin. kim tutar sizi

14 Şubat 2013 07:29

vay vay vay nostakci yapıyoz demek . netim yoktu geldi oyun indiriliyo efem ama bakalım yetişip bende yorum yazıcam mı?

14 Şubat 2013 10:28

oyunu yeni indiren ve/ veya yeni başlayan arkadaşlar hiç üzülmeyin yetişirsiniz bize çünkü oyunda o kadar çok mekan var ki bizde daha bitiremedik :-D

14 Şubat 2013 11:49

filmin adı : İNTİKAM
Yönetmen : ADMİN S. (Behzat ç. ile uzaktan ilgisi
yok :D)
oyuncular ; film devam ettiğinden şu ana kadarki oyuncu listesi üstte yazılı olup bu listenin daha da artacağı tahmin ediliyor.
konusu : rivayete göre yönetmenin yaptığı filmlerin çoğunu basit görüp oyunculuklarında kariyer yapmak isteyen artizlerin yakınmalarına karşılık kariyerlerinde zirve yapsın diye yönetmenin böyle bir film yaptığı üstelik filmin bazı sahnelerinde yönetmenin de ros aldığı söylenir.

14 Şubat 2013 11:50

ros= rol

14 Şubat 2013 11:56

ben filmime döneyim yoksa bu film benim kariyerimi bitirecek.

14 Şubat 2013 12:00

eğer bu filmi tamamlayamazsam yönetmenin soyadığı açıklayarak bende intikam almayı planlıyorum.

14 Şubat 2013 12:04

eleştirmenin son kritiği.
bu filmle oyucuları bilmem ama yönetmen kariyerinin zirvesine tırmanmış görünüyor

14 Şubat 2013 12:16

hahaha alemsin valla aysberg ama gerçekten de sis bu oyunla son dönem yaptığı en kazık oyun ödülü alacak o kadar çok söylendik ki sevgili patlon zirve yaptı

14 Şubat 2013 12:47

broşu tamir edemedim. bu oyun sinir sistemimi altüst edecek vallaha

14 Şubat 2013 12:55

çakmakla yaktım adı aklıma gelmeyen ocak gibi zımbırtıyı lehim yapılacak galiba ama lehim aleti elime yapışıyor istediğim gibi hareket ettiremiyorum.

14 Şubat 2013 13:14

maus problem yarattıydı imleçi custom curser ne haltsa işte değiştirmiştim eski haline getirince broşu yapabilidim şükür.

14 Şubat 2013 13:53

bende oyun bitti valla kilisede bir müzik kutusu tamir etmem gerekiyordu tüm aşamaları yapmama rağmen sürekli başa dönüyor ki sinir bozucu bir şey ya burada bug var yada oyun bende son sahnede takıldı bakalım buraya gelipte takılan olmazssa sorun bende demektir...ama kilise sahnesine gelene kadar göbeğim çatlaı desem yeridir neyse ki çocukların ruhunu kurtardım işte bi şu adamın müzik kutusu vardı tamir edilecek tamir etmeme rağmen alamıyorum kutuyu :-(

14 Şubat 2013 15:54

biz ruh mu çağırdık ne. epey bi sorumuza cevap verdi. yoksa hayal gücüm fazla mı çalıştı :D

14 Şubat 2013 16:04

orphanage bitirmeyenler için isim. benim gibi skip beklemeyin diye

14 Şubat 2013 17:19

püüü ben geride kalmışım , hemen azimle saldırıyorum efem :D

14 Şubat 2013 18:07

şebnem aynen ya bende orada kaldım kimini kendim yapıyorum kimi yerde skip diyorum hint devamlı o yeri gösteriyor. anlamadım gitti.

14 Şubat 2013 20:29

aysberg valla tebrikler nan ben oyunu 1,5 günde bitirdim - gerçi parça parça oynadım ama olsun- sen bu gün öğlen başladın akşama sona mı geldin :-B
sende kilise de muzikbox da kaldıysan sanırım oyunun son sahnesinde bugy. bakalım arkadan gelenlerde aynı yerde mi kalacak merakla bekliyorum ay valla zaten bug varsa ve fixi falan çıksa da oynamam ben bu oyunu baştan

14 Şubat 2013 23:14

Öf ya ben de müzik kutusunda kaldım :((( ee nolcek bu kadar emek yaf??

15 Şubat 2013 01:05

@sebnem

adama şebnemim yazdığı gibi pain killer verebilmeniz için:
önce dorothynin odasında dolaptan pain killer ile birlikte bandaj alıncak
machine roomda gaz bidonu ve funnel ile bidona gaz konacak.wick bir HOS ile alınmıştı.
hut içinde önce lamba tamir edilecek.adama bandaj tıklanacak.ancak sonra pain killer verebiliyoruz.

15 Şubat 2013 18:37

tüneldeki kayaları pickaxe ile devirip açtıktan sonra ilerde sağ koridorda yılan var.onu doyurmamız lazım.bu arada bir mouse trap de bulmuş olmalıyız.
önce school gate de hos oynayıp crowbar alıyoruz.
mutfakta hos oynayıp peynie alıp fare kapanıyla birleştiriyoruz.
tünelde solda üstteki kapağı crowbar ile açıp kapanla fare yakalıyıp yılana veriyoruz.
yılan kalkınca topu yine bir hos ile aldığımız pompayla şişiriyoruz.
sağda ileri well beliriyor oraya gidiyoruz. sahnede adamdan müzik kutusu alınıyor.
kiliseye mum lazım.
swamp gate de hos oynanıp mum alınıyor.
fountain e geri dönün.tünellere inin .sonra swampe gidin.yölner task kısmında yazıyor ama ben hint ile ilerledim kiliseye girdi.kiliseye girince film ile top kayboluyor.mumu yerleştirip puzzle yapınca bitmek bilmeyen kademeli puzzlelar başlıyor.
o danscıları skip yaparsanız bitti saymıyor tekrar puzzle başlatıyor.

24 Şubat 2013 20:12

bugüne kadar oynadığım en zor oyun galiba...çıkamadım işin içinden:)dolapların olduğu lockers bölümünde 1991 diye başlayan bir puzzle var doğru rakam nedir bulabilen var mı?yardım...

14 Mart 2013 05:16

duka yukarlarda yazıyor şifre 7570

15 Mart 2013 09:04

şu zıkkım pixakse nin sapı var bende pompa var, kapan var crowbar var ama axseyi bulamıyorum delircem hint tünelde task yazan sol köşedeki eri gösteriyo ama orda kapak falan yok. yada varda ben göremiyorym duvarıda yıkamadım ölece kaldım . sis önce duvarı mı yıkıcaz o soldaki kapak öle mi görünecek acaba. bu axsenin sapından hariç metal yeri ne cehennemde. üf silcem nan sonunda.

15 Mart 2013 14:55

@bozo

walkthrough çıkmış.hala bununla cebelleşenler için :))
Walkthrough

16 Mart 2013 06:09

sağol sis sonunda bitti.

30 Ekim 2013 12:38

walk olmasa ben hala arıyacaktım allahım aylardır bekletiyorum oyunu sonunu bi yazan çıkar diye meğerse kutuyu yapınca zınk diye oyun bitiyormuş.insan bi tşk falan eder oynadık diye epey gıcık etti beni oynarken walk çıktı diyenden aro.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template