Timeless: The Lost Castle


Every night you’ve been haunted by visions of a man in a red hood, pleading for you to save an innocent soul. You pack your bags for Europe, but soon you’ll find yourself headed for a different destination, stranded aboard a flying ship. In the distance, an ancient castle among the snowy mountains holds the key to releasing a young girl’s spirit, but it also contains an ancient evil sleeping just under its foundations. Follow in the footsteps of the Man in Red and uncover his secrets in Timeless: The Lost Castle, a mysterious Hidden-Object Puzzle Adventure game.208,12Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.6 GHz
♦ Memory: 1024MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 237MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Timeless The Forgotten Town Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 54 yorum

8 Şubat 2013 22:49

valla süper zamanlama diğer oyunun bonus kısmındaydım hemen bitmesin diye beklemeye almıştım ki yeni oyun geldiğini gördüm sağol sis :-D
hemen indirmeye başlıyorum gerçi 1. sini hiç hatırlamıyorum ama güzel oyuna benziyor inşallah şöyle bol aksiyonlu bişiydir

9 Şubat 2013 00:56

yorum yok :D

9 Şubat 2013 11:12

Valla bence çok güzel oyun, zevkle oynanıyor, takılınmıyor da akıp gidiyor, eline koluna sağlık siscum :)

9 Şubat 2013 14:33

bana da fena gibi gelmedi de ama itiraf etmeliyim ki başlamadan önce su nun yorum yok yazısından işkillenmiştim :-)

9 Şubat 2013 15:32

hahaha... ya siz bana bakmayın demedim mi ayollar..bundan böle benim yorumlar etkisiz eleman,ben kafama göre yazıyorum işte napiim ama ümitliyim olacak ! :D

9 Şubat 2013 17:18

Sana bakıyoz valla sucazım, sen buranın en kıdemli ve aynı zamanda en kafa yorumcususun da diyebülürüm :)

9 Şubat 2013 18:06

oyyyy....şurdan meraklıya bi şeyler ikram ediniz tüm hesaplar benden :D:D

10 Şubat 2013 11:05

Bi 70'lik ile biraz meze alim lütfen :P eheheuehue....

10 Şubat 2013 11:15

Oyun güzel:)site ayrı bir güzel.oyunlar için teşekkürler.bu oyunda takıldım ama:(şimdi elimde bir cımbız,bir tüp ve 9 tane elmas var.lab.da müzik kutusuna benzer bir şey var ya orayı geçemedim bir türlü.yardım ltf.

10 Şubat 2013 14:15

duka bende o dokuz tane elması buldum ve makinadaki sayıların hepsini 9 a getirmek gerekiyor ki kutu açılsın elmaslar konulup ezile bilsin diye ama maalesef bende aynı yerde kaldım bıraktım oyunu :-(

10 Şubat 2013 14:24

su ve meraklı siz nasıl bitirdiniz bu oyunu ya ????bence bu az biraz walk yazılması gereken oyunlardan ben acaip takıldım kaldım eğer bu pırlantaları parçalama işini becerdiysen tebrik etcem sizi :-B

10 Şubat 2013 18:13

sanki defterde 8-5= 3 gibi bilgi vardı ve sayıları 8 3 5 yapmaya çalışırken geçtim orayı ben de şu iksir yapma olayında takıldım

10 Şubat 2013 19:04

defterdeki kod 5-8-? şeklinde.iki manivela ile ilk iki rakam 5 ve 8 yapılınca üçüncü kendi yerleşiyor zaten.son elması bulursam yetişsem size.

bu arada tüm bilgiler deftere geçiyor.defter kullanmak şart mirim :)

10 Şubat 2013 19:09

e o da iki tane eli birleştirip bi el yapıyoruz. o eli koridorda soldaki sandığa takınca ordan son elmas ve kırmızımsı elmas alınıyor.lab.da masaya önce şemayı koymamız gerek onu da kağıtları birleştirip yaptık.diğer parçalar da takılıyor.elmas ezme işi 5*8-3 ileymiş.elmas tozu ekleniyor,kırmızı elmas kabın altına konup kibritle yakılıyor.sihirli lensimizi alıyoruz.

10 Şubat 2013 19:21

duka,

cımbızla kontrol kabini gibi yerde sol ve sağ madalyonlar deftere göre seviyeleri ayarlandıktan sonra orta kızımda bir cihaza zoomlanıyor,o cihazdan ampul alınıyor.

sonra uçağa biniyoruz zaten ne yapılacağı defterde var.
bir puzzle uğraştırdı beni.gerçi skip var ama resmi budur isteyen olursa.

http://imageshack.us/photo/my-images/854/renkler.jpg/

10 Şubat 2013 19:45

ya arkadaşlar ben halen daha bu pırlanta parçalama kabinide kaldım yafu siz nasıl geçtiniz orayı help pleassseeee yane

10 Şubat 2013 19:57

ya hay ben kendime ne diyeyim ki bide nasıl eski hog culardanım diye övünürüm yafu ben akıllı ha bire o panelde ki 3 haneyide 09 a getirmeye çalışıyormuşum ya :-( dünden beri kafayı sıyırdım resmen ya deftere falan bakmakta gelmiyor aklıma neyse sonunda geçtim orayı :-D

10 Şubat 2013 20:14

öncelşkle tşkler 5-8-3 sayılarıyla kabini ayarladım zaten ama elmasları içine atıp onları ezemiyorum.acaba ilk önce elmasları kullanıp sınra mı kombinasyonu yapmak gerekiyordu?olmadı baştan başlayacağım:)

10 Şubat 2013 20:24

duka,
öncelikle cam bir kap bulup o makineye koyman gerek.hani altı üçgen boynu uzun laboratuar kaplarından (adını unuttum) sonra rakalmalrı ilk ikisini ayarlıyorsun.9 elması makinenin üst orta kısmına tıklayınca işlem otomatik başlıyor.

oyunda şimdiye kadar hiç bir oyunda bug duyurusu yapılmadı.büyük ihtimal bir eksiğin vardır. hint ile tüm mekanı dolaş bence.

10 Şubat 2013 20:31

eveet sıra geldi iksire, önce su sonra mavi tüp sonrasında ocağı açıyorum. daha sonra kırmızı tüp geliyor nota göre ama kırmızı tüp olmuyor türlü alternatifleri denedim nafile. iksiri yapanlar bekleniyorsunuz burada.:D

10 Şubat 2013 21:01

aysberg gelmedim sanırım dediğin iksirlere.karlı yerdeyim henüz.gelince yazarım çözersem

10 Şubat 2013 21:05

valla bende karlı yerdeyim oraya gelemedim ama bigfishte diğer konuya çözüm ararken o iksir kısmına epeyi bir küfreden görmüştüm inşallah bizde onlardan olmayız :-B

10 Şubat 2013 21:09

ocağın üstündekine önce ortadaki beyaz şişeden sonra mavi tüpten konulup sonra ocak yakılacak borunun ucundaki ince tüpe mavi sıvı akınca kırmızı tüpten yeni elde edilen sıvıya sonrada toz haline getirdiğimiz kasedeki yeşil şeyi koyup iksiri elde edecez. dünden beri ne uğraştırdıydı ya.

10 Şubat 2013 21:10

ağzıma biber sürülecek laflar etmeden başardım şükür :D

10 Şubat 2013 21:12

bazı nesneler hintin üstüdeki dedektör gibi şeyle bulunuyor bulunması gereken yerde zaten aktif hale geliyor.

10 Şubat 2013 21:20

erken sevinmişim. iksir diye yaptığım şey aynı odada iksir tafinin okunmayan kısımlarına döküp okunur hale gerimeye yaradı. şimdi iksir yapacaz hay ..... :D

10 Şubat 2013 21:28

bi yavaş ama aysberg bi yavaş.nası yetişcez sana :))

10 Şubat 2013 22:11

bu kuledeki kafatasına ne yapılacak? hani sol gözünde düğmelere bastıkça ışıklı raklam değişen??

10 Şubat 2013 22:12

:-D sakin ol aysberg ben uyarmıştım ya bu iksir çok kişiyi canından bezdirmiş diye :-B
ya ben daha oraya gelmedim ama oynayanlar için özellikle belirtmek istedim hintin yanında duran lensimsi nesneye dikkat bazı mekanlarda parlıyor o zaman onu alıp mekanda dolaştırmak gerekiyor rengi değişince belli nesneleri bulmaya yardımcı oluyor

10 Şubat 2013 22:13

ha birde kaleye girdikten sonra kırmanız gereken bir duvar var benim gibi ortasına tıklayıp boş yere beklemeyin zira kırmaya en üst sağ köşeden başlamadıkça duvar kırılmıyor ve sabırla en altta gelene kadar kırılması gerekiyor ben orada epeyi bir boşa çekiç salladımda ondan yazayım dedim

10 Şubat 2013 22:15

siscim o kafatasına sabırla basıp gözün üstünde ki sayının 7 ye gelmesini sağlayacaksın o zaman kafatası açılıyor ve sana bilye gibin bir şey verecek

10 Şubat 2013 22:19

arkadaşlar kalede geniş bir hole girdiğinizde sol köşede bir makina var daktilo dolabı gibi bir şey oaradan maske alabilmek için " FULMINUS" yazmanız gerekiyor ancak o ismi yazdığınızda üstünde göz olan kapıda kullanılacak maskeyi alabiliyorsunuz bilginize

10 Şubat 2013 22:26

7 yi nerden bulduk şebnem? defteri de o kadar okudum ama.

10 Şubat 2013 22:26

mandrake otunu bulana kadar oyuna devam ettikten sonra iksirin yapımı
sol üstteki 3 şişeden sağdaki beyazı ve sarı tozu döküp ocağı ısıtıyoruz. oluşan yeni sıvıya mavi tozu ve toz haline getirdiğimiz mandrake otunu ilave ediyoruz. yeni iksiri su ile birleştirip ölü ağacı canlandırıyoruz.

10 Şubat 2013 22:33

sadece filminus la kalmıyor hatırladığım kadarıyla 3 isim yazıyoruz oyunun akışında dikkatten kaçsa bile defter yardımcı o konuda.
sis daha oynanacak oyunlar var canım. bitireyim de diğerlerine de başlayayım değilmi ama
yüklemişsin bi dolu oyun paçalarım tutuştu yani :D

10 Şubat 2013 22:53

2ci kelime TABELLUS gibi bir şeydi

bu arada cidden keyifli oyun.HOS lar az ve sıkmıyor.puzzlelar kazıkcana açıkçası,bana kazık geldi ya da.

iyi oyun etmişim bu sefer :P

10 Şubat 2013 22:57

evet arkadaşlar ya o daktiloya 2. kere tabellus ve 3. kerede nihilus yazmak gerekecek...
siscim ellerine kollarına sağlık harbi güzel oyun yapmışsın özlemiştik böyle walklı falan olan oyunları yafu modum yerine geldi resmen :-)

10 Şubat 2013 22:57

böyle walk gerektiren oyunları seviyorum ben.
bir oyunun sonuna daha geldim.emeği geçen herkese teşekkürler.

10 Şubat 2013 22:58

@Sis

sicim 7 yi bir yerden bulmadın kafanın içinde durduğu tahtaya roman rakamlarıyla kazınmış halde yazıyordu oradan şansımı denedim oldu :-D

10 Şubat 2013 23:05

sis bu defa ki oyunun hakikaten güzel olmuş. bi ara bu hog oyunları adeta birbirinin kopyası deyip sıkılmaya başladığım anda ilaç gibi geldi. TEŞEKKÜRLERRR

10 Şubat 2013 23:22

@sebnemkörüm ben kör :D resmen yazıyomuş.bakmadım ki ben :D

10 Şubat 2013 23:25

kütüphaneye geldiğinizde bir kitap yığınından kitap ayıklamanız gereken bir bölüm var adamı deli ediyor resmen ama sabırla kitapları altalta üstüste koyup alıyorsunuz aradan lazım olanları ha birde kütüphanede balkon yada cam kenarına zincirlenmiş bir kitap var almanız gereken zincirin üstünde ki kodları daha önce bulup inv attığınız yüzükle dokunup aktive edeceksiniz kod sıralaması ise defterinizde mevcut ama kaleye ilk girdiğiniz aralarda şu üstünde gözler olan kapıların orada ortada duran kapı üstünde flamalar asılı, o flamaların en ortada olanında yazıyor bu sahnenin kodları aklınızda olsun

11 Şubat 2013 00:24

ölü ağaç nedir nerdedir?? ben başka oyunda mıyım :D

11 Şubat 2013 00:36

buldum buldum

11 Şubat 2013 00:43

bi sarcophagus var hani.küçük kızın hayaleti orda çıkıyor sık sık.ondaki puzlleın aktif hale gelmesi için duvarlarda çepeçevre 5 mi ne şalter var.onları açmak lazım önce.çok didindim de sinir ola ola.sonra da bulunan 2 gear yerleşecek

11 Şubat 2013 00:47

sis son sahnede de dli olacaksınız zira o bulduğumuz 3 kristal topu belli renklerde diğer kristalleri evire çevire yapmamız lazım her topa bir renk vereceksiniz kırmızı, yeşil ve mavi toplar bu renklere geldiğinde sırasıyla alınıp bir diğerinin rengi değiştirilecek - mekanizma sürekli aktif görünüyor kafa karıştırmak için ama siz aldırmayın- bu renkli topları diğer odaya götürüp maviyi küçük kıza, kırmızıyı ortada ki kapşonlu şahsa ve sanırım yeşili de kadına verip oyunu bitireceksiniz
tekrardan ellerine sağlık sis özlemiştik bu kadar eğlenceli ve değişik olan oyunları

11 Şubat 2013 01:33

yess bitti.herkese teşekkürler yorum ve yardım için.

11 Şubat 2013 09:07

Aneey... ne çok yorum yazmışsınız arkidişler :D Ben çok mu hızlı bitirmişimkine? pek de takılmadım açıkçası, ama hakket güzel oyundu, böyle oyunlar bekliyoruz yine siscum, tişkürler :)

14 Şubat 2013 16:41

Ya ben en baslardayım ve odada yerde hancerlenmiş yatan adamın ordakı kapıyı acmam gerekıyor ama anahtarları bulamadım yardımm lütfeen :/

14 Şubat 2013 17:01

@Drya c hiç hatırlayamadım ama hayal meyal sanki adamın elinden bir şey alıyorduk kalmış aklımda. hint kullanırsan gösterir bence.

14 Şubat 2013 17:37

Çok denedim sadece kapıyı gösterıyor baskada bısey gostermıyor

14 Şubat 2013 17:40

Çok denedim kapıdan baska bısey göstermıyor adamın elının orda kristal vardı onu aldım ve elımdekı malzemelerı hıcbıseyde kullanamıyorum

14 Şubat 2013 18:19

@Drya c
şimdi oyunda nesneleri birleştirme var. inventory kısmının sağında gümüş renkli bir dairesel kutuya birleştirmek istediğin nesneleri koyup tıklayınca birleşiyorlar. belki öyle bir şey yapman gerekiyordur. bir de lens bulduktan sonra o lens sağa yerleşiyor. ve eğer bir sahnede lens ile gizli bir obje araman gerekiyorsa lens mavi parlıyordu. bunlara dikkat et. cidden tam tamına nasıl geçtim hatırlamıyorum.

15 Şubat 2013 15:09

Harika dediklerini yaptım işe yaradı çok teşekkür ederim siss :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template