The Invisible Man


Griffin’s quest for invisibility has left him labeled as a “crazy scientist,” and he must leave his sweetheart behind as he flees to escape his persecutors. Unravel the mystery of Griffin’s strange experiment in this suspenseful hidden object game! You will solve puzzles and meet a cast of devious characters in your quest to find the truth. Will you be able to find your beloved Griffin before he disappears forever? 645.15 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 658 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

9 Şubat 2013 20:19

valla süpersin sis oyunlar yine peş peşe gelior..
oyunu henüz indirmeye başladım ama bana nedense dönerli gibi geldi ama inşallah yanılıyorumdur bakalım insinde bilgilendiririm sizi

9 Şubat 2013 20:36

-sanırım tamamı hos sahnelerinden 28 adet phantom topluyoruz ki başımız göğe ersin!
-çok ama çok agrasif bi cursor'umuz var aman dikkat!
-hos oynarken bulunan objelerden sonra yazılar silinmiyor,renk değişiyormuş,ben kek su sandım ki hala bulmaya dvm edeceğim :D
-guidesi yok yaşasın!
- çok hos var sanki mi nedir

ii oyunlar arkadaşlarcımmmm

9 Şubat 2013 21:44

yok sucuğum tek kek sen değilsin ben denizde nacizhane; hoslarda isimler yerine ne gelecek ki silinmediler diye objeleri bulduğum noktalara 2-3 sn bakınıp durdum :-D
hani sözüm ona antremanlı hog oyuncusuyuz :-B
neyse herkese iii oyunlar

10 Şubat 2013 11:03

Filmini izlemiştim, Liam Neeson amcamız oynuyordu, güzel oyun , oynuyoruz efenim, sağolasın sissss....

10 Şubat 2013 13:20

oyunun fazla sevmedim öylesine oynadım işte grafikleri kötü bana göre ve fazla hos sahnesi var içim bayıldı zira hoslarda nesneleri görmek biraz zor sahneler hem karanlık hemde nesneler fazla bıdırcık bıdırcık bir köşede dursun oyunsuz kaldığımda oynarım diyeceğim tarzda oyunlardan
gerçi hazıra konup konuşmak hep kolaydır yinede bizi oyunsuz bırakmadığın için ellerine sağlık sisciğim

10 Şubat 2013 13:40

inventory neredeyse sadece puzzellarla doluyor sıkıcı biraz ama konusunu sevdim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template