Enchantia: Wrath of the Phoenix Queen Collector's Edition


Travel the magical world of Enchantia as you go on your quest to stop the Phoenix Queen. Meet the different races and creatures of this fantasy world and discover the story behind the Phoenix Queen, as you seek out your destiny and learn about your mysterious heritage. With more than 20 exciting characters, an epic fantasy adventure awaits you! 1.49 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1569 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR--INTERCHANGEABLE LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

14 Şubat 2013 20:09

teşekkürler sisciğim bakalım indirelim nasılmış :-)

15 Şubat 2013 14:24

oyun güzel başladı gandal bizi at arabası ile bir yerlere götürdü ve sanırım zeynamsı bir bayan var sorun çıkaran onu alt edip dünyamızı kurtarmamız gerekiyor mitolojik, peri diyarında geçen bir oyun
grafikler film gibi ama sadece aralarda ve başta böyle, oyun içinde bana göre sahneler çok kalabalık - çok kalabalık sahnelerde daral geliyor da bana- ve başlangıç ve ara grafiklerden eser yok
oyunda guide var evet maalesef ama bakmaya gerek yok hint yeterince yardımcı oluyor
hos sahneleri ise nesneli değil bir objenin parçalarını (3 aşamada) bulma şeklinde bence bu daha sevimli, puzzelleri ben sevdim kolay geldi bana şu ana kadar skipsiz oynadım bakalım ilerlerde ne olacak...
zıplamalı hrita da var oyunu oynarken ben bunu daha önce oynadım galiba diye bir his oluşuyor ee normal bu kadar çok oyun oynayınca insan devereler ister istemez karışıyor
valla bana göre iyi ve güzel bir oyun sanırım diğer 2 oyunda çok koşturduk diye sis bize bu sefer sakin kolay ilerleyebileceğimiz oyunlardan yapmış ellerine sağlık canım pek güzel olmuş

15 Şubat 2013 16:13

teşekkürler şebnemcim,anlaşıldı çok klasik bir hog desene .....

15 Şubat 2013 20:22

ha belirtmeyi unutmuşum sanırım 20 tane enchantet nesne de buluyoruz aralara gizlenmiş o sayede hint hızlanıyormuş...yalnız yüzüklerin efendisi karekterlerine acaip benzeyen karakterler var sanki oyunda hani bir hobbitler eksik onlarda bir yerden çıkarmı acaba diye bekliyorum

18 Şubat 2013 20:23

pek güzelmiş pek.rengarenk gerçi.arada göz yoruyor o kadar renkli grafikler.

15 Mart 2013 09:40

bilmiyorum oynıyamıycam galiba. gözlerim felç oldu renk cümbüşünden başım ağrıdı.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template