The Mirror Mysteries 2: Forgotten Kingdoms


Did you love the smash hit The Mirror Mysteries? Try the next installation in the series and continue the saga! Tommy is all grown up and on the hunt for the mirror that changed his family’s life forever. But now he’s missing and his sister is counting on you to plunge into new worlds to find him. That evil mirror is back and it’s up to you to extinguish his power for good!587.35 MB
 System Requirements
OS: Windows 7/Vista/XP
CPU: 1.8 GHz
RAM: 1 GB
DirectX: 9+
Hard Drive: 360 MB
Sound Card: Integrated Audio or better

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
 The Mirror Mysteries
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

17 Ocak 2013 17:10

İndirilsin, başlansın... :)

17 Ocak 2013 17:32

** guide yok
** harita zıplamalısını geç sureti bile yok
** HOS sahnelerinde isimden nesne bulmak yok.nesnelerin parçalarını toplayıp hot point ile gösterilen yerlerde kullanıyoruz
** ana sahnelerde benin bu oyun pc si o kadar yüksek RAM olmasına rağmen nesneleri geç kavrıyor ( oyun motoru kaynaklı olabilir) o yüzden cursor ile dikkatlice dolanmalı nesneleri atlamamak için.

iyi oyunlar efenim.

17 Ocak 2013 18:01

Bakiciz, tişkürler efenim :)

18 Ocak 2013 00:01

ellerine sağlık canım bakalım nasılmış

18 Ocak 2013 15:41

Keyifli bir oyun. HOS'larda parça buluyorsunuz ve parçalar bir diğer kilitli parçayı açıyor. Tek sıkıntı bir sürü ayna parçası toplamanız lazım ve hepsi her sahnede dağınık yerlerde. Sahnelerin dikkatle incelenmesi gerekiyor.

18 Ocak 2013 17:47

Sanırım oyunda bug var. Epey bir ilerledikten sonra, gezegenli küreden alınması gereken parça alınıyor ancak inventory'e girmiyor ve o bölge aktif halde kalıyor. Tıkanmış durumda...

18 Ocak 2013 18:41

serdar bey ben bitirdim oyunu. sorun çıkmadı.
ki bu oyun zaten geçtiğimiz hafta yayına çıkmış bir oyun.ama bug olduğu için ben siteye koymadım.bigfish fix yayınladı biz o fix yapılmış dosyayı crackleyip siteye koyduk.
standart deneyebilecekleriniz.

-oyunu açıp kapama
-başka profil açma
-oyunu program ekle kaldır ile silip aynı dosyadan tekrar kurma-kaldığınız yerden profilinizle başlayacaktır.
-oyunu prefetch izleri dahil silip aynı dosyadan tekrar kurma.

18 Ocak 2013 19:00

evet bende de sorunsuz bitti.

19 Ocak 2013 07:39

Serdar beydeki olay bende de oldu oyunu sildim , yeniden kurucam artık :((

19 Ocak 2013 12:29

aynı oyun kızım oynayınca bug oldu ben kendi profilimle oynadım sorunsuz bitirdim. yeni profille yeniden deneyin derim ben.

19 Ocak 2013 15:40

Yeni profille oynadım ve bitirdim...

19 Ocak 2013 18:10

3 kere yeni profil açtım ama her seferinde başka bi yerde donup kaldı, alamadığım bi parça kaldı hep, yieyyytt ama yetti gari, siliyorum ben bu gıcık oyunu :((((( Sinir katsayım acaip yüksek, kimse bulaşmasın bana yoksa fikin ve dirik durumu...

8 Şubat 2013 12:50

bende sorunsuz oynadım ama sahne geçişlerinde bayapı bekletti karanlık ekranı seyrettim durdum. değdimi derseniz değmedi oynanmasa da olur.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template