Motor Town: Soul of the Machine


A young journalist, desperate for a big story, accepts an intriguing assignment: Hunt down an eccentric inventor who hasn't spoken to anyone in years and interview him about his latest gadget. The writer gets more than she bargained for when she arrives at her destination and finds the living have abandoned the town and left the spirits of the dead to roam its streets. As she begins her investigation, she learns of the inventor's plans to create cars with souls, and of the rich entrepreneur who funded his research but might have had secretly evil motives. With a shadowy figure that looks like black smoke leading her on, the journalist explores the eerie depths of Motor Town in search of the full story. As her guide, you'll search vintage cars and rundown factories for clues, perform tasks for ghosts, and solve an array of ingenious puzzles. With the fate of many souls and the life of the inventor on the line, you must not delay!227.6 MB
 System requirements:
Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 2.0 GHz
Hard Drive: 365 MB
DirectX: 9.0
RAM: 1024 M

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

24 Ocak 2013 21:18

bunu da indireyim bakalım nasılmış?

25 Ocak 2013 13:53

klise gibi yerdeki dolabın kapısının şifresini bulan var mı

25 Ocak 2013 17:27

oyunla ilgili bilgi şudur efendim;bana eskiden oynadığımız room escape evlerini hatırlattı nedense, dolayısıylada ben sevdim.ha,aman aman bi değişiklilik yok.klasik hos'lar falan ama guidesi olmadığı için bana sevimli ve oynanabilir geldi.
kilise gibi yerdeki dolabın şifresi derken,tam anlayamadım ama içerde resimlerin tamamlanıp açıldığı dolabımsı kasa ise bu,şifresi 2549.

26 Ocak 2013 10:01

orası değil maalesef treni yürütüp vagonun içinden geçiyorsun karşı tarafa ilerledikten sonra orada klise gibi bir yer var hatta dışarda su tankı var kule şeklinde adam oraya giriyor sende kapıyı açıp girdiğin zaman ilk karanlık sonra bir şey takıp ışığı açıyorsun oynayana göre sağ kolda oda var ordaki dolap orada kaldım

26 Ocak 2013 15:57

arzu 3841 dene bir de.oyunu oynamadım da bir forumda gözüme ilişti

26 Ocak 2013 19:16

-kilise-! gibi dediğin yerdeki dolabın şifresi sisin de yazdığı gibi 3841.defterine bakarsan orada zaten yazıyor ve bu arada çok keyif alarak oynadım ben bu oyunu....

27 Ocak 2013 18:52

not defterindeki çetele şeklindeki ipucu şimdiye kadar yaptığımız çetele hesabı ile değil sadece dikey çizgilerin sayılması ile bulunuyormuş, ben de buradan kopya çekip 3841 ne alaka diyerekten bu alakayı buldum :)

28 Ocak 2013 20:04

Çok çok teşekkür ederim annemle kafayı yiyecektik neredeyse :D

11 Şubat 2013 08:15

oh bitti yav bende o dolabın şifresinde takılmıştım meğer burda yazıyomuş.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template