Les Miserables: Cosette's Fate


Montfermeil, France, 1826. Fantine lives in poverty and is doing whatever she can just to get by. Forced to look for work in the city, she leaves her little girl Cosette at the Thénardiers' boarding house. Unfortunately, unknown to Fantine, the Thénardiers are dishonest innkeepers - constantly exploiting and abusing the young Cosette. Will you help this little girl escape her life of servitude?Step into the young Cosette's shoes and join her in making a better life for herself in this video game adaptation of Victor Hugo's brilliant work. Use your wits to escape from the clutches of the spiteful innkeepers as you search for important objects and solve challenging puzzles. Meet many of the famous characters including Jean Valjean and see many of the majestic locations. With an incredible atmosphere, detailed interactive environments, and an unforgettable story, you'll rediscover one of the greatest novels in the history of literature in a whole new way.359,33Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 2.0 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 473MB HD space

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

22 Ocak 2013 10:20

indirip bakalım nasılmış?

22 Ocak 2013 11:58

ayy kapının kilidinde takıldım kaldım

22 Ocak 2013 12:22

Ben sevmedim ama oyunsuz kalındığı için oynuyorum...

22 Ocak 2013 12:35

Dayanamadım ve sildim...

22 Ocak 2013 12:45

kısaca bilgi vermek adına ilk sahneden başlayan yazılı bik-bikler çok fazla..oyun sizden ne isim talep ediyor ne bişey direk başlıyor "play" diyince (yani bende öyle oldu) opsion yok gibi yani ses ya kapat ya aç şeklinde ...kısma şansın falan yok...
cursor sakin siz kendiniz nesnelere tıklayacaksınız ya da ekranda beliren hayaletimsi işaretleri fark edeceksiniz mesela göz varsa ekranda hos sahnesi var demek...ok varsa o mekandan diğer mekana geç demek...hoslarda nesneler fena değil kolay bulunuyor 1-2 ufak atraksiyon var....grafik orta şeker eski tip hos oyunlarına benziyor..
oynayıp oynamamak size kalmış ben sevmedim ama tercih edip oynamak isteyen arkadaşlar için bilgi olsun dedim.
teşekkürler sis eline sağlık

22 Ocak 2013 16:11

Oyun için teşekkürler sis, umarız çok daha iyisindir, ben de yeni başlıyorum, yorum yapan arkadaşlara şükran :) Bi de biz deneyelim bakalım :P

22 Ocak 2013 18:56

Garip bir oyundu ama sisin emeği ve victor hugo hatırına oynadık bitti, ne başı ne sonu belliydi, yapanlar biraz acemiymiş sanırım.

24 Ocak 2013 03:45

bende dayanamadım bitti kızı o adamın elinden kurtaramadım ya ona yanıyorum

26 Ocak 2013 02:49

anladık oynamıycaz yani

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template