Grim Tales 4: The Stone Queen Collector's Edition


The family saga continues when your nephew Brandon encounters the mysterious Stone Queen in a lonely mountain town. She used to protect the miners here, but now she’s out for revenge! You must discover the truth behind the queen's anger and save both worlds before a greedy heart brings about their destruction. You'll meet new friends, but you'll also face new foes in Grim Tales: The Stone Queen, an intriguing Hidden-Object Puzzle Adventure game.887.5 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 908 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayı-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
Grim Tales: The Bride Collector's Edition
Grim Tales: The Legacy Collectors Edition
Grim Tales: The Wishes Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

3 Ocak 2013 16:55

yeni yılın ilk oyunu ve ilk oyun yorumu hehehehe....birde emine hızıyla iniyorki tutmayın beni :p

3 Ocak 2013 17:48

güzel grafik,güzel konu,güzel oyun ama artık hangi oyun bana nightmare kadar zevk verir bilemem :)

iyi oyunlar.....

3 Ocak 2013 19:04

güzel güzel.zıplamalı ve yapılacak işleri gösteren harita var,grafik iyi,guide var,çabuk dolan hint ve skip var. oynamalık işte ama zor değil.

4 Ocak 2013 11:35

oooo siz yorum yazma arifesindeyken ben oyunu oynadım ve bitirdim bile :B
var mı itirazı olan veya aksini savunan :D
ellerine sağlık sisciğim gene süper oyun yapmışsın bize

4 Ocak 2013 11:36

ya sinir oluyorum bu filefactory hep prenium hesap istiyor ya free lere hiç izin vermiyor artık :(

4 Ocak 2013 12:36

Yokluğum fırsat bilinmiş bakıyorum da...

4 Ocak 2013 15:32

Oynuyoruz efenim, gayet güzel gidiyor :)

7 Ocak 2013 15:30

arkadaşlar 4 bölümde kaldim ya bana yardim kepğenin önndeki yapragı alamıyorum orayı nasil gecıyor

7 Ocak 2013 16:12

Nurkan strategie guide 'a bakarsan sorununu çözebilirsin, ben şahsen oynayıp bitirdim ama dediğin yeri anımsayamadım :(

10 Ocak 2013 12:29

oh bitti.. o kadar çok elektrik kesildiki bu oyunda bozulmaması mucize. bence çok güzeldizevkle oynadım. bonusu da nerdeyse bi oyundu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template