Dreamscapes: The Sandman Premium Edition


Young Laura was well protected from nightmares once her father gave her the Dreamcatcher. But after his sudden death the Dreamcatcher disappeared and Laura slipped into an endless nightmare. No one could wake her up. But you can try to save Laura! With the help of Professor Sanders and his machine take a dangerous journey to Laura’s ghastly dreams, dispel her awes, fight her fears, solve numerous riddles of Laura’s subconscious and find clues to her redemption. Collect all the pieces of the lost Dreamcatcher and help the girl return to the real world with this breathtaking point-and-click adventure game!827,13Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 2.0 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 1650MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

31 Ocak 2013 23:24

süper ya bi oyun daha gelmiş ellerine sağlık sisciğim hafta sonu doldu valla sayende
bunuda indireyim bakalım nasılmış gerçi daha önce oynadığımız byle rüyalar içinde dolaşmacalı oyunlar genelde güzel oluyordu ama inşallah bu da öyledir

31 Ocak 2013 23:31

valla benm şansıma mı nedir emine hızında iniyor oyun :(

1 Şubat 2013 16:09

Henüz sadece youtube'dan şöyle bir baktım oyuna. Harika görünüyor. İnecek inşallah:)

1 Şubat 2013 18:33

allam lütfen iyi olsun.amin 67890453.

1 Şubat 2013 18:40

Çook güzel efenim, bi kere HOS yok çok şükür :) Sahnelerde elektronik böcükleri de topluyoruz, niye derseniz hiç bi fikrim yok :D :P Map yok, grafikler güzel, skip ve hint mevcut, strategie guide var amma ben bakmadım :D e daha ne duruyosunuz oynayıverin gari :D

1 Şubat 2013 18:47

eyyooo..toplamaca varsa ben severimm :) oynayıvericemde emily geldi la !

3 Şubat 2013 14:36

oynadım bitirdim,pek güzeldi pek.

3 Şubat 2013 20:59

valla önce bir tereddüt ettim daha önce oynadığımız bir oyuna çok benziyordu acaba o mu diye...oyun pek güzel şiddetle tavsiye olunur yalnız son sahnede kaldım kayaları ayarlayamıyorum bir türlü :(

4 Şubat 2013 02:47

yorumlar çok güzel bende indireyim bakalım

5 Şubat 2013 15:12

evetttt hos yok süper.

6 Şubat 2013 17:42

3 part halinde indirdim.benim pcmden kaynaklanan problem sebebiyle kuramıyorum kurarken ilk partı tıkladım 2.sini istedi. 3.sünü sormadı direkt extract dedi.3.sünü tekrar indirdim denedim yine olmadı.extract a tıkladığımda da 3. part sorunlu dedi.bir fikri olan var mı? :)

6 Şubat 2013 17:49

bir sorum olacak ;bende zip olarak 2 part indi.Dreamscapes_The_Sandman_PE_final.part2 ve part 3 olarak boyutları aynı . sizde de böylemi oldu hiç anlamadım. part 1 yok . nasıl bir çözüm önerirsiniz?

6 Şubat 2013 18:06

Arkadaşlar indirmeler esnasında kısa da olsa bazen net kopuyor anlamıyorsunuz ve o part malesef inemiyor, sorun büyük olasılık bundandır diyorum ben.

6 Şubat 2013 18:10

meraklı tekrar indir diyorsun :)indirmek zaman alıyor, yoksa internetim sınırısız. tşk.ler hepinize :)

6 Şubat 2013 22:50

extract işlemi sırasında herhangi bir partı istemesi gerekmez.aynı klasör içindeki 3 parttan herhangi birine sağ tık-buraya çıkart derseniz istemeden tüm partları rardan çıkartır. herhangi bir part için bozuk_CRC sorunu uyarısı veriyorsa o part bozuk inmiştir,tekrar indirmek dışında çareniz yok.

moonrose 2 partlı bir yükleme yok bu linklerde.fila factory den 3 part,diğer linklerden tek dosya olarak iniyor

7 Şubat 2013 15:07

tşk.ler sis benim internette kopukluk oluyor son dönem. tekrar indireceğim .emeğinize sağlık :)

16 Şubat 2013 16:25

hos olmadanda atraksiyon olduğunu gösteren pek güzel oyun olmuş.müziklerinden luna park isimli olanına bayıldım ama indiremedim.oyun müziklerine ayrı bir ilgim var önceden dediğim gibi.tabi güzel olanına:)
birde benny si var oyunun.çok şirinn :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template