Deadly Voltage: Rise of the Invincible


A mysterious force from a parallel universe wreaks havoc on a small town as a scientist fights to stop it from taking over the world! In Deadly Voltage, you'll find yourself in an abandoned city with only your wits to guide you and a bizarre invention clamped around your wrist to protect you from the surges of electrical power that crackle in the air. As you follow the prodding of an eccentric scientist, who's hiding in his laboratory across town, you'll make your way through empty streets, an abandoned toy factory and more, searching for clues and solving puzzles that take you one step closer to a "shocking"
revelation.624.53 MB
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.66 GHz
♦ Memory: 512 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 750MB HD space.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

4 Ocak 2013 03:26

LÜTFEN PREMİUM HESABINIZ OLAN SİTELERDEN LİNK İSTEMEYİN, HATTA HESAPLARINIZI BAŞKALARIYLA PAYLAŞIN DA İŞE YARASIN.

LİNKLER KIRIK VEYA VİRÜS UYARISI VERİYOR DİYE YAZMADAN ÖNCE Bİ YORUMLARA BAKIN( SİZDEN ÖNCE OYUNU İNDİRİP YÜKLEMİŞ OYNAMIŞ OLANLAR VARSA O LİNKLER SAĞLAMDIR)

SİZDEN PARA İSTEYEN BU SİTE DEĞİL DOSYALARI İNDİRDİĞİNİZ SİTELERDİR.BUNU UNUTMAYIN.BİZ SİTE ADMİNLERİNİ PARA İSTEMEKLE SUÇLAMAYIN.

YOK VAKTİNİZ DEĞERLİ,BİLGİSAYARINIZ VİRÜSLERE ÇOK DUYARLIYSA DA LÜTFEN GİDİP OYUNLARI SATIN ALIN.

FALSE ALARM DENEN ŞEYLE İLGİLİ SİTE ANA SAYFASINDA TEKNİK DESTEK KISMINDA GEREKEN BİLGİ VARDIR. BİR DAHA O LİNK VİRÜS DEDİ BU LİNK TROJAN ATTI DİYE YAZANLARIN SİTEYE ERİŞİMİ ENGELLENECEKTİR. İŞİM GÜCÜM YOK DA SİKİNDİRİK BİLGİSAYARLARINIZI HACKLEYECEK DEĞİLİM BEN.


4 Ocak 2013 08:30

he valla sis aynen katılıyorum. nasıl bi egodur bu la pc nizi hackliyecekler? meşhur falansınız da bizim mi haberimiz yok? alla alla ya..

4 Ocak 2013 08:45

Kaç yıldır bu site sayesinde oyun oynuyorum bilgisayarımı tehdit eden hiç bir durum olmadı. Kimsenin sis'i böyle üzmeye ve onu bu kadar sinirlendirmeye hakkı yok. Başka yerlere takılın kardeşim...

4 Ocak 2013 11:45

uzun zamandır sis ve sitesi sayesinde korkusuzca oyun yüklüyor ve oynuyorum pc me bu güne kadar bu siteden hiç bir şey bulaşmadı bunca emeğine ve özverine teşekkürler sisciğim.
her kimse burada mevzu bahis olan şahıs bilemiyorum ama sis gibi sabırlı birisini kızdırmak hemde bu denli kızdırmak gerçekten de yetenek ister arkadaşım kusura bakma ama bence hadini aşıp fazlaca küstahlaşmaya gerek yok BURASI SANA UYMUYORSA GİDERSİN BAŞKA SİTEDEN OYUN YÜKLERSİN OLUR BİTER!!!

4 Ocak 2013 12:33

Arkadaşlara ben de katılıyorum. Bazı indirme siteleri download kısmını öyle ayarlamış ki farklı şeyler inebiliyor. Bunun bu siteyle ilgisi yok. Ben de uzun süredir oyun indiriyorum. Biraz dikkat yeterli. Dikkatsizseniz sis ne yapsın! Evinize gelip size nasıl indireceğinizi mi anlatsın?!

4 Ocak 2013 14:15

sitemize iftira atmasınlar lutfen daha temiz site varsa oraya gitsinler bizi rahat bıraksınlar sis ellerine ve emegine saglık bunlarınki çamurat izi kalsın izinide biz çamasır suyu ile temizleriz

4 Ocak 2013 15:06

neyse arkadaşlar bu oyunun fikir verebilmek adına ilk 15 dak baktım ve oynamak isteyenler için kısaca bilgi vermek istedim;
-grafik bana göre iyi
-guide görmedim
-zıplamalı harita var
-hint size yapmanız gerekeni büyük bir hevesle gösteriyor
-hos sahnelerin de kızan yok istediğin kadar tıkla nesneler fena değil dikkatli bakarsan bulursun ufak atraksyonlar var sahnelerde
puzzelle denk gelmedim ama her sahnede bir hos var gibi ki ben 4 sahne gezdim hepsinde hos vardı sanırım biraz fazla hoslu bir oyun...
genel olarak oyneybil bir oyun eğlenceliye benziyor ha ilerleyen sahnelerde ne olur bilemiyorum oynayıp görcez :)
teşekkürler sis ellerine sağlık

4 Ocak 2013 15:29

Ben de uzun zamandır buradan oyun indiriyorum, ilk başta bu konularda cahillik vardıve az tırsarak indiriyordum ama baktım ki gayette sağlam o gün bugün burdayım. Bilir bilmez ahkam kesmeden biraz okumayı ve dinlemeyi denesek diyorum.(hele ki az biraz cahilsek bu konuda)Emeklerine sağlık Sis , sayende hem güzel güzel oyunlarımızı oynuyor, hem de zevkle ve keyifle muhabbet edebiliyoruz, beğenmeyen uzasın arkadaşım...

4 Ocak 2013 16:05

valla sis evde oğluma bile hava attım sayende.:) bak benim win 7 de başlat çalıştır var diyerekten...:D evde herhangi bir konuda link önerirken sis' verdiği link deyince akan sular durur oldu. Ben buraya danışmadan birşey yapmayacak kadar güveniyorum. Siteyle yeni tanışan ya da tereddütü olanlara duyurulur.

4 Ocak 2013 17:25

hiç bişey demiyorum sadace ' seviyorum kız sis şekom seni ' diyorum :)) hade yallahhh..

5 Ocak 2013 04:02

eferim la herkeş coşmuş

5 Ocak 2013 13:10

Neden oyunların büyük bir kısmı, finale yaklaşınca HOS açısından coşar ve insanı sinir eder?

6 Ocak 2013 03:07

Sanırım sonlara doğru sıkılıyorlar, alın uğraşın bizden bu kadar hesabı :) Meşakatli iş neticede. Başta göz boyayıp yakalıyorlar, sonra allah ne verdiyse... :(

10 Ocak 2013 20:17

merhaba,

3 yıldır oynadığım tüm oyunları korkusuzca sizin sitenizden yükledim.. yetmedi beceremediğim durumlarda teknik destek aldım hatta o da yetmedi sorup sorup oyun çözdüm...

ellerinize ve emeğinize bir kez daha teşekkür etmek istiyorum... sevgiler.

18 Ocak 2013 14:42

nasıl bu oyun arkadaşlar?

21 Ocak 2013 09:59

valla o kadar hos var ki tahammül demedim sildim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template