Amaranthine Voyage: The Tree of Life Collector's Edition


During your career as an archaeologist, you firmly believed that the Tree of Life was simply a myth. However, once you uncover a magical artifact, you open brand new worlds of possibility. You're whisked away to a lush world that is slowly being poisoned by a mysterious dark force. Your artifact is the key to restoring this beautiful world, but dark forces stand in your way. Protect the artifact and save this dying world in Amaranthine Voyage: The Tree of Life, a thrilling Hidden-Object Puzzle Adventure game. 1.08 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 1114 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR--INTERCHANGEABLE LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

26 Ocak 2013 19:18

emily geldi, bunu ben indiricem dedi bekliyoruz!

26 Ocak 2013 21:48

teşekkürler sis, ellerine sağlık
hafta sonu oyunlarımız da gelmiş her kese iyi oyunlar

26 Ocak 2013 23:17

grafik dandik,konu dandik,bide müziksiz oynamayın demişler oldu!!
valla 10 dakika baktım,40 adet blimps bulma dışında bana cazip gelen bişey olmadı bu oyunda hele dursun!

27 Ocak 2013 12:43

ben diyorum arkadaşlar bize şöyle kafa yorduracak "ahan da bu buraya" demiyeceki şöyle sayfa sayfa walk yazdıracak hani bir greenmoon ya da sivaslı (adı bumuyda emin değilim) tadında oyunlar lazım
:-B

ya komik bir şey ama 2 gün önce cocuk balkonunun anahtarı kırılmış bir kısmı içinde kalmış işten geldim ki evdekiler şaşkın napsak diye kara kara düşünmüşler valla bu oyunlarda o kadar çok kırık anahtarla odalara girdim ki bana vız geldi hemen alırsın eline bir pense, anahtarın kalan ucunu yakalr cevirirsin ve sonuc " locatsion complettet" olur :-p

29 Ocak 2013 08:55

Bence çok güzeldi oyun,sucazım bu aralar pek bi müşkülpesent gördüm seni yine anacım. Sürekli aynı tarz ERS oyunları da bi süre sonra insanı bıktırıyor ayol, grafikleri Barbara Cartland tadında da olsa, arada insan farklı bişeyler arıyor, bu oyun da değişik geldi bana , siz oynayın anacım beni dinleyin pişman olmazsınız diyorum ben..

30 Ocak 2013 12:01

Oyunu ben de gayet beğendim ve neden beğenmediğinizi de anlamadım. Gerçi artık hepimiz ciddi zorlayan oyunlar istiyoruz ama bu oyun da kesinlikle keyifli bir oyun...

30 Ocak 2013 13:11

millet;siz bana bakmayın vede hatta benim oyun yorunlarımı kaalede almayın çünki çok uzun yıllardır oynayınca bendeniz artık zor değişik oyunlar istiyorum.bende durum şööle oluyor canlar;oyunu kuruyorum,derhal bi 10 dakka oynuyorum zaten ilk 2-3 dakkada oyunun ne olduğu belli oluyor sonrada diyorum ki hay tikisine fot konan oyun,sende diğerleri gibisin.burdan oyun yapanlara sesleniyorum:artık şu oyun kalıplarınızı değişin kardeşim yıl oldu 2013 siz hala 2009 un oyun programlarını kullanıyorsunuz!
iç ses:eferin! :D

30 Ocak 2013 18:24

Dış ses: ve de hatta pravo! :D

4 Mart 2013 11:10

güzeldi güzel benim hoşuma gitti.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template