Twilight School


Prepare yourself to enter the magical world of Twilight School! When Lily was young, her mother and father left her without reason or explanation. Years later a stranger named Hovenheim gives her a box with a letter from her mother. Lily discovers that her mother has been enslaved in the Dark World. Make your way to the Twilight School to save your mother. Explore the classrooms and garden while speaking with the students and teachers to uncover the truth about the school's sinister past! 617.67 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 630 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

11 Aralık 2012 11:04

daha yeni indi bir bakacağım oyuna sonra yorumumu yapacağım teşekkürler

11 Aralık 2012 12:17

İndiriliyor şu anda... Bakalım bakalım :)

11 Aralık 2012 13:18

grafikler çok basit hos sahneleri bol gibi. ama enazından oyun karanlık değil. fena değil oynanır.

11 Aralık 2012 14:53

güzeldi basitti biraz benim için bitirdim vampirli kurtadamlı fantastik bir oyun güzeldi yani

11 Aralık 2012 16:39

Arzu nasıl bitirdin? HOS'un tekinde "paper scrap" bulamıyorum ve hint'in gösterdiği yerde de bir şey yok.

12 Aralık 2012 00:54

kesin iyidir

12 Aralık 2012 11:08

Ben de bitirdim. İlk oynarken bir yerde sanırım bug oluştu. O yüzden yeni profille bir daha oynadım. Tavsiye eder miyim? Oyunsuz kalınca evet :)

13 Aralık 2012 18:19

paper scrap ben de bulamayınca yeni profille başladım ama oynayıp sonuna geldim orda kaldım , şeytanı yok edecek neyse bende hiçbir şey kalmadı ve hint de bişey göstermiyor, portakal orda kalınca yetti gari loooo deyip hınçla sildim oyunu, heç pişman deelim :P

14 Aralık 2012 10:11

Meraklı oyunun öyle bir salaklığı var. Oyun bitiyor ama kapanmıyor :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template