The Torment of Whitewall Collector's Edition


Uncover the mystery of the Night Stalker in The Torment of Whitewall! A shadowy figure has been stalking the streets of Whitewall, and young women have been disappearing without trace. Only one girl has managed to escape from the mysterious attacker, but she’s not talking to anyone… Rumor has it that something strange and terrible happened to her that night. Rumor has it that this so-called Night Stalker is some kind of monster. As more and more people are driven from their homes by fear, you are called in to end the town’s terrible torment.773.7 MB
Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 796 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

15 Aralık 2012 16:53

İndirdik de başlayamadık efenim, oynayan varsa bilgilendirir herhalde

15 Aralık 2012 18:34

-zıpzıplı harita
-sabitlenen inv.
-şimdiye kadar 3 adet çirkin erkek ve kadın
-grafik oke ve fakati var
-hos lar minnacık

oynayın gitsin beaaa....

15 Aralık 2012 18:48

öyle zor puzzle'ları var ki anlatamam yani !! 8 yaş zekası. valla bu oyunun patlıcan oturtması yapılabilir,olmadı tikisine en güzel fot konur.ve fakat oynayacağım yinede....

16 Aralık 2012 00:29

SELAM MİLLET BEN GELDİM :-)
HANİ TOPRAĞI OLSA ÖPCEK DERECE DE ÖZLEDİM SİTEYİ BU ARADA GÜÇ BELLA GİREBİLDİM SİTEYE ( NERDEYDİN DİYE SORARSANIZ EFEM EŞİM TNN NET BOYKOTUNDAYDI DİYE NET BAĞLANTILARINI İPTAL ETTİRMİŞTİ) ARA TARA UĞRAŞ DUR DERKEN BİR SİTEDE Kİ TAVSİYE ÜZERİNE DNS AYAR DEĞİŞTİRDİM VE BİR BAKTIM AÇILDI SİTEM :-B
HİÇ BİR OYUNA BAKMAYACAĞIM BU AKŞAM AMA ARTIK YARIN GEÇMİŞE DÖNÜK İNDİRMEYE BAŞLARIM TÜM OYUNLARI
AY VALLA YENİ YIL HEDİYESİ GİBİM OLDU YENİDEN SİTEYE GİRMEK BANA

16 Aralık 2012 13:55

hoş geldin geri şebnem :))

17 Aralık 2012 09:26

Şebnem hoşgeldin, özlettin beya...Oyuna gelince, grafikler çok sevimli olmasa da oynaneybıl bence, oynayıverin gari...

17 Aralık 2012 13:00

teşekkürler kızlar bayağı özlemiştim sizi ya zaten deli gibi geriye dönük oyun indiriyorum ve oynuyorum :-)
bu işin iyi tarafı şu oldu ki uzun süre oyun sıkıntısı yaşamayacağım :-b

20 Aralık 2012 12:47

Yeni oyun ister bu deli gönül :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template