The Missing: Island of Lost Ships


Escape from a mysterious island in The Missing: Island of Lost Ships! Your friend Robert was on the trail of an ancient artifact when he vanished at sea several days ago. You set out to search for him only to find yourself trapped on the mysterious Island of Lost Ships! Now you must save both Robert and yourself from the villainous Sea Dogs and their ruthless leader, the Admiral. Use your skills to uncover the secrets of the island and find your way home in this thrilling hidden-object adventure!535.97 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 553 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

20 Aralık 2012 19:46

guidesi olmayan,inv. si sabitlenebilen,zıpzıplı haritası olan bir oyun.şimdilik guide'ye gerek yok gibi gözüküyor.grafiğe gelince,bilemedim onada siz karar verin!iyi oyunlar....

21 Aralık 2012 16:47

Bitirdim ama düşüncem şudur: Oyunu yapanların HOS diye gözleri dönmüş ve oynayanlar bize sürekli küfretsin diye düşünmüşler sanırım. 38 bin HOS olur mu be bir oyunda???

21 Aralık 2012 17:08

ben daha başlamadım bile :D

22 Aralık 2012 17:37

bizleri oyunsuz bırakmadığınız için çokça teşekkür :)oyun yorumum ; HOS lardan bence çok fazlaydı, bi de tam üstüne tıklamazsan seçmiyordu benim pc de. ben yarım bırakmayı sevmem bitirdim tabiki. oyunsuzlukta oynanabilir deyip konuyu kapatıyorum çok konuştum :)

24 Aralık 2012 08:53

oyun iyiydi hoştu ama bi HOS sahnesinde pompa ile voleybol topunu şişirmek naaamümkün olunca orda takıldı kaldı, tıklamaktan bileğim şişti valla...

14 Ocak 2013 14:40

maus sınayan oyun . bitti ve kurtuldum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template