Shadows: Price for Our Sins


It’s Halloween night, and Dylan and her fellow students have decided to throw a Halloween party at abandoned Stone Farm. Little do they know, their decorations aren’t the only things hanging around this spooky house. When the friends stumble upon an ancient artifact, they unwittingly open a portal to the underworld and release the souls of the Stone family, which were being held captive by Lord of Darkness Samhain! The enraged demon steals the souls of the students in revenge, but Dylan narrowly escapes his clutches. Can Dylan earn the help of the escaped spirits and save her friends? Play the game and find out for yourself – if you’ve got the guts. 736.88 MB
Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 3.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 750 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 28 yorum

9 Aralık 2012 10:21

efem çok teşekkür ediyoruz, indirdik ve başlıyoruz :D

Adsız
9 Aralık 2012 11:08

Rapid linki çalışmıyor.

9 Aralık 2012 14:06

zor mudur nedir? puzzle lar skiplenmiyo filan..oynayan ...akıl fikir veren yok muuuu????

su
9 Aralık 2012 15:37

3 güne ineceğini söyledi,bekliyoruz valla :)

9 Aralık 2012 16:01

HOS sahnelerini ben sevmedim.atraksiyonlu ama hem resimler bulanık hem nesneler çok bidicik.pırıltılara dikkat edin sahnede.nerde ne yapılacaksa gösteriyor.
arabayı halledince defterimiz,kapıdan eve girince de zıplamalı mı bilmem ama nerede ne hareket var gösteren haritamız oluyor.guide yok.
sevdim mi bilmiyorum henüz.

9 Aralık 2012 16:02

rapid çalışmıyor diyen adsız.
daha önce hem sitede hem face sayfasında duyurmuştum.lütfen konulara vakıf değilseniz bilip bilmeden öyle o çalışmıyor bu bozuk yazmayın hemen.

Rapidshare dosya sağlayıcı sit
enin 27 kasım 2012 den itibaren yürürlüğe soktuğu uygulamaya göre;her bir dosya yükleyen hesap sahibine günlük dosyalarının indirilme kotası konmuştur. Serbest kullanıcı dosya sahiplerinde bu kota günlük 1 GB, premium hesap sahibi dosya yükleyicilerde ise günlük 30 Gb idir.Hesap sahibinin dosyalarının çokluk ve büyüklüğüne bağlı olarak o dosyalar indirilmek istendiğinde hesap kapasitesinin aşıldığı yolunda uyarı çıkmaktadır.Global bir uygulama olup sadece bizim oyun dosyalarımıza özgü değildir.

9 Aralık 2012 16:04

şişeler nasıl yerleşiyor bilen varmı?

Adsız
9 Aralık 2012 17:26

sevgili SİS... bu kadar sert çıkmana gerek yok ben sadece haber vermek amaçlı söyledim.üstelik çıkan sayfada yükleme mevcut değil uyarısı var yoksa indirme kotamla alakalı bir sorun yok.emeğine teşekkür ediyoruz ama sadece haber vermek amacıyla yapılan gönderimleri de daha sakin karşılamanı bekliyoruz.sevgiler...

9 Aralık 2012 17:39

bakın adsız hala yazdığımı bile okumadan sadece eleştirmek olsun amaçlı yazıyorsunuz.
konu sizin indirme kotanız değil.DOSYAYI RAPİDE YÜKLEYEN KİŞİLERİN DOSYALARININ GÜNLÜK İNDİRİLME KOTASI.
bu site 4 senesini dolduracak neredeyse ve gelmiş geçmiş tüm üyeler benim hem yardımcı olma hem de sorunları çözme konusunda sabrımı bilirler. sabır gösteremeyeceğim tek şey bilgisi ve fikri olmayan kişilerin kendilerine gereken bilgi verildiği halde eleştiri hırsıyla at gözlüğünü takıp eleştirilerine sağduyu olmadan devam etmeleridi.

9 Aralık 2012 18:01

teşekkürler

9 Aralık 2012 18:04

şişelerin çözümü defterimizde var.üst sıra tıpalı alt sıra tıpasız. renk kodları da çizimde belirtilmiş.yapamayanlar için resim:

http://img211.imageshack.us/img211/1305/bottles.jpg

Adsız
9 Aralık 2012 18:07

szin kadar bilgi sahibi olmasak da az çok bizim de bilgimiz var sevgili Sis.konuyu bu kadar uzatmanıza gerek yok özetle ve gerçekten art niyetsiz olarak haber vermek amacıyla link çalışmıyor demek istemiştim kimseyi kırmak eleştirmek rencide etmek gibi bir amacım yok.ama yine de yanlış anlaşıldıysam affola.iyi çalışmalar...

9 Aralık 2012 18:47

OYUNDA İLERKİ KISIMLARDA İKİ AYRI YERDE BUG OLDUĞU RUSCA VE İNGİLİZCE FORUMLARDA YAZILDI.BEN OYNAMAYI BIRAKIYORUM.FIX YAYINLANDIĞI ZAMAN ( Kİ BU DA SANIRIM ANCAK OYUN BIGFISH TARAFINDAN YAYINLANDIKTAN SONRA OLACAKTIR) LİNKLER YENİLENECEKTİR.

9 Aralık 2012 19:18

evet ben de oyunda takılıp kaldım, boşa oynamayın sis de söylemiş zaten.

10 Aralık 2012 01:41

köpeği kıza verdikten sonra kapıdaki renkli topların çözümü.

http://img43.imageshack.us/img43/6186/coloredballsondoor.jpg

10 Aralık 2012 17:28

ee sildim kiii....

10 Aralık 2012 18:01

Güldoş zaten başka yerde bug var, o yüzden takılıyor oyun, fixinin çıkmasını bekliycez çaresiz...

10 Aralık 2012 19:09

beklerim çok güzeldi çünkü

12 Aralık 2012 01:04

Real fear .... Not like classic game

Adsız
12 Aralık 2012 22:36

oyun takılıyor arkadaşlar devam etmeyin

15 Aralık 2012 14:15

Fixini bekle bekle gözlerim şaşı oldu yahu :)

7 Ocak 2013 14:18

Ne oldu, çıkmadı mı daha bunun düzelmiş hali?

17 Şubat 2013 13:43

OYUN BUG GİDERİLMİŞ YENİ VERSİYON İLE GÜNCELLENMİŞTİR.LİNKLER DEĞİŞMİŞTİR.
GAME UPDATED WITH BUG FREE NEW VERSION

21 Şubat 2013 22:31

aaa ben bunu nasıl görmemişim ya sağol sis ellerine sağlık

27 Şubat 2013 12:12

çok keyifli bir oyunmuş ya valla dün başladım bitmesin diye de sindire sindire oynuyorum :)

27 Şubat 2013 23:04

bu oyunu fixe edilmiş haliyle indirip oynayan var mı???
ya ben başladım ama yine bugy oldu hos sahnelerinden birtanesinde ki bayağıda ilerlerdeyim oyun maalesef bugy :(
acaba sorun sadece bende mi diye merak ediyorum dfilesten indirip aynı sorunu yaşayan var mı ??

27 Şubat 2013 23:39

ben oynayıp bitirdim şebnem, epey oldu...

1 Mart 2013 14:32

bende neden sorun oldu anlamadım silip baştan yükledim sorun gene aynı başka sorun yaşayan yoksa ki sanırım yok demek ki bir şekilde benim pc de sorun oldu :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template