Reality Show: Fatal Shot Collector's Edition


Uncover the truth behind a shocking on-air murder in Reality Show: Fatal Shot! Everyone knows that breaking into showbiz can be tough. But for participants on Fright Reality Show, it can be murder. After a man is killed on the set of the hit series, the victim's wife arrives at your office, begging for justice. Follow the clues, from the city streets to the top floors of the station's headquarters to uncover the truth behind this shocking crime. But be careful! Things are rarely what they seem on TV...575.97 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 587 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

20 Aralık 2012 18:21

vasat bir grafik,harita yok,guide var.henüz HOS sahnesi çıkmadı karşıma ama başlardayım. fena değil yani.

20 Aralık 2012 18:47

evet HOS yok daha çok point click oyunlar gibi.
yalnız bu adam herhalde en gabi dedektiftir. daha oyunun başında 2 kere bayılttılar adamı.

21 Aralık 2012 00:36

ben oyunun bonusu bile çıtladım . bence keyifliydi zor değil kasmıyor ,HOS olmaması iyi geldi sıkılıyordum, hikayesi sürprizli falan. grafik fena değil.

21 Aralık 2012 12:31

ben sevdim bu oyunu sıkılmadan oynadım. thanks. sis

21 Aralık 2012 17:11

elektrik kesintisi münasebetiyle yarıda kalan indirmeleri ancak bugün tamamlıyorum, oyunu direk sömüren arkadaşlara selamlar olsun :D

22 Aralık 2012 14:41

Vallahi ne yalan söyleyeyim, HOS yok diye pek bir keyif alarak oynadım ki ben oyunu :)

22 Aralık 2012 15:18

Sonra bu deli gönül oyun ister di mi Serdar bey :))

22 Aralık 2012 16:27

Bu deli gönül her daim oyun ister ki Sis :) Sömürgen bir yapım var oyun konusunda, elimde değil :)))

22 Aralık 2012 21:18

ya altı üstü 2 gün bakamadım siteye yine oyun gelmiş ve yine sömürülmüş ben şimdi 2 ay ayrı kalınca çaptan düştüm biraz ama kısa sürede kapatırım arayı yalnız serdar bey de ki hıza yetişmek için kocayı boşayıp, çocukları evlatlık verip üstüne işten ayrılmam gerekir :-B

24 Aralık 2012 08:51

Valla pek güzeldi, zevkle oynandı ve bitirildi efem :)

17 Ocak 2013 07:52

evet özlemişim hossus oyunları. güzeldi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template