Nightmare Realm 2 : In the End... Collector's Edition


The time has come to get back to the world of nightmares, created by the Lesta Studio! Communicate with the strange characters and save the world from the dark forces of evil! 787,23Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 2.5 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 1880MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayın--click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR
part 1 ndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 ndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 ndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

WALKTHROUGH

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

Nightmare Realm Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 45 yorum

24 Aralık 2012 12:10

yaa bu oyunu oynayan yok muuu????

24 Aralık 2012 14:30

Ben başladım az önce oynamaya. Gayet keyifli gidiyor şu anda. Tavsiye edilir :)

24 Aralık 2012 16:30

felaket tellalı gibiyim :D oyun bende belli bir süre sonra kapandı.

24 Aralık 2012 19:34

işte ondan sordum ben biğr yerde takıldım ..çok keyifli bir oyun ama sadece ben mi diye sordum...

25 Aralık 2012 14:18

Ben oyunu bitirdim arkadaşlar. Son zamanlarda oynadığım en keyifli oyundu. Bana bir şekilde "Dream Chronicles" serisini hatırlattı. Kim nerede takıldıysa yardımcı olabilirim...

25 Aralık 2012 14:20

ben bu oyunu nasıl atlamışım alaalaa..ve bu arada bi kişide oyunun infosunu yazmamış aşkolsun !

25 Aralık 2012 14:26

serdar bey sayın;sizin bu büyük harf küçük harf yazma dikkatinizi,türkçeyi özenle kullanmanızı gördükçe vay be diyorum ve kendimi kınıyorum.

25 Aralık 2012 15:11

ben tekrar indirip tekrar başlıycam serdar bey yardımınız iyi gelicek öbür oyunda arşivde takılmıştım adamın renklerini vermemişti ya da ben bulamamıştım..

25 Aralık 2012 15:40

Valla süper oyun ne diyim, ellerine kollarına sağlık siscum :)

25 Aralık 2012 15:44

harika oyun..bir de bisikletin lastiğini nasıl alıcam söyleyen olur mukiiii?????

25 Aralık 2012 15:59

Sevgili Su; bu sanırım mesleğimden kaynaklı. Edebi ve hukuki çevirmenlik yapıyorum. Bu nedenle de yazım kurallarına sonuna kadar bağlıyım...

Güldoş; o adamın renklerini ben de bulamadım, hatta çözemedim. O yüzden de skip olmasını bekledim :) Bisikletin lastiği, soldaki eve girdiğinizde gördüğünüz adamın sağ tarafında kalan ve oyundaki birkaç HOS'tan biri olan sahneden alacağınız bıçakla alınıyor.

25 Aralık 2012 16:23

Efendim herkese iyi oyunlar.Ama yine hatırlatayım dedim. Biliyorsunuz Yılbaşı tatili zamanı. Ve yurt dışında noel tatili olduğundan insanlar mesai yapmıyorlar, doğal olarak bu hafta oyun gelmeyebilir. Hani sömürürken düşünün diye şey ettimdi

( şekom ben de yaptım ben de yaptım :)).

25 Aralık 2012 17:03

çok teşekkürler serdar bey bir soru daha..punch card ı nasıl çıkarıcam ?

25 Aralık 2012 17:54

Güldoş; kulenin girişindeki kapıda bazı hayvan figürleri sırayla yanıp sönüyor. Punch card'ı bir makinede hazırlayacaksın ve o hayvanların sırasına göre üzerine baskı yapacaksın.

25 Aralık 2012 18:12

sayın bey serdar;saygılar efendim :)
sayın hanım şekom;bidaha yapma valla garibime gitti :))

25 Aralık 2012 18:31

ve btw;oyun gerçekten muhteşemmiş bayıldım,hemen bitmesin diye konuşmaları ilk kez skip yapmamayı düşünüyorum :))

25 Aralık 2012 18:49

Su, konuşmaları zaten istesen de istemesen de dinliyorsun çünkü iki ya da üç kez konuşmalarda skip çıktı :)

25 Aralık 2012 18:51

arşivi hallettim ama resime girmek isteyince benden renleri soruyor renleri bulamadım..imdaakk...

25 Aralık 2012 19:04

aslında oyunun kritik ve zor noktalarında walk yazmak iyi olacak gibi...

25 Aralık 2012 19:16

ayyy nooluur noolur yazsanızaaa....

25 Aralık 2012 20:35

Secret roomu buldum anacım ve devam ediyorum, amma egzantrik oyun hee,son zamanların en ilginç atmosferli ve helecanlı oyunu :D

25 Aralık 2012 22:30

dakka bir gol bir takıldım ben ! bir adet buz yaptım nereye koyacağımı bilemedim.hint yılana git diyor ama bende yılan ne gezerrr...

25 Aralık 2012 22:43

şimdi bu buzu demirlerin arkasındaki canavara vereceğiz orası tamam ama benim buzu kabul etmedi valla..aç kapa yaptım yine olmadı son kez yeni profille deneyeceğim oda olmasa gelsin patlıcan yemeklerinin en şahanesi !!!!

25 Aralık 2012 23:35

Suu sakın ha patlıcan silkme filan etme devam et valla şahane oyun , ben de bi kez profil değiştim, bi ara ekran filan yamuldu ama iyi ki pes etmemişim, şaka maka bonusa geldim ve orda bıraktım anacım :)

25 Aralık 2012 23:54

meraklıcım evet o bölümde bazı oyuncularda aynı şey olmuş(başka sitede) bende yeni profille başladım ama artık yarın devam ederim :)

26 Aralık 2012 14:08

BİTTTİİ......serdar bey yardımlarınız için çok teşekkürleerr....

26 Aralık 2012 14:56

Rica ederim Güldoş :)

27 Aralık 2012 11:00

çok şükür 5 nci denemeden sonra ekstras dahil olmak üzere bitti. oyun değişik yerlerde takıldı hep takıldığında menü aracılığıyla çıkınca save edip çıkıyor ve aynı hatayla yeniden başlıyor. win. görev yöneticisi ile oyunu kapatıp tekrar açmayı akıl edince tamamlayabildim, yoksa ki hala yeniden başlıyor olacaktım. güzel oyundu . yapımda ve yayında emeği geçenlere sonsuz teşekkürler :)

27 Aralık 2012 16:43

oyun gerçekten çok güzel bir zaman sonre tekrar oynamayı düşünüyorum
yanlız bir yerde bende bug oldu profil ismimi değiştirip tekrar girdim açılmayan yer açıldı
emeği geçenlere teşekkür

27 Aralık 2012 22:55

bu oyun için çok şey yazmak lazım...
önce 2 yerdeki bug olayını yazayım,bu benim bildiğim:
1.si oyunun başında buz yapıp vermemiz gerekti hapisteki yaratığa,bende olmadı.
2.si satranç oyununda masadan açılan amblem alınmadı
ve yine bazı puzzle bölümlerinde oyun takıldı.özellikle oyunu sonlarına doğru mühür,pul falan yapılan puzzle'da...

ama ne olur olsun bu oyun bence gelmiş geçmiş en güzel oyun oldu benim için.özellikle hos sahneleri ki zaten çok azdı muhteşemdi.her puzzle kendi dalında ilginç,zor ve zevkliydi.önceki seriden sonra abiler epey yol katettmişler onlarında ellerinden öpüyorum.arşivlik bu !

27 Aralık 2012 23:01

Satranç masası açıldı ama ortasındaki şeyi alamıyorum. Pes ettim daha da başlamam baştan. Keyif meyif kalmadı

27 Aralık 2012 23:52

ya sinir oldum vala sanırım bende değişik bir yerde bugy oldum 1.sinide epeyi keyifle oynamıştım ama bu 2.si kan kusturacak gibi bana :(
oyun sadece 1 kere kendi kendine kapandı hadi hayırlısı derken üstüme giydiğim siyah abayla mahkumu götürdükleri hapishane yolunda kaldım kılıcı kırdım kutuyu açtım cam pramitleri alıyorum kırık bir el büstü olan yere koyuyorum ama sanırım 2 tane falan lazım ama kutudan 2. pramiti alamıyorum :(
ancak ilk pramiti taşa koyup kırınca 2. ci veriyor şimdi burada oyun bugy mi oldu yoksa kutudaki tüm pramitlerin kırılması mı gerekiyor anlamadım ????
hatırlayan varsa bu kısmı lütfen yardım arkadaşlar

28 Aralık 2012 00:37

şebnem piramite böcekleri yumuşak olan çimli gibi olan yerde koy..o zaman kırılmıyo..lamban oluyooo....

28 Aralık 2012 01:32

teşekkürler güldoş bende öyle tahmin ettim zaten başta çime koydum pramidi ama dediğim gibi çime koyunca - kutudan tek pramit almama izin veriliyor - 1 pramit işe yaramıyor sanki 2 veya 3 tane koymak gerekiyor gibi ama işte 2. ciyi alamıyorum ve ayrıca böcek dediğin şey yok benim çimlerde ??? sadece kırık bir el büstü var o kadar ??? ay silersem yeniden başlayamam bir daha :((( bugy mi oldu oyun yafu

28 Aralık 2012 01:54

her yolu denedim ama hüsrrraaaan oldu yok çözemiyorum bu pramit sorununu:((

28 Aralık 2012 10:09

sabırla bekliycen kuzucum 2 ateş böceğini alabilmak için...

28 Aralık 2012 10:21

güldoşcuğum nerede bu ateş böcekleri??? ona göre bekleyeyim bari :-B
yoksa sileceğim oyunu az kaldı yane

28 Aralık 2012 11:01

orada parıldayan böcekler var ya sanırım üç tane çimlerin ve taşların arasına konup kalkıyorlar..piramiti çimlere koy ve bekle...

28 Aralık 2012 11:01

böcek gelince tıkla yaparsın sakin ol sadece...

28 Aralık 2012 11:32

ok anladım ama işte bende orada bugy oldu çünkü bende parıldayan böcek falan yok sanırım oyuna baştan başlamak gerekecek :(

28 Aralık 2012 18:06

böcekler sağda solda uçuşurken alınamıyor,bekleyin toprağa konsunlar.ozaman elinizdeki piramiti böceğin üzerine koyup tıkladığınızda içinde kalıyor.ama biraz acele etmek gerekiyor.

28 Aralık 2012 22:06

sucuğum valla ben sağda solda uçuşan böceğe de razıydım ama benim bölümde böcekten eser yok maalesef sildim zaten oyunu yeniden oynamaya dayanamam artık belki bir ara yine denerim :(

30 Aralık 2012 05:04

OYUN BUG FREE OLAN DOSYA İLE GÜNCELLENMİŞTİR..

30 Aralık 2012 09:40

bi kere indrdim yarım kaldı. yeniden indirdim bu seferde benim antivir cırladı extrakları virüs görüyo ya. başka zaman sadece egzeyi silerdi bu sefer rarı sildi. hadi yeniden indirdim bu seferde buzu verecek yılanı koduysan bul. buggy olayını anladık herkes yazmış. şimdi sis oyun linklerini free buggy yapmış yeniden indiriyorum. allam ne çile ya.

2 Ocak 2013 20:16

severek oynadım.ekstrası normali kadar iyi olmasa da fena değildi.ama oyun sürükleyici :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template