Mutlu Yıllar 2013


Tüm site üyelerimize sağlıklı ve mutluluk dolu bir yeni yıl dileriz.Mutlu, sağlıklı, huzurlu, başarılı ve bol oyunlu bir yeni yıl geçirmeniz dileğiyle...
Ayrıca 5 Ocak 2013 tarihinde sitemiz bir yaşını daha bitirecektir. 5 Ocak 2009 da başlayan oyun,eğlence,sohbet ve huzur yolculuğumuzda bize katılan herkese teşekkür ederiz.



 


Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

28 Aralık 2012 23:17

Ellerine sağlık sisciğim çok şeker olmuş özellikle kediler acaip şirin yakışmış.

28 Aralık 2012 23:22

(yazıya ve olaya uygun bir elbise bulmakta epey zorlansam da sonunda buna karar kılarak diyorum ki;)
bayram sevmem,yılbaşı sevmem,anneler günü, falanın günü filanın günü hiçç sevmem AMA
sitemi severim,burda ki arkadaşlarımı severim,patronumu severim,oyunları severim.madem kutlama sayfamız olmuş,hepinizinde yeni yılını kutlar her zaman ki gibi ellerinizden öperim.

28 Aralık 2012 23:42

Bende sitede ki tüm dostlarımıza ( ama özellikle de özverilerin en büyüğünü yapıp evinden, işinden, çocuğundan zaman yaratıp bizlere harika oyunlar sunan sevgili sisimize) yeni senede en başta sağlık, huzur ve mutluluk dolu günler dilerim.
Hepinizi çok seviyorum...

29 Aralık 2012 09:02

Sevgili Sis, Su ve Şebnem ben de bir seneyi daha bu güzel dostlukların olduğu sitemizde bitirmenin hem sevinci, hem de bir yılı daha ömür defterinden koparmanın burukluğu içindeyken sizlerin doğaçlama esprilerinizle her zamanki gibi neşelendim :) Sizlerin ve yine hep birlikte olduğumuz tüm site dostlarımızın da yeni gelen yılları umarım bir öncekinden çookk çokkk daha mutlu, huzurlu ve sağlıklı geçer diyorum, sevgilerimle....

29 Aralık 2012 09:49

Sevgili sitem bir yılı daha birlikte devirdik. Oyunları birlikte oynadığımız tüm arkadaşlarıma teşekkür etmekle birlikte tam 5 yılı birlikte geçirdiğim üç insana yanımda oldukları için, acı tatlı tüm hayatımı benimle paylaştıkları için teşekkür etmek istiyorum. Sis, Su ve Çöçe iyiki varsınız. (Çöçe senin için iyi bişey yazarken elim titredi vallahi :))

29 Aralık 2012 11:54

sevgili sis
ve tüm arkadaşlar evvela hepinize teşekkür ederim bana çok yardimci oldugunuz için
benim bu senem hiçte güzel geçmedi bir yili geçti eşimi kaybettim ama biliyorum burda siz kiymetli arkadaşlarim var
başta sevgili sis ve tüm arkadaşlarin yeni yilini kutlar 2013 yilinin hepinize saglik mutluluk ve huzur vermesini diliyorum iyiki varsiniz

29 Aralık 2012 13:34

sevgili sis ve sevgili sitem. doğum günümüz ve yeni yılımız hepimize kutlu olsun. yeni yılımız ve yaşımızda sağlık, huzur, mutluluk ve başarılar ve de dostluklar artarak sürsün inşallah.

29 Aralık 2012 14:49

sevgili pamuksel acını yeni öğrendim. Eşine Allah'tan rahmet, sana ve geride kalanlara sağlık, huzur ve mutluluk dolu ömür diliyorum. Ve bütün kalbimle inanıyorum ki yeni yıl üzüntülerini unutturacak kadar güzel geçecektir.

29 Aralık 2012 16:14

Ben de Tüm site üyelerimize sağlıklı ve mutluluk dolu bir yeni yıl dilerim.Mutlu, sağlıklı, huzurlu, başarılı ve bol oyunlu bir yeni yıl geçirmeniz dileğiyle...

30 Aralık 2012 00:34

siteye üye olan arkadaşların ve tüm türkiye nin yeni yılını kutlar 2013 ün sağlık ve mutlulukla geçmesini dilerim MUTLU YILLAR ....

31 Aralık 2012 09:37

hepinize güzel yıllaarr...veeeee bizleri bu güzel oyunları oynatanlara teşekkürleerrr...şükranlaarr....

31 Aralık 2012 21:27

tüm sitenin mutlu bir yıl geçirmesini dilerim, ben bu siteyi çok seven ve aranızdaki uyumu hayranlıkla takip eden birisi olarak hepinizi sevdiğimi söylüyorum iyi ki var bu site sevgiler nihan akdağ

1 Ocak 2013 10:53

Mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum, siteye emek veren herkese çok teşekkürler. Umarım daha nice yaşlarını beraberce kutlarız. İyi ki varsınız.

2 Ocak 2013 20:17

nice yıllar dilerim bu oyunların yüklenmesinde emeğe geçen herkese sonsuz teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template