Lake House: Children of Silence Collector's Edition


Long-forgotten memories bubble to the surface when the past invades the present in the Collector's Edition of Lake House: Children of Silence! Located at the edge of a gloomy lake and shrouded in fog, the house at the center of this story has stood empty for 15 years. All that's left of the family that once lived there are their discarded belongings and home movies that reveal a terrible secret. Beckoned by what appears to be a ghost, a woman who lived there as a child and her fiancé return to the house to solve a mystery that begins with an old photograph and ends in a secret room. Guide the fiancé as he explores locations blanketed in mist and tries to rescue his bride-to-be from the grip of a masked stranger. Find hidden objects, solve puzzles and prepare yourself for an ending that will take you to a place darker than you can imagine!521,44Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.7 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 1000MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

21 Aralık 2012 04:18

file factory tmm dns ayarı istiyo ama onun dışında hiç bi link yok. sorun bendemi dedim değil. diğer oyunu indiriyorum

21 Aralık 2012 11:55

ben de indiremedim hiçbi yerden...

21 Aralık 2012 12:33

evet linklerde bu oyun yok. factory hariç ona bakmadım. dns ayarlarıyla oynamak istemiyorum zira

21 Aralık 2012 15:22

Depositfiles'dan indiriyorum şu anda,tekrar deneyin isterseniz.

21 Aralık 2012 16:24

Depositfiles linki sağlam. Ben de indiriyorum :)

21 Aralık 2012 16:37

sağlam grafik,sağlam oyun bravo patron bak bu sefer güzel yapmışsın ama birde guide koymasaymışsın süper olacakmış !

21 Aralık 2012 17:03

Ben de depositfile'dan gayet güzelce indirdim ve de başladım. HOS sahnelerini pek sevdim diyebilirim :)

21 Aralık 2012 17:08

evet ben de depositten indirebiliyorum sadece, diğerleri nanay :(

21 Aralık 2012 17:43

HOS için ufak bir yanılgı yaşamışım ama gene de zevkli. Bu arada puzzle'lar gene zekamıza hakaret eden türden :D

22 Aralık 2012 14:41

Bu da bitti ki... :)

22 Aralık 2012 21:24

deposit den bende indirmeye başladım bakalım adı güzel gibin geldi bana yorumlara bakılırsa oyunda güzele benziyor ellerin dert görmesin sisciğim

24 Aralık 2012 11:57

Valla grafikler de oyun konusu da pek süper, zevkle oynanıyor efenim, tebrikler Sis :P

25 Aralık 2012 08:41

kızzzzz (yalan dünya dan aşıma laf) çok güzel di dimi? oyun şahane bence oynayın anacığımm.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template