Fairly Twisted Tales: The Price Of A Rose


Bella vowed to stay with the beast to save her father’s life, but is he truly as evil as the townspeople say? Is someone trying to hurt Bella? Who’s trying to take control of the kingdom and its riches? It’s up to you to discover the truth behind the town gossip. Travel across fantastic landscapes and explore the beast’s magical castle to uncover why he was cursed in Fairly Twisted Tales: The Price Of A Rose, an intriguing Hidden-Object Puzzle Adventure game! 556.82 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 964 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download


WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

15 Aralık 2012 15:39

Teşekkürler..

15 Aralık 2012 16:54

İndirmeye çalışıyoruz inşallah :) teşekkürler sis :)

15 Aralık 2012 18:10

Grafikler oldukça düz.HOS sahnelerinde minimum atraksiyon var.zıplamalı harita mevcut.ben sevmedim açıkçası siliyorum.oyunsuzlukta gider ama.
bi de adadan şatoya geçiş algılarımı zorladı açıkçası :D

15 Aralık 2012 18:50

bak şimdi o geçişi merak ettim ama patroncum :))valla sanırım bunu hiç indirmeyeceğim .

18 Aralık 2012 18:28

İndirmeyecektim ama dayanamadım. Oynadım, bitirdim. Hint olmasaymış bir halt edilemezmiş :)

12 Şubat 2013 07:14

o kasar manasız alan dolaşılıyo ve çok hos varki. bitirmryr dayanamadım sildim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template