Detective Quest: The Crystal Slipper Collector's Edition


A man shows up on your doorstep asking you to track down the woman he loves. It would be just another "missing persons" case, except the only thing you have to go on is a crystal slipper... and the man is a prince from a mysterious, faraway land. Can you find the woman who captured his heart but then vanished? Or will this fantastical land push your detective skills to the limit? And do you really get to ride a unicorn? Find out in Detective Quest: The Crystal Slipper!1 GB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1042 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR--INTERCHANGEABLE LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

13 Aralık 2012 20:23

zıplamalı haritamız var,HOS sahnelerinde isimden nesneyi bulma değil de nesneyi doğru yerine yerleştirmece var.skiplediğim için konuya vakıf değilim ama prensli saraylı bi şey konu.bol renkli grafikler vs vs.
güzel yani oynayın :D

14 Aralık 2012 10:32

İndiriyoruz bakalım :)

14 Aralık 2012 14:32

Arkadaşlar oyun kesinlikle şahane... Puzzle'lar keyifli, harita pek bir yardımcı... Efe'nim konuda Külkedisi masalı :)

14 Aralık 2012 14:55

eveet sonunda başlıyoruz, bilgilendiricim efenim :)

14 Aralık 2012 17:31

Efe'nim bonus bölüm de dahil olmak üzere bitirilmiştir, şiddetle tavsiye edilir :) Yalnız bu sefer güne yaydım, gevşek gevşek oynadım tadını çıkarmak için... Valla anlatılacak bir şey yok bence oyunla ilgili ipucu anlamında. Harita zaten çok işe yarıyor :)

14 Aralık 2012 20:58

Efem zevkle oynanıyor, kaptırmışım kendimi de bonusa gelince durrr dedim :D

su
15 Aralık 2012 16:12

bu sefer kesinlikle çuvallamış durumdayım,çünki efendime sööliym ben daha phantasmant mı nedir onu bitiremedim,üzerine 8bin 5yüz oyun gelmiş yaa:(

su
15 Aralık 2012 23:05

yok bende bi sorun var galiba....evet hos sahneleri kelime bulunmadığı için zevkli ancak grafik,hikaye falan yeni yetme bir genç kızın barbi bebekten kurtulup,hayde ben bi oyun yapayım (alt yapısı hazır galiba) demesi gibi olmuş !höfff ay bana ne oluyor bu bünye bu sıra oyun beğenmez oldu.derhal düzeleyim.anmintobello.

16 Aralık 2012 11:46

Valla sucazım sen de pek bi burjuva oldun anacım, bundan iyisini bulursan bu ara bana da haber ver emi :D

17 Aralık 2012 14:35

hint e basınca kolyeyi gobline ver diyor veriyorum istemiyor kaldım öyle

17 Aralık 2012 17:25

neyse buldum bitti güzeldi bonus u da oynadım en sonunda mutlu oldular yani

19 Aralık 2012 08:57

bence çok güzeldi helede bikaç güne yayınca oynamayı epey zevkli oldu.

24 Aralık 2012 22:09

ilk kez bende bir oyuna ısınamadım yarısına gelmeden bıraktım.benim gibi ekşın beklentileri olanlar için değil.ya da phantasmat oynadıktan sonra herşey sıradanlaştı emin değilim :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template