Dark Mysteries: The Soul Keeper Collector's Edition



Charles Dexter Ward has summoned you to the island of Pawtuxet to stop a renegade spirit that is murdering the townspeople. The spirit is using human souls to become immortal, and you will be next if you can’t stop him. Based on the novel by H.P. Lovecraft, this Hidden-Object Puzzle Adventure game will test your investigative skills as you solve the mysteries of Ward’s family and complete the ritual that will banish this evil spirit once and for all! 450.3 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 7.0
  • Hard Drive: 459 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
 İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to downloa
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

8 Aralık 2012 09:16

Çok şükür herkeslerden önce (Serdar beyi kastediyorum :D ) indirebiliyorum galiba :) 42 dk :D tişkürler sisss....

8 Aralık 2012 09:22

Ha bu arada bütün linkleri denedim, en hızlısı filefactory bilginize.....

8 Aralık 2012 09:28

Ahaaaa... Nedir bana karşı olan bu hırs, anlamadım ki :D

8 Aralık 2012 11:39

Gayet güzel oynanıyor, grafikler güzel, hoslarda çok tıhhlamyın kızıyor:) map göremedim ama kitapta sahneler için bazı hintler veriyor, ee bundan iyisi şamda kayısı, bık bıklamayın fazla da oynayıverin gari :D

su
8 Aralık 2012 16:11

vayyy hep too late oluyorum yaaa!!! ben bitirdim bide sekizbinüçyüz tane de bişey bulunuyor onuda buldum :))

8 Aralık 2012 17:15

Ben de bonus dahil olmak üzere bitirdim ama ne bulunuyorsa benim haberim yok o bulunan şeyden :)

su
8 Aralık 2012 17:58

çok sayın bey serdar bey; size bişey diyecemde pek tanışık değiliz ondan diyemiyorum ;)

9 Aralık 2012 13:55

Rahat olunuz efe'nim, klavyenizi korkak alıştırmayınız :)

12 Aralık 2012 02:18

çok mal bi oyundu ya hiç sevmedim.

16 Aralık 2012 22:22

meraklı bacım yafu sen nasıl girdin filefactory ye bende açılmıyor site :-(
yA daha dün bizim siteye girebilmek için - burasıda açılmadı bir türlü dns ayarlarını değiştirdim ama filefactory açılmıyor yine???

17 Aralık 2012 09:29

valla bilsem nasıl girdiğimi şepnemcim :D ama çoğu zaman premium istiyor da bunda nasılsa tutmuş şansım dimek :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template