Break the Curse: The Crimson Gems


Once upon a midnight dreary, as Lorenzo slept, weak and weary, the carnival master's star performers, Harold and Eliza, went missing! It’s up to you, an expert in the arcane and supernatural, to track them down. From the lair of a powerful alchemist to the mythological creatures of the Zephyr carnival, embark on an adventure through a world of magic and mystery. Will you save Harry and his wife, or will they be Nevermore? Find out in Break the Curse: The Crimson Gems!489,29Mb
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.0 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 538MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

23 Aralık 2012 15:05

mersi patron bakıyoruzz...

23 Aralık 2012 16:08

-güzel grafik
-guidesi yok
-puzzle'lar zevkli,oyalayıcı
-şimdilik hos çıkmadı
-bilgi yazıları genelde tepede olur, bu sefer aşağıda (ben uzun süre, tıkladıkça niye bişey yazmıyor diye bakındım da :D )

23 Aralık 2012 22:53

oyunu bitiren varmı ,
manor denen yerde sarı anahtarı kullandım oyun kapandı. eğer bitiren varsa ben de başka profille yeniden denerim.

24 Aralık 2012 08:27

Bitirdim, aman aman sevmesem de fena değildi...

24 Aralık 2012 16:37

yeni profille oynanmış ve bitirilmiştir. hint ing. bilenlere hitap ediyor.

25 Aralık 2012 08:39

üf ya kastı da, kastı. resmen işkence çekiyorum dayanamıycam ve silicem. oyun güzel ve değişikti grafik rüya gibi ama benim pc ye fazla geldi.

25 Aralık 2012 11:47

Bitirdim ama sırf kafaya taktığım için bitirdim...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template