Zodiac Prophecies: The Serpent Bearer


Born under the rare 13th zodiac sign, Ophiuchus, Amy had no idea she was destined to save a magical world. Having already trapped children of the other 12 zodiac signs, the Dark Lord now has his sights on conquering our world as well. Amy must gather her courage to free the children's souls and finally bring the Dark Lord's tyranny to an end in Zodiac Prophecies: The Serpent Bearer. 528,17Mb
  Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • CPU: 1.8 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 578 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

14 Kasım 2012 11:20

Hemman indirile ve oynana!

14 Kasım 2012 11:48

indirildi ve oynanıyo bile :)
haritamız oldu zıplayabiliyoruz ama nerede işimiz olduğu konusunda pek yardımı olmuyor. ancak hint rehberlik ediyor bu konuda.
bende maus çok ağır option da imleçi değiştirdim ama yine ağır oyunu kapattım yeniden açıcam. benim pc den kaynaklanıyor olabilir. bu da oynanabilir zevkli oyunlardan biri.

14 Kasım 2012 12:13

harita hos sahnesi olan yerleri gösteriyormuş.
bazan menü üstünde haritanın yanında küre gibi şeyi kullanmak gerekebiliyor. beni gibi dolanıp durmayasınız diye :D

14 Kasım 2012 15:09

Harita sadece zıplamaya ve de HOS olan yerleri göstermeye yarıyor, başka da bir işlevi yok. Başlarda sürekli cut scene çıkınca bir sinir geldi ama sonra düzeldi. Bu arada puzzle'lar insan zekasıyla dalga geçer gibi, fazla kolay :D

su
14 Kasım 2012 15:44

bende fikir beyan edeyim efendim;eğer oyununuz tam ekran değilse, widescreen seçeneğinde ki tiki kaldırın.grafiği sevmedim ben,puzzle'lar gerçekten çok basit.hikaye desen dandik.sonuç olarak ben sildim oyunu,oh bee kendimi kutluyorum valla :))

14 Kasım 2012 20:46

bu da bitti.
sıradaki oyun gelsin :)

15 Kasım 2012 12:32

Kafa yormadan, lay lay lom şeklinde oynandı ve de bitti. Ben şahsen tavsiye ediyorum :)

15 Kasım 2012 20:09

Ben daha başlamadım :D indirdim ama fırsatım olmadı, neyse hafta sonunda bol bol oyunum olur, keyifle oynarım, eheuheuehu (sankim biraz züürt tesellisi gibi mi oldu ki aceba mı ki :PPP)

17 Kasım 2012 12:02

Su'ya katılıyorum, aman aman bi oyun değil, oynanıyo işte o kadar :D

28 Kasım 2012 20:30

kötü değil potansiyeli var.:))

18 Şubat 2013 12:23

yani şirindi bence

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template