Weird Park: Scary Tales


Louis the Clown and Mr. Dudley are back in an all-new adventure that will take you through the dark corners of history's most famous fairytales to rescue children trapped in a frightening netherworld!Louis the Clown and Mr. Dudley are back in an all-new adventure that will take you through the dark corners of history's most famous fairytales to rescue children trapped in a frightening netherworld! Louis is up to his old tricks as he casts each child in the role of a legendary fairytale character and then creates the visually stunning but twisted worlds in which their stories will play out.Using your powers of observation to find hidden objects and intellect to solve well-crafted puzzles, you will make your way through the stories of Cinderella, Peter Pan, Aladdin and more, releasing the children only to see Mr. Dudley appear and then spirit them away to the clown's tower. While you'll face many other challenges, each step will take you closer to your climactic showdown with Louis, so there will be no turning back. With its spellbinding story, extraordinary atmosphere and stunning cinematics, Weird Park: Scary Tales is an instant hidden object classic! 935,7Mb
System requirements :
Windows XP or later / 

1.4 GHz processor / 
1024 MB RAM / 
950 MB hard drive space / 
DirectX 9.0 or later

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Weird Park Broken Tune Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

9 Kasım 2012 08:58

Yeni oyunlar lay lay lay :D

9 Kasım 2012 15:19

derhal indira gandi :D

9 Kasım 2012 17:16

İndirildi, çok çok çok büyük bir keyifle oynandı ve de bitirildi. Şiddetle tavsiye ediyorum... Kısa bilgi vereyim:

- HOS'ta kızmaca var.
- Puzzle'lar gayet kolay ve keyifli.
- Harita yok ama balonlu ve sevimli hint ayıcığı pek bir yardımsever :) Gerçi oradan oraya başınız dönüyor ama olsun.

su
9 Kasım 2012 18:55

evet güzel oyun bence de...herzaman ki gibi posta kutusu anahtarı,kürek,makas,gaz arayarak oyuna başladık bakalım :)

Adsız
9 Kasım 2012 19:51

Merhaba adım kardelen bu oyunda daktilonun şifresi nedir yazarmısınız teşekkürler.

9 Kasım 2012 22:02

MAJ73.soldaki defterinizde yazıyor.

9 Kasım 2012 22:39

arkadaşlar müzikleri nasıl pianolumu? takıntım varda :D
grafik nasıl?

Adsız
10 Kasım 2012 00:46

bu oyundaki telefonun sayıları nedir söylermisiniz teşekkürler.

10 Kasım 2012 20:35

pek atraksiyonluydu, bitti ama :( hüngür...

su
10 Kasım 2012 22:32

pınar sultan;müzik piyanolu mu derken?kapat oyunun müziğini aç bizim gibi bir radyo kanalı oyna oyna:)

ve çeşitli şifreleri soran anonlar,oyun aktıkça bulduğunuz nesnelerle tüm şifreler defterinize geçiyor!

Adsız
11 Kasım 2012 00:08

deftere baktım ama yazmıyor telefonun numarası yazarsanız sevinirim teşekkürler.

Adsız
11 Kasım 2012 00:12

bu oyundaki resimler benim bilgisayarda çıkmıyor sildim oyunu yeniden yükledim yine aynı telefonun numarası yok yardım ederseniz sevinirim.

11 Kasım 2012 00:55

oyundaki resimler çıkmıyorsa gereken sistem özellikjlerini bilgisayarınızla karşılaştırın.

23194 olmalı numara.bir reklam panosunda bir palyaçolu afiş üzerinde yazıyordu.

ayrıca inventorynin hemen solundaki deftere tıkladığınızda tüm bilgiler orada zaten.

Adsız
11 Kasım 2012 01:25

Teşekkürler sis diğer oyunlarda oynuyorum sorun yok bir tek bu oyunda oldu inventorynin de göstermiyor sağol.

11 Kasım 2012 09:04

inv. de kulaklık, yay ve bir göz var. iskeletin olduğu odada kaldım. hint iskeletin yanını gösteriyor ama nafile geri de gidemiyorum. galiba bu oyunda da bug yakaladım ben :D şaka gibi yaa

su
11 Kasım 2012 15:44

aysberg; bahsettiğin bölüm sorunsuz aktı bende,dediğin gibi sende bug olmuş galiba..

12 Kasım 2012 16:59

yeni profille çocukları kurtardım sonunda :D

12 Kasım 2012 19:59

su inanırmısın aynen öyle yaptım ilk defa :D
oyunda extrasa alışmışım birkaç dakika bonusu nerde diye baktım ama sonunda kabullendim olmadığını :)

13 Kasım 2012 23:20

Super oyun mistik karanlık harika

14 Kasım 2012 02:37

aysberg,

Buldum canım,biz seni oyun yapan firmalara beta tester olarak kaydettirelim.oyun piyasaya çıkmadan olabilecek her tür bug senin tarafından bulunur.
Ay ama cidden ne bu senin kaderin bug çeker şeklinde :S

Adsız
14 Kasım 2012 17:52

kapı kollarıyla olan şifreyi çözemedim 5, koluda taktım ama bulamadım

16 Kasım 2012 08:54

oynadım ama anlamadığımı bi şekilde bazen oyunda mausu yürütmekte zorluk çektim. sesler kesik kesik oldu. bazı yerlerde de tıkır tıkır yürüdü oyun. pc aynı pc. ne oldu la böle ??
ADSIZ valla o kapının şifresi ile ilgili bi kağıt çıkması lazım ama unuttum nerde bulduğumuzu. eğer bulursan zaten anlıycan demekki daha yapman gerekenler var zaten şifreyi bulamassan kapı açılmaz ki

Adsız
17 Kasım 2012 08:51

karşıda pencerede var bi kağıt kapı kollarının üzerinde sayılar var ama nasıl yaptıysamda hep yanlış oldu açılmadı kapı :(

master
18 Kasım 2012 15:42

çok beğendim bitirdim

Adsız
18 Kasım 2012 16:36

arkadaşlarrrr lütfennn yardım istiyorum iskelet korkuluğun yanındaki kulübede şartel dolabı var ne yaptıysam olmadı açma kapama tuşları var ne yapmam gerekiyorrr ?

Adsız
18 Kasım 2012 20:18

@Adsız film izlenen oda var ya oranın elektriğini kapatman lazım o şartelden oda karanlık olunca filmi izleyebilirsin

Adsız
19 Kasım 2012 00:53

ayyyy çok teşekkür ederim ...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template