The Curse of the Werewolves Collectors Edition


Search for a missing family member in The Curse of the Werewolves Premium Edition, a terrifying supernatural experience.Ashley has very fond memories of her childhood spent away at her grandmother's mansion. She remembers a beautiful mansion teeming with sunlight and life. When she arrives there after receiving a mysterious postcard from grandma however, the place is hardly a reflection of what it once was. Not only is the place shrouded in an evil darkness, but her grandmother is missing as well. Join Ashley as she combs the eerie grounds of the once-beautiful mansion in search of answers and her grandmother. Walk through the dusty rooms and eerie corridors. Tread the misty moonlit forests, the rocky cliffs by the ocean shore, and the echoing depths of ancient passageways. Many grisly secrets and terrifying obstacles await you in the darkest corners of these grounds. Will you discover its secrets?328 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 739 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

20 Kasım 2012 18:17

Uuuuu kurtadam gelmiş yaşasınn :)

20 Kasım 2012 20:22

harita var.zıplamalı değil ama nerde ekşın var gösteriyor.
grafik vasat.HOS sahnelerinde atraksiyon az.oynanır mı? gayet de oynanır.

21 Kasım 2012 01:05

video device has no support for pixel shaders 2.0
hatası verdi demek istedi ki bu şimdi
Sis help please :)

21 Kasım 2012 03:28

aysberg ekran kartı sürücünü güncelle.teknik destek linkinden yardım alabilirsin.ama ben bu oyunu işyerimdeki oldukça düşük özellikli bir laptopa kurdum.yavaş biraz ama çalışıyor.bazı onboard grafik kartları( yani pc içinde ayrıca değil de hardware içinde olan kartlara onboard deniyor) oyunun gereksinimi olan Pixel Shader 2.0 özelliğini desteklemiyor.sorunun ekran kartından.

21 Kasım 2012 03:30

ha bi de alttaki linki google a tercüme ettirebilirsin.aynı sorun.

http://www.gamehouse.com/forums/support-forum/error-message-video-device-has-no-support-for-pixel-shader-20-id55463

21 Kasım 2012 15:27

Evin girişindeki kurt heykeline ne yapılıyor? Şifreli kapı nasıl temizleniyor? Sinir geldi... Hint de yok...

Sis
21 Kasım 2012 15:34

Serdar,
kurt heykeline bi kırmızı bi yeşil gem bulup takıp sonra da mini puzzle oynayacaksın.şifreli kapıyı hatırlamadım.ya da henüz o kısma gelmedim.

21 Kasım 2012 15:39

O heykeli demiyorum Sis. Eve girince içerde var bir tane daha. Orada da bir şifreli kapı var. Tozlu diyor. Ben orayı çözdüm. Bir yerlerde "tissue" buluyorsunuz ve o şifrenin olduğu ekranda, sağ üst kısmın tozunu siliyorsunuz.

21 Kasım 2012 15:41

Bir de sürekli ekranın sağında solunda ok işareti bakın. Harita gidilecek yeri göstermiyor. Kendiniz keşfediyorsunuz bazı yerlerde... Ayrıca isteyene:

http://www.gamehouse.com/forums/curse-of-the-werewolves-premium-edition-forum/Walkthrough-for-Curse-of-the-Werewolves-id55412

21 Kasım 2012 18:23

o mahzen gibi yer var ya hani.anahtarla sandık açtığımız,şişe ve wood plane aldığımız. hah orda sola gidiş de var.çook dolandım da

21 Kasım 2012 19:06

ev giriş kat:sağdan yıldız,
üst kat :avizeden red gem
sol oda:radyatör borusu testereyle kesildi ring.
rafyatör önü yer rag ile silindi wire.
alt kat sol oda: wire kapıya takıldı.içerdeyiz.
HOS ile rake
şömineden star,note,small knife
bıçakla sandalye kesildi ring
sağ kanapeden brandy glass.
mahzen: HOS ile clock key
evin yanı:HOS ile fabric
ev alt kat:saate saat kolu ve key takıldı ring.
alt kat sol oda: ringler kutuya takıldı puzzle yapıldı,car keys ve gear.

21 Kasım 2012 20:10

mahzen: HOS ile rope ladder,
üst kat sol oda:rope ladder pencereye,indik,car keys ile arabaya girildi,HOS ile tissue.
rake yerdeki yaprakları süpürdü.
soldaki ahır gibi yerden lamp,shovel,HOS ile cart.
alt kat sağ kapı:tissue ile silindi şifre girdik içerdeyiz.
lamp masaya kondu,masadan yıldız ve çekiç.
şömineye zoom oil can,gear,red gem kullanıldı.sağ duvarda açılan panelden puzzle ile handle alındı
handle üst kat sağ ilk odayı açtı.HOS ile stone.
üst kat sol oda:cmdan aşağı,arabada HOS ile saw.
alt kat sağ oda ,ç kapıdan yeni odaya geçildi.

21 Kasım 2012 21:33

hüff bitti ama ben de bittim :D pek zevkli sayılmazdı ama yine de hiç yoktan iyidir :P

24 Kasım 2012 01:54

bende bitirdim..Teşekkürler admin..

24 Kasım 2012 10:40

hos sahneleri karanlık ve itemlerin çoğu minik olduğundan zorlandım ama bi odada paralanmış mafolmuş bi herifin brandy içmesine koptum valla. herif eline kadehi aldı içti ve mort. nan zaten adam ölmüştü. bide ağaçta asılı sandığı taşla ipini koparıp düşürdük ya hayran oldum bu mantığa. ne diyim bilmem ki ben çok eğlendim valla. aslında çok sahne var öle matrak da şimdi yazması uzun sürer.

24 Kasım 2012 10:42

ha bide antvir virüs programı kullananlar oyun kurulurken virüs alarmı veriyo korkmayın bişi yok. antiviri kapatın oyunu öle kurun oyun bitene kadar açmayın çünki egzeyi siliyor.

24 Kasım 2012 10:44

bide oyunun sonlarına doğru artık bi elektirikli kapı var ben orda çok dolandım meğer elimizde mavi bir göz gibi orb denen bi küre var onu elektirikli çitin solunda ki yere koyucakmışız.

24 Kasım 2012 16:34

maşallah sitenin hızına yetişemiyorum ellerine sağlık yorumlarınızda indirmek için yardımcı oluyo teşekkürler :))

Adsız
15 Aralık 2012 22:26

baştan sona çözüm istiyom

su
15 Aralık 2012 23:00

adsız istemesine istiyon da az uğraşsan diyom!!!

15 Aralık 2012 23:04

Ben de gökten kucağıma bi tomar para düşsün istiyorum :D

16 Aralık 2012 11:44

Ben de ben de her bişey istiyom :P

Adsız
16 Aralık 2012 12:24

kurtun olduğu yere ne koyuyoruz bilen varmı?

20 Ocak 2014 15:48

en son yere geldim elimde bir mavi ilaç kaldı buzdolabının olduğu yer ama oradan başka hiç bir yer yok bilen varsa lütfen cevap verebilir mi?

20 Ocak 2014 16:22

Naile; oyun ta 2012 nin.dolayısıyla kimse hatırlamaz.sana aşağıda resimli çözüm linki veriyorum ordan faydalanabilirsin...

http://www.gamezebo.com/games/curse-werewolves/walkthrough-cheats-strategy-guide

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template