The Beast of Lycan Isle Collector's Edition


Luna has been summoned by Tara, her best friend, to an ancient village on a remote island. Tara needs Luna’s expertise on a newly unearthed artifact that might prove the existence of the legendary cult of the Madra Alta, or Wolf Man. But when she arrives the locals are acting very strangely, her friend has disappeared, and terrible clues reveal a situation beyond her worst nightmare. She must rely on her fearless wit and trusted allies to find her friend. She must dig deep into the instincts and courage of her own inner animal to defeat the Wolf King himself.384.46 MB

System Requirements
OS: Windows 7/Vista/XP
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 8.1
Hard Drive: 200 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

17 Kasım 2012 10:20

İndirdim, başladım, oynuyorum. Ben keyif aldım gibi. Şimdi efe'nim:
- Benim bilgisayardan mı kaynaklı bilmiyorum ama oyuna has bir cursor yok ancak belirli yerlerde el, büyüteç ve ok çıkıyor. Yani al, bak ve git muhabbeti.
- Harita parça parça bulunuyor, bitince işimize tamamen yarayacak ama parçaları da kullanabiliyoruz oradan oraya hoplamak için.
- HOS yok ama ekranda bulunması gereken parçaların silueti çıkıyor ve de kırmızı parlıyor. Bu o nesne o sahnede demek.
- Oyunun en şahane tarafı ise şu: Inventory'deki nesneler kullanmanız gereken sahnelerde mavi parlıyor...
- Devam edilebilitesi mevcut...

17 Kasım 2012 10:43

Ha bir de puzzle'lar gene zekamızla dalga geçecek kadar basit :)

17 Kasım 2012 12:47

Özür, haritada hoplama yokmuş ancak harita en azından nereye gidip atraksiyona gireceğimizi gösteriyor... Ben gayet zevk alarak oynuyorum...

17 Kasım 2012 14:27

bende fikir beyan edeyim;

şimdi nerde ekşın var,nereye ne yapacağız oyun bize direkt olarak gösteriyor.nal gibi bir el çıkıyor,ahanda bunu al diye,yada koskocoman oklar haydi bu yöne dön diyerek yanıp sönüyor,obje mi koyacaksın üzülme anında doğru ekrana gelince janjanlı bir şekilde sana bildiriyor. hah işte ben böyle oyunları hiç sevmem ve oynamam hocam :)

17 Kasım 2012 17:39

bunu da beğendiremedik :D

17 Kasım 2012 19:50

çok sevdim, böyle old school bi adventure işte, evet basit ama keyifli. bık bık nesne bulmaktan daha iyi. evet zıp zıp harita da olaymış iyiymiş ama dedik ya, old school işte

18 Kasım 2012 16:02

bence çok da fena değil, açıklamaları zaten arkadaşlar edivemişler, ben oynuyorum :D

27 Kasım 2012 12:53

oyun güzeldi ama sonuna doğru çok dolaştırdı. enazından hos sahneleri yoktu. anlıyamadığım bişi oldu oyunun bonusu nası bitti anlamadım. teknede 3 anahtarı yerleştirdim, yapacak bişi kalmadı ama hala oraya buraya oklar çıkıyodu. stratejide daha fazla bişi göstermedi. hint yapınca return the island yazıp durdu.

28 Kasım 2012 20:27

keyif alarak oynadım bunuda.ama sonunda bi hata yaptım ışıldak topu polise gitmeden kullandım. aslında polise gidip daha sonra ışıldak topu kurtadamın orada kullanmak gerekmiş.ışıldak top:))

Adsız
12 Aralık 2012 12:10

dosyasını gönderseniz çünkü indiremiyirum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template