Mystery Case Files 9: Shadow Lake


Uncover the evil legend that haunts a forgotten town in Mystery Case Files 9: Shadow Lake! In 1973, something wicked took over the town of Bitterford, Maine, after an unsuspecting inmate unearthed a mysterious object from beneath the prison floor. Years later, Bitterford lies in ruin. You must join forces with psychic Cassandra Williams, played by award-winning actress Lea Thompson, to investigate the events that led to the town's destruction.Only you can expose the evil that lurks in the depths of Shadow Lake. But beware... What you discover may haunt you forever.1.3 GB

System requirements:
HDD: 1564 MB
Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 1.8 GHz
DirectX: 9.2 or above
Mac OS 10.8/10.7/10.6
RAM: 1024 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Mystery Case Files: Huntsville 
Mystery Case Files: Prime Suspects
Mystery Case Files: Return to Ravenhearst
Mystery Case Files: Madame Fate
Mystery Case Files: Dire Grove - Collector's Edition
Mystery Case Files: Ravenhearst
Mystery Case Files 7: 13th Skull Collector's Edition 
Mystery Case Files 8 Escape from Ravenhearst Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 33 yorum

20 Kasım 2012 18:15

Mystery Case Files 9: Shadow Lake gelmişş, hemen indirandi :D teşekkürler siss...

su
20 Kasım 2012 23:23

başladım ben bu oyuna ve önce bir süre şaşkalozluğum tutup oyunu anlamaya çalıştım :D
yani bildiğimiz hog tamam ama yinede bana kal geldi.ilk olarak kasanın şifresini guide olmasına rağmen açamadım ve sonunda neyse oldu.burda spoiler olmadığı için benim gibilere yazıyorum.(7823)
derken oyuna telsiz gibi bişey eklendi,haydi başka bir mekan ve oraya inv.deki kağıtları koyaraktan,bade süzerekten etc..etc...

ve son olarak;oyunu film çeker gibi yaptıklarından tüm artiz abla ve abiler çıktıkça skip yapamıyoruz.bırak skipi mouse kontrolu bile off oluyor.dinel babam dinle onları,yada başka bir hotpoint te yine çaresizce yazılanların bitmesini bekliyoruz.bittikten sonra o kısıma yanlışlıkla bastınız diyelim sil baştan aynı eziyet!

su
20 Kasım 2012 23:29

bu arada hophop bir inv.imiz olduğundan sağa sola zıplayıp birde aşağı yukarı çıktıkça yok diyorum kapatacam ben bunu...valla güzel oyun !hani nasıl desem love to hate'mi yoksa hate to love'mı amann oynayın işte asaabiyim bu gece!

su
20 Kasım 2012 23:35

ve son olarak,hos ekranları çok değişik,grafik çok güzel diyor ve tüm sitenin ellerinden öpüyorum.

21 Kasım 2012 03:23

kasa şifresi herkeste farklı.
yataktaki çantaya zoom.
masa çekmecesine zoom.
tv düğmesini açıp tv anteniyle oynayıp filmi seyretmeyi başarın.
telefonu çevirin.
masa altındaki cep telefonuna cevap verin.
foto odasında sol üstteki kağıdı banyo etmeyi becerin.

tüm gereken kod defterinize yazılacak.
plaka harfleri.kellynin yaş günü.apartman numarası.ben de AAC 7513 idi.

bırakıp yatabilsem de ne iyi olacak.

21 Kasım 2012 09:59

Ahanda en sevdiğimiz serilerden biri :)

21 Kasım 2012 10:13

merhaba arkadaşlar ben takıldım oyunda bu kağıdı banyo ettirmeyi beceremedim ya bi yolumu var o saat kendimi duracak yoksa başka bişeymi yapılacak nolur acil yardım çok sinir etti bebni

21 Kasım 2012 14:35

Melek, öncelikle kağıdı banyo ederken saat 6 ile 8 arasına geldiğinde cihazı kapatacaksın. Defterde yazıyor.

Ben oyuna kesinlikle devam etmiyorum ve sildim. Cassandra denen kadın çene ishali olmuş, oyunu zorlaştıracağız diye saçmalamışlar. En ufak bir keyif almadım...

21 Kasım 2012 16:09

meleğim; 2 adet kağıt banyo edeceksin.1. kağıdı koyup yandaki saati 6 ya getir,kağıdı al inv.ye geçsin.sonra 2. bir kağıt daha var onuda al ve 8 e ayarla.

21 Kasım 2012 16:22

ben bayıldııımmm...çok mutluyuuummm...teşekkürleeerr....

21 Kasım 2012 16:37

arkadaşlar;bu oyunda alıştığınız klasik akış yok.yani tornavida buldum,gidip şurayı açayım yada bana bir vida lazım,çakmak nerde mum yakacam falan demeyin.
evet oyundaki ablanın çenesi çok düşük.bence oyunu yapanlar galiba ilerde kısa film falan çekecek onun pratiğini bu oyunda yapalım demişler.
ayrıca her ekran değişimindeki kum saati falan sinir bozucu.alışmışız biz zıp zıp ordan oraya atlamaya yada skip yapmaya tabi :)
sonuç : sevdim çünki hep aynı formattaki oyunlardan gına gelmişti.

21 Kasım 2012 17:15

-map kendiliğinden açıldığı zaman,bence hemen oraya geçin derim,ordaki bir obje diğer yerde kullanılıp oyunun akmasını sağlıyor
-puzzle'lar çok değişik ve keyifli vede kazık
-kağıt parçalarını aktifleştirdikten sonra çıkan puzzle enterasan

su
21 Kasım 2012 23:50

oyunun bonusunda yani haritada en solda vinçli yerde bir kasa var açılması gereken.ipucuna göre kupa:61875 karo:33487 ve burda maçayı bulmak gerekiyor.panoda ki matematiksel işleme kafa yormaktan başım ağrıdı ve bir sonuca ulaşamadım.(şeko sen buldunmu)ve tekrar kasaya dönüp el çıkan her yere tıkladım ve bir noktada bilmem neyin 50.gizli objesini buldun tebrikler dedi,o obje deftere geçti tekrar kasaya baktığımda kasa yarım açılmıştı ve oyunun % 98.kısmında benim oyun yarım açılan kasayla öölecene kaldı yav!artık patlıcan oturtmamı yaparım yoksa tikiye fotmu koyarım bilmiyorum.

Sis
22 Kasım 2012 01:35

ben şu saate kadar şekom patlıcanı oturtma da yaptım silkeledim de.ammaaaa çözdümmmmmm.lan oda oyunlarından beri bu kadar zorlanmamıştım hiç bi şifrede.yine mi başlasak oda oyununa nedir?

NEYSE ÇÖZÜME GELİRSEK.

şimdi kasada her dial üzerinde rakamlar var.
karo 9
maça 3
kupa 5

deftere dönüyoruz.en sol sütundan ( dolar işaretliler umurumuzda değil) kupa sekmesinde soldan aşağı 5 sayıyoruz.

maça sekmesinde soldan aşağı 3 sayıyoruz.

karo sekmesi denemeyle oldu.9 satır saydığımızda benim defterdeki 21364 rakamı kasanın üzerinde yoktu.ama o sol sütunda karo sekmesinde bi boş satır vardı zaten.o yüzden 10 saydık. bu da bizi sağ sütunun ilk satırına getirdi.rakamlar sanırım her oyunda farklıdır o yüzden mantığı yazdım.bende kasa

karo 64821
maça 32648
kupa 16875 ile açıldı.

Sis
22 Kasım 2012 01:37

haa bu arada neden daha oyun başındayken bu bonus bölümne oyun bizi atmış onu da açıklayım.kasayı açıp içindeki maskemsi şeyi alınca bi yazı çıkıyor.morphing objects bilmemnesi açıldı.hadi 50 tanesini bul diye.

22 Kasım 2012 10:57

önce d3dx9-43.dll errorü verdi onu bulduk indirdik. windows sistem 32 ye attık. bu seferde direckx hatası verdi. mikrosofttan onuda bulup komple direcktx sürücüsünü yeniledim, öle çalıştı.
bayım bayım bayıldım yane ne diyim bilmem ki. bi gün önce format atmıştık demekki bilgiler eskiymiş bi çok şeyi yeniden son versiyonlarına güncellemek gerekiyor yada format diskimizi yenilemek.

22 Kasım 2012 13:22

Oynuyoruz efenim :D

su
22 Kasım 2012 14:50

saygı değer patroncum;her zaman ki gibin ben zaten maçanın sayısını bulmuştum.amacım, bakalım sende bulabildinmiydi :D :D

22 Kasım 2012 18:07

Turunun yenı örnegi sanki

22 Kasım 2012 20:20

süper. bütün bu HOS bağımlılığını başlatan kült oyun. kaybettiğim aşkımı bulmuşum gibi sevindim

22 Kasım 2012 21:21

Çok güzeldi de , bonusu yok mu :(

su
22 Kasım 2012 21:41

benim (uzak) son zamanlarda oynadığım en güzel oyundu bu...oh bee değişik, güzel,kafa vermek gereken süper oyun !

23 Kasım 2012 00:52

bütün hareket eden nesneleri buldunuz mu? bende 5 tane falan kaldı dönüyorum dönüyorum bulamıyorum.. başka da bir şey yapamıyorum... o kadar oynadım sonunu görmezsem ağlarım ..

23 Kasım 2012 00:57

hareket eden objeleri buldunuz mu? benim 5 tane falan kaldı dönüyorum dönüyorum bulamıyorum.. başka bir şey de yapamıyorum.. o kadar oynadım sonunu görmezsem ağlarım..

23 Kasım 2012 01:03

bir de elimde iki yırtılmış sayfa var ama bir türlü bir yere yerleştiremedim. yer altındaki yere koyun diyor ama orda hiç bir yere koyamadım.. ne olacak sayfalar yardım lütfen..

23 Kasım 2012 01:20

swan,
ne yazık ki bu oyun git şurda bunu bul bunu yap sonra burda şunu et dencek tarz oyun değil.oyun içindeki guide bile bunu yapmıyor.yırtılmış sayfa dediklerin hangi sahnedeyse bulup eşleştirmen gerek.

23 Kasım 2012 13:25

hallettim :) buraya yazınca sonra kendim sonucu buluyorum, demek ki önce buraya yazmak lazım :)

25 Kasım 2012 01:06

Bende bitirdim oyunu..Gerçekten görsel anlamda çok güzeldi..Ama sonlara doğru çok dolandırdı.Bunu hep yapıyorlar nedense..
Birde bu oyunlarında Hristiyanların dini öğeleri fazlasıyla yer alıyor.
Herşeye rağmen güzeldi..Gerilim dozundaydı.Bu arada medyum sarışın hanım gayet güzeldi.Bu nedenle her seferinde ona hiç sıkılmadan gittim :)))
Teşekkürler admin...

26 Kasım 2012 11:43

bende bitirdim. kum saatleri her ne kadar çok sıktıysada zevkliydi. o medyum kadına da gıcık oldum sölemeden edemiycem. çok antipatik ti.

Adsız
27 Kasım 2012 18:54

kasa şifresi kaç

28 Şubat 2015 12:10

10 TANE LİNK KOYULUYOR BİR TANESİ BİLE ÇALIŞMIYOR KOYMAYIN DAHA İYİ ....!

28 Şubat 2015 18:48

BUŞRA BAŞ,
ÖLÜ LİNKLERİ KALDIRDIM,ŞU ANDA BİRİ 3 PART DİĞER İKİSİ TEK PART OLARAK 3 İKİ AYRI DOWNLOAD SİTESİNDEN İNDİRME LİNKLERİ MEVCUT.
HAA O SİTELERE SİZİN BİLGİSAYARINIZ MAHKEME EMRİYLE KAPALI DİYORSA BİR ZAHMET GOOGLEA SORUP NASIL AÇACAĞINIZI ÖĞRENİN VEYA BURADA ÇEMKİRMEMEK İÇİN 6 DOLAR ÖDEYİP OYUNU SATIN ALIN.

HATTA ŞİMDİ BAKTIM DA OYUN ESKİ OYUN 2 DOLARA DÜŞMÜŞ,SİZ GİDİP SATIN ALIN OYUNU KARDEŞİM.

1 Mart 2015 08:33

Terbiyesizliğin lüzumu yok, bu kadın hiç de mecburiyeti yokken size bedava bir hizmet sunuyor kıymetini bilin, kapatıp giderse siteyi çemkirdiklerinizi de bulamayacaksınız. Sizin gibiler yüzünden bizler de töhmet altında kalyoruz, kendinize gelin!!!

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template