Murder, She Wrote 2: Return to Cabot Cove


Take on the role of beloved murder-mystery writer Jessica Fletcher and return to lovely (but lethal) Cabot Cove! In Case 1, a prominent gallery owner is found stabbed in the back, and Jessica must distinguish friend from foe. Intrigue abounds in Case 2 when the philanthropic president of the local charity is electrocuted to death. It's up to Jessica to discover whether the motive was love, money or power. Jessica decides that she needs a vacation after all the mayhem and murder in her hometown, but Case 3 finds her embroiled in a mystery involving James Joyce! 362.09 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/8
  • CPU: 1.8 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 372 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

 OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
 Murder, She Wrote
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

21 Kasım 2012 11:20

Bu teyzenin dizisini çok severdim ben. Bakalım oyunu nasıl.

21 Kasım 2012 16:12

teyze derken? birde teyzeniz mi var? hüfffff :p

21 Kasım 2012 17:34

-grafik dandik
-hos sahnelerinde kelimeler eksik verilmiş güzel olmuş :)
-hintte çok cimri davranılmış ama sanırım daktilonun harfleri bulundukça daha çoğalacak
- öylesine baktığımdan çıkan sonuç budur.iyi oyunlar

21 Kasım 2012 21:41

durun be yaaa yetişemiyom hızınıza :D

22 Kasım 2012 13:25

Su, daktilonun harfleri bulununca çoğalmıyor. Kendi kendine artıyor. Daktilonun harfleri sadece HOS'larda sözcükleri tamamlamaya yarıyor.

22 Kasım 2012 14:34

Özür, HOS'larda tüm harfleri bulursanız ekstra hint veriyormuş :D

23 Kasım 2012 13:52

Ben de neden bu kadar hintim var diyodum :D

24 Kasım 2012 11:52

Bu arada oyunun ikinci bölümünde, nalburdaki HOS'ta bir kutunun üstünde Türkiye haritası var. Ne alaka ki :D

28 Kasım 2012 20:18

benimde dikkatimi çekti , acaba bana mı öyle geldi diye düşündüm. neysem çocukluğuma döndüm diziyi severek izlerdim:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template