Fairy Tale Mysteries: The Puppet Thief Collector's Edition


Once upon a time, there was a man who went from town to town with songs and poetry, capturing the souls of children. From generation to generation, the tale was told. But every fairy tale has its true bitter beginning. Now a new evil has visited the town of Arbourshire, and children have been going missing. A mysterious puppet theatre seems to be at the centre of their disappearance. The town is in an uproar! A mob roams the streets and the Brothers Grimm have assigned to you the task of discovering the truth behind the Fairy Tale Mystery! Discover the truth behind the myth and save the children!471.67 MB
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
♦ CPU: 1.8 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 360MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to downloadOR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

24 Kasım 2012 14:05

Ve işte hafta sonu güzelliği olarak, hem de rapidshare linkli yeni bir oyun. Pek güzel, pek şahane...

su
24 Kasım 2012 15:04

yessss bencede :))

24 Kasım 2012 16:05

Pek keyifli, tam sevdiğimizden ancak HOS çok. Bu kadar olmayaydı, iyiydi... İpucu falan vermeye gerek yok. Tıkır tıkır ilerleniyor. Harita yok ama ihtiyaç da yok. Net bir şekilde nerede ne var hatırlanıyor. Puzzle'lar gayet makul vs...

su
24 Kasım 2012 16:07

yessss bencede (2) :)

24 Kasım 2012 17:35

Ama çok çabuk bitti yahu (Bonus dahil)... :(

24 Kasım 2012 18:12

e yuh yani serdar bey, biz daha oynamaya bilem başlamadan ne bu hız :D

25 Kasım 2012 23:28

Ya HOS sahneleri çok belirsiz ya da ben artık yorgunluktan bişeyhler olmuş vaziyetteyim. HOS'lar dışında gayet zevkli bi oyun.

26 Kasım 2012 08:11

Her kapı arkasında bi HOS vardı, o yüzden fazla atraksiyonlu gelmedi bana, kolay oynandı ve bitti yani, daha enteresan ve ekşınlı oyunlar yapmanı bekliyoruz Siscum :P

Adsız
26 Kasım 2012 13:15

Arkadaşlar benim bir problemim var.oyunları yükledikten sonra eğer problemliyse silip tekrar yüklemek istiyorum fakat yüklediğimde tekrar oyundaki ismim yazılı çıkıyor yani tam silemiyorum demek ki oyunu.ismiyle aratınca bişey çıkmıyor acaba gizli yerlere farklı isimlerle de mi kaydoluyor ben bulamıyorum.yani bir oyunu tam olarak silebilmek için hangi dosyalara bakmak lazım yardımcı olursanız sevinirim.

26 Kasım 2012 13:24

adsız arkadaşım, oyunu denetim masasından kaldırdıktan sonra teknik yardımda adı geçen glary utilities veya ccleaner tarzı bir programla da oyunun kalıntılarını silmelisin...

Adsız
26 Kasım 2012 18:04

teşekkürler meraklı...

28 Kasım 2012 14:41

bonusu oynamadım, sonlara doğru sıktı ! hep aynı hep aynı değişim istiyorum gelişim istiyorum.amin.

29 Kasım 2012 10:31

adsız pc senin pc olduğundan her yükleyip kurduğunda senin ismin çıkar. oyunun kalıntılarını meraklının yzdığı programlarla tamamen silebilirsin ama eğer konuya vakıf değilsen o programlarla başka şeyleride silebilirsin dikkat etmek lazım. oyundaki ismini profil denen yerden de değiştirebilirsin. bazı oyunlarda isim değiştirmek sorunu çözer. eğer yaşadığın sorunu tam yazssan yardım şekli burdan muhakkak cvp verilir.

29 Kasım 2012 10:32

hoslardan fenalık geldi pek sevmedim çok basitti.

erinci
1 Aralık 2012 12:49

çok fazla hos.

saatli kulede takılan adam
17 Aralık 2012 06:29

gençler şu sisli mekana yetişmeden saat kulesi var. saati kaça ayarlicaz? kitaptaki gibi 01.50 yapıyorum bi halt olmuyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template