Death Upon an Austrian Sonata A Dana Knightstone Novel Collectors


Return to Europe in a brand new adventure as Dana Knightstone, the best-selling novelist who can see ghosts. When your cousin, famed musician Sebastian Knightstone, starts hearing eerie violin music in his Austrian manor, he asks for your help to investigate. But you're not the only one digging up the ghost's secrets -- and you find yourself falling headlong into danger! Solve challenging puzzles as you trek through snowy Austrian landscapes in search of missing clues. Can you follow the ghost's trail before time runs out?455.92 MB
  Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 8.1
  • Hard Drive: 476 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

 OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ
Death Under Tuscan Skies A Dana Knightstone Novel 2 Collectors 
Death at Fairing Point: A Dana Knightstone Novel Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

8 Kasım 2012 15:40

canım ellerine sağlık,hemen bakıyorum :)

8 Kasım 2012 16:36

harika bir oyun ...
-puzzle 'lar çok keyifli ve zevkli
- hos'lar eğlenceli,sıkmıyor
-grafik diğer serilerde olduğu gibi güzel

oyunun başında map yok,ama sanırım ilerledikçe parçalarını bulup map sahibi olacağız.ve bu arada bir ara asansör krizi yaşasamda neyse ki 2 kattı ve çabuk bitti.

çok iyi oyunlar arkadaşlar....

8 Kasım 2012 17:09

Pek keyifli ve de zevkli bir oyun. Bu da şiddetle tavsiye edilir :)

9 Kasım 2012 15:18

evet pek güzel, zevkle oynanıyor, teşekkürler :)

9 Kasım 2012 20:19

çok keyifli bir oyundu. şimdi epilogue sini oynamaya başladım. teşekkürler sis.

9 Kasım 2012 22:43

geçenki versiyonu çok zorlasada, biraz monoton gelmişti durmadan hos falan baymıştı.ama burdaki resimde karlar falan görünüyor yorumlarda iyi wierd parka ısınamazsam ilk bunu indirebilirim.ayrıca geceli ve karanlıklı oyunları ayrıca seviyorum çok gözlerimi almıyor hemde mistik oluyor:D

10 Kasım 2012 19:56

Ben niye sevmedim ki bu oyunu:S

10 Kasım 2012 20:17

ya trende elimde kekle kalakaldım. oynayanlar hatırlar bi dolap vardı içinde fare deliği o kısma dönemiyorum. aynı sorunu yaşayan var mı acep?

10 Kasım 2012 21:10

patron;oyunu sen yaptığın için bazen seni sıkıyor demekki :D

willa
11 Kasım 2012 23:25

oyunun tam çözümüne nerden ulaşabiliriz?

11 Kasım 2012 23:37

willa,
oyun menüsüne bakarsan strategy guide göreceksin.hah o tam çözüm işte.

14 Kasım 2012 17:23

iyicene sıkıldım vala çok monotondu ne halt ettim onuda anlmadım. ölesine oynadım işte.

28 Kasım 2012 20:35

zevkle oynandı. rose teşekkür eder:)

29 Kasım 2012 16:51

heyy süperr :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template