Cursed House 2


Find a way out of the Cursed House once again in Cursed House 2! The mighty King of Demons has imprisoned you! You must use your Match 3 skills to finish countless levels and unlock all the doors on your way to freedom. Gather magical powers for your amulet to help banish the evils spirits, ghosts and demons from the house!91.94 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • CPU: 1.2 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 95 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

su
1 Kasım 2012 18:02

relax modlu,gayet zevkli bir match oyunu...yanlız oyun alta alınmıyor galiba yada ben beceremedim.

5 Kasım 2012 16:24

ya ben bu oyuna başladım ancak tam şatonun kapısından girerken oyuna birşeyler oldu,oynayan varmı?

5 Kasım 2012 16:43

selamlar, ben de başladım şatonun kapısında ben de takılmıstım ama cozdum sonradan, kapının yanında ki heykelin gözüne tıklayacaksın, agzı acılıyor siyah boncuk gibi bişe veriyor o boncugu pencerenin yanındaki saksının icine koyunca saksı yana kayıyor altında anahtar var onunla kapı acılıyor

5 Kasım 2012 16:46

kukiş;tam zamanında yetiştin teşekkürlerr...deniyorum hemen.

5 Kasım 2012 16:47

ya o heykelin gözü cok piksel ben de bi saat dolandım ne yapıcam diye sans eseri buldum su :)

5 Kasım 2012 16:49

gerçekten pixel bir yermiş,valla az kalsın silecektim..evet geçtim orayı devam bakalım....

5 Kasım 2012 16:53

ben biraz ilerledim, takıldıgın yer olursa soylersin, gerci cok da ilerde degilim eger oynayacaksan bekleyeyim beraber oynayalım cok zevkli bir oyuna benziyor walk da yok zorlayacak gibi

5 Kasım 2012 16:53

ya ne sinir bir oyun bu? kimse yazmamış bu elinde maşa olan canavar varya,hah işte onu sağ elinden sola alamıyorum şimdide :(

5 Kasım 2012 16:56

kukiş;valla beklersen birlikte çözelim şu oyunu

5 Kasım 2012 16:59

heh maşalı yere mi geldin, aslında cok da ilerlememişim yakınmışsın bana:) maşalı yerde canavarın elinden maşayı almak icin tekrar şatodan dışarı cıkıyorsun, hani ilk ekranda yerde havuclar vardı noolcak bunlar demistim, o havuclardan 3 tane al yerden, tekrar canavarlı yere gel havucları canavarın tam agzının ustune tıkla, ama 3 tane olacak zaten birini tıkladıgında yeterli degil diyor. 3 unu de tıkladıktan sonra maşayı yere bırakıyor onu alıp sol eline tıklayınca maşanın alevi soldaki kağıgı yakıyor, kagıdın kullerini alıyosun tahta kapının yanındaki bardagın icine koyuyorsun ben de burda kaldım bişe daha konacak bu bardaga ama bulamadım henüz.

5 Kasım 2012 17:04

aaaa ne şapşalım yaaa..bende diyorum ne bu havuçlar.şimdi külleri bardağa koydum dolanıyorum du bakalım diğer obje neymiş bu bardağa konan.

5 Kasım 2012 17:10

kukiş;bardağa konan diğer şeyi buldum.şimdi;canavara havuçları verdikten sonra tekrar canavarın ağzına zoom yap.ağzından anahtar ve mendil alıyorsun.mendille canavarın ağzını ve ellerini silmeyi unutma yoksa kapı açılmıyor.

5 Kasım 2012 17:19

hey allahım ya bildigin agzını elini sildik canavarın :) oyunu yapan cok titizmiş:) tahta kapıdan gectikten sonra uzuuun bi asma köptü var ama köprünün korkulukları eksik karsiya gecemiyoruz. sagda patika bir yol var oradan assagiya inince demirden bir adam cıkıyor karşımıza ona tıklayınca proteine ihtiyacım var yazıyor, nerden bulucaz ki bu proteini?

5 Kasım 2012 17:26

bak orayı detaylıca anlatayım biraz karışık..şimdi;o demir adamın hemen ayağının altında ( yine pixel) bir balta bulacaksın iyice tıkla,sonra baltayla o tahta kapıdan bir parça al,onu korkuluğa tak sana 2 tane yumurta verecek. birini o demirden adama yedir,diğerini o korkuluktan geçince kullanacaksın.

6 Kasım 2012 09:05

Ya bir dakika. Bu oyun match oyunu değil mi? Ne havucu, ne mendili, ne yumurtası, ne anahtarı?

6 Kasım 2012 11:10

su kaldıgımız yerden devam edeyim, demir adama yumurtayı verdikten sonra elini yumruk sekline getirip hemen solundaki buyuk kayaya vuruyor, kaya ortadan ikiye bolunuyor ve tunel gibi bişe cıkıyor ortaya. tunele girince 2 yol cikiyor karsimiza oklarin uzerinde cennet cehennem yazıyor ben ilk cehennem tarafina gittim gerilimi severim:) karsimiza cok buyuk bir makas adam cıkıyor, bildigin makas ama kaşı gözü var:) buradan gecmek icin bana kumaş bulmalısın diyor kesecek zaar:) sonra geri cıkıp cennet tarafina gittim, cennette de karşımıza kel bi adam cıkıyor, bazı sorular soruyo skip yaparak gecebilirsin konuşmalar baydı beni cunku. o da kuş tüyü yastık istedi burda kaldım sanırım köprüden karsıya gectigimizde bulacagız bu malzemeleri.

su
6 Kasım 2012 11:15

kukiş;bunca zaman neredeydin sen? sanırım sende sessiz oyuncularımızdansın:)seni süper walkolog ilan ediyor saygıyla büyüksen ellerinden ha küçüksende gözlerinden öpüyorum.( ya bu gözden öpmek ne ivrenç bişey aslında kim bulmuş la bu lafı)

su
6 Kasım 2012 11:52

birde yazmayı unuttum o makas adam olayından sonra inv.de sola bir balık ağı geliyor ve her ekrandan balıklar yakalıyoruz.ben şimdilik bir tane yakaladım,kocaman bir balık böyle lüfer gibi,sazan gibi birşey.

6 Kasım 2012 11:58

Aşkolsun Su yaaaaa, bir de sazan olduk durduk yerde iyi mi:) Yorumu yazdıktan sonra da aklıma geldi aslında ama dur bakayım dedim. Olsun, site için sazan da oluruz :)

6 Kasım 2012 13:07

evet su o balık olayını ben basta anlayamadım ama yakaladım ben de buyuk bi sazan, simdi ikinci sazanı arıyorum. bakalım bulunca haber veririm.

6 Kasım 2012 15:55

ahahah delüler üşenmiyorlar da yazmaya :D

su
6 Kasım 2012 17:03

serdar; siteye tam üyelik hakkı kazandın artık sırtın yere gelmeyecek:D

6 Kasım 2012 17:30

En bi tenk yu o vakit ama ciddi ciddi utanıyorum şu anda :D

6 Kasım 2012 17:30

Bir de şunu anladım ki siz gayet güzel oyun yazarsınız :)

6 Kasım 2012 17:37

ahahahahhahahahaahhaha valla yeni okudum ve toptan koptum :D :D :D :D helal valla kıslar heee....

6 Kasım 2012 18:01

Rezilliğim katlanarak büyüyor görüyorum ki :)

7 Kasım 2012 11:40

az kaldı bende yiyodum nan. ben baktım kelek oyun mac olarak bile zevkli değil sildim di. sona yazıları okuyunca tüüü faka bastık alla alla neler varmış dedidi ki, serdar sayesinde uyandım. bide nan kukiş hani son zamanlarda oyun oynaöıyodun diye içimden şeyediyodum.

7 Kasım 2012 11:41

bu pixseli de kim öğretti nan size aaaa baydınız.

master
12 Kasım 2012 13:23

ben bu yorumlardan bisey anlamadim ne bu,balik yok,masa yok sadece tasli oyun degilmi bu

su
12 Kasım 2012 16:16

maşa yok ama balık vardı hatırladığım kadarıyla :D

12 Kasım 2012 16:25

eheuehuehue :D :D

14 Kasım 2012 17:27

la ayıp la

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template