Christmas Stories: Nutcracker Collector's Edition


A classic Christmas tale tail, with a whole new twist! Help the Nutcracker rescue the princess from the evil Rat King in this memorable hidden-object puzzle adventure game.You might be too late for the Christmas Ball, but you're just in time for adventure! The Nutcracker needs your help, and there's an army of rats running rampant through the kingdom. Luckily, a few cute little sidekicks have got your back. Uncover the Rat King's evil plot - and find out what created the toothy little monster. 930.52 MB
  Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 952 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

su
29 Kasım 2012 15:49

teşekkürlerr....

29 Kasım 2012 16:45

Merak ve helecanla indiriyoruz efenim, tişkürler:)

su
29 Kasım 2012 16:55

bu seferde sağ kolumuz nutcracker olmuş,inv.sabitlenebiliyor bu güzel haber.grafik güzel,cursor dev gibi,oynayın bakalım sizi gidi gamer'lar siziii....

su
29 Kasım 2012 17:01

ve bu arada 25 adet bebek buluyoruz ki kendimizi daha bi iyi hissetmek için.

29 Kasım 2012 17:19

Oyun hangi ara eklendi de indirdiniz de oynamaya başladınız yahu? Hem de burada ben dururken???

29 Kasım 2012 20:44

evet yılbaşı temalı oyunlar başladı.artık 1 ocağa kadar kusana kadar yılbaşı ağacı süsü vs göreceğiz.

30 Kasım 2012 12:17

Pek güzel, pek keyifli. Harita şahane, HOS'lar kasmıyor. Puzzle'lar zor değil ama vakit alıyor ama olsun, onlar da zevkli :)

30 Kasım 2012 14:20

Bu da bitti bonusu da dahil olmak üzere... Pek keyifliydi bence. Yalnız o 25. bebeği bulamadım bir türlü, uyuz oldum. Bir ipucu: en başta, kapıda duran adam davetiyeyi verdikten sonra bebeğe dönüşüyor...

İşte bana böyle oyunlarla gelin :)

30 Kasım 2012 15:04

valla güzel oyun :) ama daha bonusa gelmedim, serdar bey yine yapmışsın yapacağını :D

30 Kasım 2012 16:07

Benden önce oyunu indirip başlayan arkadaşlara karşı hırs yapınca böyle oluyor :D

30 Kasım 2012 16:43

oyun yokkk diyenleri duyuyor gibiyim :D

30 Kasım 2012 17:22

hepsini kurtardık minik kedilerin. çok şekerdiler ama oyunun bi yerinde bi tanesi bi miyav dedi valla tırstım içine adam kaçmış gibiydi. sağolasın sisciğim. christmas temalı oyunları seviyorum ben yav.

30 Kasım 2012 21:20

masal tadında oyun valla. yardımcılıramız da var e daha ne olsun. teşekkürler sis.

1 Aralık 2012 09:54

Bütün kedileri pedestaldeki yerlerine yerleştirdik ve pek şeker oldular, ben çok sevdim bu oyunu, devamını veya benzerlerini bekliyoruz efenim :D

memory
1 Aralık 2012 12:53

yorumlardan anladığım kadarıyla güzele benziyor,ayrıca sitede güzele benziyor :)

1 Aralık 2012 18:35

millet 25ci bebeği arıyor ben 21 bebekle bitirdim.hiiç de dönüp aramicam valla :D

2 Aralık 2012 17:14

şimdi şöyleki;oyuncu vaar,oyuncu var tabi ki..kimisi ainarsı bile bitiremez,kimisi oyun konduğu an oynar o an bitirir kimisi de o şahin gözleriyle 25 tane bebeğide bulurr,oyunuda oynarr,başı göklere de ererr,bonusu oynamazz,oyunu siler ve yemeğe gider :D

Sis
2 Aralık 2012 17:21

Eveeettttt ainarsı bitiremiyorum noolmuuşşşşş :DD

3 Aralık 2012 14:37

Ayy 25 bebeği bulmuşşş, çok kıskandım ben şimdi ama :(

3 Aralık 2012 15:15

Benim merak ettiğim konu neden bonus oynanmıyor da yemeğe gidiliyor ki? Bonus da güzeldi, kediler şahaneydi ki :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template