Where Angels Cry



Strange events are taking place in an isolated medieval monastery, set high in the Alps. Monks are vanishing without a trace, mysterious persons are being sighted running through the dark passages of the monastery and there are even reports that a statue in the center of the village is crying the tears of blood! A Vatican Cardinal has chosen you to travel to the monastery, undercover, to investigate these bizarre occurrences. Your duty is to reveal the secrets of the monastery, and monks who inhabit it, freeing this once sacred place from the evil forces currently in power. Embark on an amazing adventure and prove that your keen investigative instincts are up to this formable task in Where Angels Cry - a challenging and exciting hidden object puzzle adventure! 511,71 MB
System Requirements:
 OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 CPU: 1.4 GHz RAM: 512 MB DirectX: 9.0 Hard Drive: 525 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
 İndirmek için tıklayınız-Click to download

 STRATEGY GUIDE DOWNLOAD

İndirmek için tıklayınız-Click to download
 OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH

 WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

2 Ekim 2012 10:51

Bakalım bu nasıl bir şeymiş... İsmini pek beğendim gerçi :)

Adsız
2 Ekim 2012 11:46

napalım indirelim mi Serdar bey, değermi?

2 Ekim 2012 12:36

Oynandı ve bitirildi :) Grafikler pek iç açıcı değil ama gene de keyif veren bir oyun oldu benim için. Bu arada HOS yok oyunda. Ayrıca ekranda dikkatli dolaşmanız gerekiyor nesneleri almak için. Hint de yardımcı oluyor.
- Not: Bazı nesneler birleştirilerek kullanılıyor...

2 Ekim 2012 15:21

Valla pes diyorum Serdar bey, biz daha oyunu yeni görebildik, maşallah siz bitirmişssiniz bile, ama olmaz ki yani bu kadar...Esefle kınıyorum ve oyunu henüz daha indiriyorum...

2 Ekim 2012 17:02

Bundan sonra sanırım daha sakin oynamakta fayda var :) Başlayınca hırs yapıyorum fena şekilde...

3 Ekim 2012 14:07

Merhaba ilk defa yazabiliyorum hele şükür bundan sonra bende varım bu siteyi ve sakinleri çok seviyorum sevgiler selamlar


3 Ekim 2012 14:35

Hoşgeldiniz Metin bey :)

3 Ekim 2012 14:44

hoşbulduk teşk.

3 Ekim 2012 18:30

bakalım nasılmış?
ve metin;hoşgeldin..

su
3 Ekim 2012 18:57

indirildi,bakıldı ve silindi !

3 Ekim 2012 19:22

yani indirsemmi indirmesemmi kararsız kaldım.sen ne dersin meraklı oynadınmı beğendinmi?

3 Ekim 2012 20:01

moonrose azz sonra bilgilendiricim efem :)

3 Ekim 2012 20:10

Efenim gelelim oyuna, evet grafikler çok renkli ve zevkli değil. Ama oyun çok da fena değil, yani bence oyneybıl, daha çok adventure tarzına yakın duruyor, HOS sahnesi de yok galiba, hint yol gösteriyor. Ben devam ediyorum müsadenizle :)

3 Ekim 2012 20:18

teşekkür ederim efemm. senin beğendiğin oyunları bende beğeniyorum özellikle sordum yane:))

4 Ekim 2012 15:42

Bitti efem, meleklerin hepsini bulamadım ama sağlık olsun :D

5 Kasım 2012 02:49

ben indirmek için uğraştığım zamana acıdım açıkçası...oynarken uykum geldi..çok statik ve grafik olarak kötü bir oyun..

Yine de çok teşekkürler..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template