Web of Deceit Black Widow Collector's Edition


You’re drawn into a web of deceit when your train stops in Andville, where the Black Widow lies in wait. Follow a trail of clues and dead husbands as you explore this once picturesque town now at the mercy of the Black Widow and her mechanical minions. What drives her lust for revenge? Where is the root of her strange power? Uncover the bizarre history – and mystery – of this little town. And track down the Black Widow in time to foil her devious plot for revenge!982,46Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

13 Ekim 2012 17:38

güzel,güzel oynayınız..zıpzıp da var daha ne olsun ?

13 Ekim 2012 17:55

vazgeçtim :) çünki her yer böcek dolu,puzle bile böcekli... bakabilirsem oynayacam işallah ve bu arada inv. sabitlenebiliyor bu iyi işte!

13 Ekim 2012 18:03

hüfff..lamba takılp derece ayarlanan bi yer var,benim gibi şaşkınlar için yazıyorum ( sanmıyorum olsun da :D ) o dereceye boşa tıktıklamayın,sürükleyin :))))

13 Ekim 2012 19:21

Kara dulun ağınamı düşcez acaba...

13 Ekim 2012 20:56

de hadin indirelim bakalım, tişkürler siss....

15 Ekim 2012 15:00

Bir oyun daha böylece biter...

15 Ekim 2012 15:05

Serdar bey bu sefer geç kalmışsınız, hohohoho ben dün bitirdimdi :PPPP

15 Ekim 2012 16:51

Hafta sonu gene hasta yatarak geçti, o yüzden bugün bakabildim siteye... Kısa zamanda kapatırım bu farkı :)

15 Ekim 2012 21:04

hep şanssızlıklar beni mi bulur yaa
fire istasyonun orada karşı kapıdan girmeye çalıştığımda oyun kapanıyor. off yeniden yükle işin yoksa

16 Ekim 2012 11:18

yeniden başka linkten yükledim profil değiştirdim nafile. o kapıdan girmek bana yasak :(

16 Ekim 2012 21:08

Bu nasıl bı oyunmuş böyle gören arkadaşlarım bizde isterğz diyolar

17 Ekim 2012 19:56

inat ettim üçüncü defa yükledim. eskilerini de gizli dosya ve klasörleri de aratarak sildim. üçüncü profili kaydettim yine aynı yerde oyun kapandı anlamadım ben bu işi bu durumda olan kimse yoksa niye ben!!! :D

18 Ekim 2012 01:31

Aysberg,
ne yazık ki anlamsız bir şekilde ( anlamsız derken ne işletim sistemine ne sürücü güncellemelerine bağlı olmadan demek istiyorum) bu sorun epey bir kişide oldu bizim öbür forumda. bigfish forumda henüz bu oyuna konu açılmadığından kesin bir şey diyemiyorum.yine bigfish bu sorunu ele almadığından update ne zaman çıkar onu da diyemiyorum.
ama yalnız değilsin :D

18 Ekim 2012 11:01

yalnız olmadığımı öğrenmek beni sevindirdi. ne bencilim ama değilmi hehe :D

21 Ekim 2012 00:07

SİS türkçe çeviriden anladığım kadarıyla hatadan dolayı oyunu güncellemişler

Great news! We now have a new PC version of Web of Deceit: Black Widow Collector's Edition that fixes the following:

• Crash in Level 5 upon completing the butterfly puzzle and entering the firehouse

We apologize greatly for the trouble. You can get the newest version by uninstalling and reinstalling your game. Here's the link to a help article with more information on how to do this:

Uninstall / Reinstall a Game

If you haven't purchased the game yet, find the game and reinstall the trial version (when available) to play any remaining minutes.

If your game is still giving you problems, you can contact our Customer Support team for more assistance. Just click on the green on the right to get to our Help pages, and if you still need assistance, click Contact Us to the bottom-left of the screen to submit a help ticket.

Hope this helps!

bfgBaikal

27 Ekim 2012 10:05

aynen bende yangın şeyine giremedim.

30 Ekim 2012 11:29

la hala buna bi çözüm bulunmadı mı?

3 Kasım 2012 11:14

ben de bekliyorum. arada yokluyorum liknler güncellenmiş mi diye

3 Kasım 2012 11:15

ben de bekliyorum. arada yokluyorum liknler güncellenmiş mi diye

15 Kasım 2012 13:49

nolucak bu oynun hali. yöneticimiz uyyo mu la?

15 Kasım 2012 16:06

bizim grup henüz bunun fixed dosyasını cracklemedi.olunca linkler güncellenecek

4 Ocak 2013 15:49

valla ben bu oyununu da bitirdim :) güzel oyundu aklım kalmıştı. oh beee....

10 Ocak 2013 12:26

aysberg oyun linkleri yenilendimi ki nası oynadın be yav

18 Nisan 2013 13:35

bu oyunda gelişme var mı??
aysberg bitirdim demiş??

18 Nisan 2013 16:22

LİNKLER YENİLENDİ

9 Nisan 2014 11:25

amanin oyunu nihayet bitirdik. bende amma kafayı takmışım bu oyuna. ilk başta hoglar azdı sona öle çoğaldı ki bay geldi. sonuç olarak güzel di denebilir.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template