Unfinished Tales: Illicit Love Collector's Edition


Thumbelina had the perfect happy ending, until the Raven Queen crashed her wedding, kidnapping her prince. To make matters worse, the Raven Queen locked her up in a dungeon! Will she be able to escape and rescue her prince before he becomes the Raven King? When you’re only a few inches tall, you need all the allies you can get, but beware! Anyone you meet could be a spy working for the Queen! Join Thumbelina as she journeys across the fantastic Kingdom of the Floral Elves in Unfinished Tales: Illicit Love, a charming hidden-object puzzle adventure game! 925.36 MB
  Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 946 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ PARTLAR--INTERCHANGEABLE LINKS
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR/VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

su
27 Ekim 2012 22:45

oyun,grafik,akış herşey hoşuma gitti benim...daha hemen oyunun başında ki 4 mevsim olayı ilginçti..sanki klasik big fish games gibi değil bu oyun.iyi oyunlar :)

28 Ekim 2012 13:09

bu güzel bayram oyunları için çoookkk teşekkürleeerrr.....

28 Ekim 2012 14:46

oyun gerçekten zevkli...puzzle bölümleri insanı germiyor.grafik desen çok zengin,birde hintin direkt olarak objeyi göstermemeside güzel.sanırım 8300 kelebek toplayacağız :)

29 Ekim 2012 09:02

Bitti ama oradan oraya dolanmaktan da kafam döndü bir ara. Gayet zevkliydi efe'nim :)

29 Ekim 2012 20:03

bi türlü indiremedim filefactory indirirken eror verip kalıyor :(

2 Kasım 2012 14:17

amanin o kadar kelebeği nerden topluycaz su? Falla be 84 tanemi ne topladım ve bi işime yaramadı. ayrıca ben kelebek toplayanlara çok gıcık olurken bu oyunda nedense salak salak topladım. Bir gün ömürlü kelebekler beni affetsin valla bidaha yapmıycam...

4 Kasım 2012 20:13

Çok güzeldi, hayvanlar da pek şekerdi, bayıldım :)

5 Kasım 2012 17:50

daha kaleye giremedim arada hinte ihtiyacım oluyor.tabi benim için oyunda en önemli şey 1.si müziği 2. grafiği.bundada ikiside güzel görünüyor :)

15 Kasım 2012 15:14

kutudaki makası alamadım nasıl alacagım bileler lütfen söylesin

15 Kasım 2012 16:05

Roland oyunu oynadım ama hiç makas kalmamış aklımda. guide var oyun içinde ona baksan ya da hint kullansan?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template