Mayan Prophecies Ship of Spirits Collectors Edition



Climb aboard an ancient Spanish galleon lost in time as a Coast Guard officer tracking an elusive criminal in Mayan Prophecies: Ship of Spirits. As you explore the vastness of a ship lost in time, what mysteries will you uncover amidst its Mayan idols, menacing sea creatures, and exotic treasures? Find out in this exciting new Hidden Object Puzzle Adventure game on the open seas!1004 MB
System Requirements:
 OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 CPU: 1.6 GHz RAM: 512 MB DirectX: 8.0 Hard Drive: 2094 MB

 part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
 part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

4 Ekim 2012 15:24

Güzele benziyo

4 Ekim 2012 15:44

Oo süper indirelim hemen, tişkürler Sis adminim :))

4 Ekim 2012 16:02

vayyyy:))))

4 Ekim 2012 17:14

Güzel sevdiğimiz tür oyunlardan. guide var,gemiye girdikten sonra bodruma indiğimizde zıplamalı haritamız da oluyor. afiyet olsun efenim :D

su
4 Ekim 2012 19:56

böyle takdir edip gaz veren oyunları seviyoruz merkez!

5 Ekim 2012 08:29

Süper oyun efem, grafikler de güzel ve atraksiyon bol, where angels cry'dan sonra HOS sahnesi biraz fazla gelse de gayet keyifle oynanıyor, teşekkürler Sis, eline koluna sağlık ne diyim :D

5 Ekim 2012 09:10

Ben pek bir geç kalmışım yahu. Daha yeni görüyorum oyunu :)

5 Ekim 2012 10:58

tüh tüh vah vah :PP

5 Ekim 2012 16:07

Fekat bitirdim ki oyunu :) Map olması pek şık olmuş. Yoksa dolan dolan bitmezmiş :)

6 Ekim 2012 10:01

Kupakizi06: oyunun hiç bi yerinde sorun yok ama o puzzle'a zumlayınca ekranda beyaz kareler oldu

Aynı şey bende de oldu o puzzle'ı skip yapıp geçtim ama ordaki şişe gibi şeyi alamadım ve ekranda beyaz kareler oluştu, çette yazılanları okuyarak ekran kartımı güncelledim yeniden başladım ama aynı sorun devam :( oyunun diğer sahnelerinde sorun yok ama burada var ve oyunda devam edemiyor tabiki :(((

6 Ekim 2012 17:08

meraklıcım,ben ekran kartımı güncelledim ama bu seferde oyun çok yavaşladı ve sildim oyunu!aslında oyunun diğer hiç bir bölümünde sorun yok,normal akıyor ama ne zaman ki o puzzle'a geliyorum oyun hem yavaşlıyor hemde görüntü bi acaip oluyor.umarım orda bug vardır.amin.

6 Ekim 2012 18:04

efenim bende de kızılderili-kovboy puzzleda oldu beyaz kare olayı..çözüm arıyorum şimdi.bizden başka hiç bir forumda sorun yaşayan yok henüz o da ilginçtir.

6 Ekim 2012 18:19

ÇÖZÜM ŞUDUR .BU PUZZLE DA EKRANI BEYAZ KARELER HALİNE GELENLER ÖNCE ALTTAKİ TEKNİK DESTEK LİNKİNDEN ALACAĞINIZ YARDIMLA EKRAN KARTINIZI GÜNCELLEYİN.SORUN HALA DEVAM EDİYORSA OYUNDA ALMANIZ GEREKEN OBJENİN 2 MM.KADAR SAĞINA TIKLAMAYI DENEYİN.ZATEN CURSOR EL HALİNİ DOĞRU NOKTADA ALACAK.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

6 Ekim 2012 19:18

:(

6 Ekim 2012 20:06

bir bilgi daha :
bonus kısmında eğer axe handle aldıktan sonra gemi güvertesinden solaydı sanırım,o ekrana gidip yere saplı duran axe başıyla handle birleştirmezseniz o kötü adam botla kaçtıktan sonra oyun tıkanıyor.

10 Ekim 2012 14:38

allah allah her bi haltta sorun yaratan benim pc de heç bişi olmadı kuzu kuzu oynadım. azıcık o dediğiniz yerlerde slow moition olsada oynadım işte. yalnız ben kurmada çok sorun yaşadım. bi türlü install edemedim. rarları başka linkten tekrar indirdim. sona install ettim ama tam 35 da. sürdü. böle olursa korkmayın sonunda install ediliyo yane. sonujç oyunu sevmedim ve bu kadar uğraştığıma üzüldüm.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template