Hidden Path of Faery


Find clues. Solve puzzles. Identify thieves among the suspects and MORE in Hidden Path of Faery! When the balance between two worlds is in need of restoration, Julie sets out to help the population restore order in this inexplicable land. Before the fairy world gets completely devastated, it is up to you to help Julie in her quest! Play Hidden Path of Faery today!323.63 MB
 Sistem gerekirliği:

Windows Vista, Windows XP, Windows 7
CPU: Pentium-IV
RAM : 512 Mo
Carte graphique : 128 Mo
Espace disque dur : 800 Mo
Carte graphique 16/32 bits
Carte son 16 bits compatible DirectX
Version DirectX : 8.0 
 
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 51 yorum

23 Ekim 2012 11:33

Umarım ilk raporu ben verebilirim...

23 Ekim 2012 11:37

Bu arada bir süredir depositfiles'da indirme için hesap istiyordu, ben de başka yerden indiriyordum. Halbuki o çıkan hesap ekranının sağ üstünde bir x işareti varmış. Oradan kapatınca normale dönüyormuş. Hani benim gibi fark etmeyen varsa diye :)

23 Ekim 2012 12:26

evettt....bakıyoruz efemm :)

23 Ekim 2012 12:33

Efe'nim, şu anda oynuyorum. Ama açıkçası bilemedim...
- Öncelikle oynarken grafikler yüzünden fare yavaşlıyor.
- Hint olayı epey işe yarıyor.
- Çok bik bik konuşuyorlar.
- Inventory'de bazı nesneler birleşiyor.
- Alışık olduğumuz tarzda bir oyun değil ama oynanır...

Budur :)

23 Ekim 2012 12:54

evet mouse özellikle yazı olan ekranda yavaşlıyor.birde hos sahneleri çok tıktıklanınca kızan cinsden.guide göremedim ve bazı yerler pixel olduğu için mouse ile yavaş gezinmek lazım,helecana gerek yok.ayrıca,şu şurup mouse ile alınınca bırakması bende bayağı zor oluyor!
en netice sanki biraz kafa patlatmak gerekecek gibi bu oyunda sanki mi nedir bence

23 Ekim 2012 12:58

323 mb bişey ama pc yi kastı yeniden başlattım bakalım n'olcak
düz hidden sandım ama değil. evet alışık olduğumuz türden değil yani ezber bozdu
ilginç bir oyun. bence de oynamaya değer

23 Ekim 2012 13:04

toplayıp panoya yerleştirdiğimiz kağıtlarla ilgili bulmaca da inventory nin hemen üstündeki ipucu kısmına mausu getirdiğimizde inv. görünen 5 adet kağıdın çevirisini yapacağımız translate (ti sanırım yazım hatası olabilir) ona tıklayıp sonra o beş kağıdın üstüne tıklayınca çözebiliyoruz. ben epey bi boşa tıklamıştım da
umarım anlatabildim :D

23 Ekim 2012 13:20

Bir de sahnelerde, sağ üstteki soru işareti "check" işaretine dönünce o ekranda toplanacak nesnelerin bittiğini anlıyoruz.

Bir de sağ alttaki yaratık da, sahneyle ilgili her şey bitince "burada artık bir şey kalmadı" diyor. Kaldıysa da ona tıklayınca gösteriyor.

Aysberg bunu anlatman iyi oldu, takılmıştım orada.

23 Ekim 2012 13:21

hmmm..aysberg sanırım bende orda takıldım.merdivenli mekanda,sağdaki fenerli zımbırtıya translate uygulamak lazım ama çıkan şeye de tıklasam,fenerede tıklasam birşey olmuyor.daha açık yazarsan sevinirim :)

23 Ekim 2012 13:25

sanırım translate ye tıklayıp sonrada fenere tıklamak gerekiyor ama maalesef birşey olmadı.oraya kağıtlar koymuştuk,acaba zoomlamakmı gerekiyor diycem ama zoom da olmuyor.lütfen biri bana bug yok desin :(

23 Ekim 2012 13:43

Arkadaşlar bug yok. Ki zaten sağ alttaki yaratık anlatıyor. Sol alttaki küçük ekrana geldiğinizde, hint sembolünden turuncu zeminli bir şey çıkıyor. Önce ona tıklıyorsunuz, sonra da birleştirdiğiniz kağıda. Sonra ta tercüme ediliyor.

Aynısını mutfak sahnesinde bir yerde daha yaşayacaksınız. Orada da önce tercüme simgesi, sonra duvardaki yazı. Bu arada mutfak sahnesinde tahta çubukla balı birleştirin, benden söylemesi...

23 Ekim 2012 14:19

Mutfak sahnesi bittikten sonra bir HOS gelecek ve oradan madalyon alacaksınız. Sonra elf eleme sahnesi gelecek. Önce analyzer'a sonra madalyona tıklayın. Sonra da translator ve madalyon. Sonra da ay sembolü taşımayanları eleyin.

(Oyun kasıcı...)

Adsız
23 Ekim 2012 14:58

kasanın şifresi nedir ayrıntılı yazarmısınız

Adsız
23 Ekim 2012 15:11

Merhaba adım kardelen merdivenden çıkınça kasa varya onun şifresi nedir söylermisiniz bulamadım teşekkürler.

23 Ekim 2012 15:36

Kasa şifresi 128... Önceden de yazdığım gibi, önce translate butonuna, sonra duvardaki yazıya tıklıyorsunuz. Tercüme ediyor...

Adsız
23 Ekim 2012 15:55

o değil şapka taç resimli olan

23 Ekim 2012 16:35

@Serdar Gunerahahhaha kocaman çarpıyı yani :DD

23 Ekim 2012 16:57

Şapka taç resimli olan için, fenerli sehpaya geliyorsunuz. Önce, sol alttaki ekranın üzerine geliyorsunuz ve çıkan turuncu zeminli küçük butona tıklıyorsunuz, sonra da kağıdın üzerine. Oyun kendisi tercüme edecek ve size "madenci, kral..." diye bir liste sunacak. O listeye uygun simgeleri de kasa üzerinde ayarlayacaksınız.

23 Ekim 2012 16:58

adsız oyun ekranında sol üstteki not defterinde yazıyor o kasanın çözümü.

miner
king
banker
student
dedective.

yani simgeleri alt ve üst sırayı şu mesleklere göre ayarlayacaksın

madenci
kral
bankası
öğrenci
dedektif

23 Ekim 2012 17:04

mutfak sahnesinde ahçı abladan ileri ok olması lazım.eğer hint orayı gösterdiği halde gidemiyorsanız oyunu kapayıp açın. yani cellar denen yeri diyorum.

cellardaki kırık pipe bahçeden alınan reed ile tamir edilecek.bahçede bir de saü üst kısımdan salamanderin olduğu yere gidiliyor unutmayın.

23 Ekim 2012 17:16

bahçedeki sızıntıyı gidermek için cellardan alınan bir demir ağırlığı kapatıyosunuz o crack olan yere önce.sonra salamanderin ordan sticky çubukla aldığınız pırıltılardan birini coal ile birleştirip tıklıyorsunuz.

23 Ekim 2012 17:34

su oyuna ara vermiştim , fener yakılması gerekiyor sanki bulduğun fotoğraf parçalarını panoya yerleştirdiysen eğer tercüme orada devreye giriyor. ya hep ara vererek oynadım hatırlamıyorum gece tekrar bakacam. malum bayram hazırlıkları
misafirlere bilgisayarı kurayım oynasınlar. başka çarem yok. bu gidişle ikramlık bir şey de bulunmayacak evde.
oyun dediğin de böyle olur işte özlemiştik yardımlaşarak oynamayı hadi kolay gelsin herkese.

23 Ekim 2012 17:36

" hint sembolünden turuncu zeminli bir şey çıkıyor. Önce ona tıklıyorsunuz, sonra da birleştirdiğiniz kağıda. Sonra ta tercüme ediliyor"
serdar,bunu zaten biliyorum da bende omayan şu;sonra birleştirilen kağıda tıkla diyorsunya,hah işte o kağıt açılmıyor :(

23 Ekim 2012 17:45

kısaca sorunum; kağıt olan panele bende zoom olmuyor.son bir kez aç kapa yapar denerim sonada silerim he oyun seni !!!

23 Ekim 2012 17:47

yatak odasındaki slider puzzle naapılırrrrr??
SKİP
sevmiyos kardeşim slider puzzle!!

23 Ekim 2012 17:52

yalnız oyun motoru cidden sorunlu.şimdi de yatak odası terasında yüzüğü taktığımız sandıkta takıldı.habire a little bit more deyip duruyor.

23 Ekim 2012 17:56

evet,sorun hala dvm etsede sorunun ne olduğunu buldum.benim gibiler için yazıyorum:
oyunu aç kapa yapınca,pano olan yerde büyüteç çıkıyor.buraya kadar güzel,daha sonra önce turuncu buttona daha sonra panoya tıklamak istersem,zoom olayı olmuyor.tekrar aç-kapa yapıp bu sefer ilk panoya zoomluyorum,sonra trans buttonuna doğal olarak oda olmuyor.işte tam o noktada bir bug olayım var galiba...zaten oyunun daha ilk başından itibaren de yön oklarım kayboldu durdu..napıyoruz? tikisine en güzel fotu koyuyoruz ve siliyoruzzzzzzz....

23 Ekim 2012 17:57

terasta trapdoor kapısındaki sembol çözümü.sonra kol takılacak.

http://imageshack.us/a/img844/1187/adszdjz.jpg

23 Ekim 2012 18:10

bu dolabın içindeki gargoyle den desk anahtarını nasıl alacağımızı bilen ???? inventory boş,gidebildiğim başka mekan yok.hint vs her şey sadece gargoyle gösteriyor.hayvanat da yok benimki daha iyi deyip duruyor sadece.

23 Ekim 2012 18:33

Sis, o gargoyle ile epey bir konuşunca anahtarı kendisi veriyor.

Bu arada ben en sona, muse'u kurtarmaya geldim ama beynim pörtledi oyun yüzünden, kapattım valla... Sonra devam edeceğim.

23 Ekim 2012 18:46

Dedim ki devam edeyim. Efe'nim son kısma gelince mevcut güçlerinizi kullanmanız gerekmekte. Bu kadar diyeyim. Oyun bitmiştir, kendimi tebrik ediyorum :)

23 Ekim 2012 18:58

Durun yahu beni bekleyin, ben daha yeni indira gandi yapıyorum ühühühüühühüüh :'((

23 Ekim 2012 19:03

serdar güner konuşuyorum konuşuyorum ama tık yok bu heyvanatta.belli bir konu tercihi mi var dicem ama o da imkansız.

23 Ekim 2012 20:52

not: hos ekranı hariç bazı nesneler analiz etmeyince alınmıyor. materyal analyst e tıklayıp nesneye tıklıyoruz daha sonra alınabiliyor.

23 Ekim 2012 21:42

Sis, özür dilerim atlamışım bir yeri. Önce hayvanla konuşucan, sonra odadan çıkıcan, sonra geri gelip yine konuşucan :)

Aysberg, sadece analyze değil her türlü gücü sürekli kullanmak gerekiyor. Özellikle arada o adamlardan "eleme" yaptığınız yerlerde ve de oyunun finalinde.

23 Ekim 2012 23:06

@Serdar Guner yok inat etti benim heyvanat. bilmiyorum içki masası muhabbeti mi istiyor yoksa başka bir şey mi.oyunu aç kapa bi hal oldum.öpüjeimmm abüüü deyip bunaltmayı planlıyorum şu anda.

24 Ekim 2012 08:32

demiştim ya oyun ezber bozdu diye. rastgele ona buna tıkla güçleri sırasıyla dene derken neyi nasıl yaptığım karıştı gitti. e ne yaptığını bilmeden walk da yazılmıyor ki. o gargoyle'ye kaç kez tıkladığımı hatırlamıyorum bile habire ben bilmem eşim bilir ( ben bilemem beyim bilirin avrupa versiyonu :D) deyip durdu.tam artık kapatırken ne yaptıysam anahtarı aldım şans işte.
yeniden oynayıp walk yazayım dedim denedim ama yok bu oyun güzeldi ama ikincisi çekilmez.

24 Ekim 2012 10:59

Neyi nasıl yaptığımı bilemeden kafesteki muse kısmısına geldim de orada takılıp kaldım , kilit nasıl açıcez bilemedim, ok da habire yukarı gösterip duruyor. Bi kapayıp açem barim bişey değişecek mi?

24 Ekim 2012 11:32

Meraklı, kapayıp açmana gerek yok. Ben de delirmiştim orada ama sonra çözdüm ve de hatta bir yorumumda da yazdım. Kilidi güçlerini kullanarak yok ediyorsun. Önce analiz ediyorsun, sonra da aydınlatma gücünü kullanıyorsun, kilit eriyor :D
Arada "cat ey" da yapılıyor olabilir ama tamamen güç kullanarak yapılıyor.
Sonra elindeki flütle nota kağıdını birleştirip cadının üzerinden kullanıyorsun. Oyun bitiyor :)

24 Ekim 2012 11:33

Sağolasın Serdar Güner :D

24 Ekim 2012 13:20

Reca ederim efe'nim :D

Adsız
29 Ekim 2012 20:17

Merhaba
ben bir türlü salamander's scaleyi alamıyorum. Neyi eksik yaptığımı da anlamadım. Her şeyi topladım sanırım.

29 Ekim 2012 22:21

selam bende salamander scaleyi alamıyorum..daha doğrusu neyle alıcagımı bilmiyorum..listedeki bitkileri yaptım ama alamıyorum..kovaya nerden su doldurucagımı bilmiyorum..nolur biri yardım etsin 1 haftadır salamander kısmında takıldım yardımmm...

29 Ekim 2012 23:55

salamander scales almak için sopayla bal birleşip sticky sopa olmalı.

su almak için önce bahçedeki yağ sızıntısını durduracaksınız.

6 Kasım 2012 08:58

şu bahçedeki duvardaki deliği onarmak için celardaki bi demir ağırlık alıncak ya okadar aradım ki meğer sağ tarafta küp gibi şeylerin üstündeymiş. ayrıca oyun başında alınması gereken kağıt parçaları 6 tane olucak 5 değil. ben önce merdiveni tamir edip kütüphanedeki 3 parçayı aldım. daha sonra camı kapatınca uçuşan kağıtları bi türlü topluyamadım bi türlü yere konmadılar. yani hakikaten oyun çalışmasında bi keleklik var. daha sonra başka profille girip oynayınca tam 6 kağıdı aldım ve sağdaki sehpaya koydum. birleştirdim, tercüme buttonuna basıp kağıda bastım tercüme etti. tabi önceden şurupla feneri birleştirip sehpanın üstüne takıcaksınız ve tıklayıp aydınlatma yapıcaksınız. karanlıkta tercüme edemiyor.

6 Kasım 2012 09:09

la herbi haltı yaptım şu mutfaktaki karışımı halledemedim. beriesleri falan doğradım karıştırdım ocağın üstündeki kaba su koydum. ocağı salamanderden aldığım magma ile yaktım. oyun kitlendi hiç bişi yapamıyorum hiç bi yere girip çıkamıyorum kapayıp açıcam belki düzelir.

6 Kasım 2012 10:16

şu mutfaktaki karışımı bi türlü yapamıyorum. masanın üstünde ne varsa kesti doğradık ezdik kaba koyduk kavanozlar var onlara dokunamıyoruz o kağıtta kurbağa tükürüğü örümcek ağı diyo onlar nerde. hint habire mix yap diyo ama ben yapamıyorum. bu arada ocapın üstüne de ölçülü suyu koyduk orda duruyo. rolling pin var bide ekranın sağ üstündeki soru işaretli yerde duruyo şu an ama tıkandım hiç bişey yapamıyorum. şu zamazingoyu doğru dürüst yazın adamın asabını bozmayın yav alla, alla.

6 Kasım 2012 15:52

bozo hani özel güçlerimiz oluyo ya solda bi şeye tıklayınca daire şeklinde açılıyorlar.hah işte o güçlerden analyze olanıyla o masadaki kavanozlara tıklayacaksın.gereken diğer malzemeler o kavanozlarda ama analiz etmeden kullanılmıyorlar.

7 Kasım 2012 11:29

inanmıyorum ya oyun bitti. 50 kere falan açıp kapamışımdır belki. hele sonlara doğru bi bambu var kesilecek elimde filint var sıcak. belki 10 kere o bambuyu kesmeye uğraştım kesemedim. sona birden kendi kendine kesti bambuyu filint. zırt pırt o güçleri denedikçe oyun kitlendi durdu. habire guit yapıp yeniden başladım. oyun zevkliydi ama teknik olarak işlemediğinden ömrümü söktü, ömrümü..

21 Kasım 2012 15:16

sevgili arkadaşlar.dayanamadım size bilgi veriim dedim.aslında hint olayı her şeyi gösteriyor.ama hint çok enteresan.çiçek gibi zamazingonun yanında aşağı ok çıkıyor ona tıklayınca hem daire içine alıyor ya da size gideceğiniz yönü ok ile gösteriyor.ben sevdim zor da değil.

21 Kasım 2012 15:17

şu an mutfaktaki karışımı yapacağım.ha ayrıca bahçedeki o yarığın içine hem kömür parçası ile kor parçasını birleştirip tıklayın uğraşmayın fazla sonra musluğa gidip kovanızı koyun sonra yağı kola sürün kolu çekin kova su dolacak hehe kolay işte

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template