Dark Arcana: The Carnival


Find the missing woman lost in a mysterious Carnival of Horrors in Dark Arcana: The Carnival. Investigate two worlds: the one you know and an alternate plane existing behind the Hall of Mirrors. There you'll discover the secret of an ancient being known as the Evil One. Travel through dimensions, reveal the story of star-crossed lovers, and stop the Evil One from breaking its magical chains and invading our world in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game!666,36Mb
System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7 CPU: 1.2 GHz RAM: 512 MB DirectX: 9.0 Hard Drive: 822 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

6 Ekim 2012 17:52

-grafik idare eder
-hos sahneleri alternatifli
-sanırım guide yok ama bilmem ihtiyaç duyulurmu
-maymunumuz sağ kolumuz
-puzzle'lar iyi gibi

iyi oyunlar....

6 Ekim 2012 18:05

Valla bence oynayın gayet güzel, su herşeyi anlatmış bana söz bırakmamış zaten :D

6 Ekim 2012 20:55

oyunu epey oynadıktan sonra fikrim şu ki;çocuklar iyi niyetle ellerinden geleni yapmışlar ama bana yetmedi :D bazı puzzle'lar o kadar basit ki ülen dedim ne bu ve bir süre sonra hüfff sıkıldım mı nedir oldum.çok durağan bu oyun !

8 Ekim 2012 18:00

C'est aussi fini...

8 Ekim 2012 18:44

http://imageshack.us/photo/my-images/819/3dsmiley.jpg/

10 Ekim 2012 14:44

nörüyüm karar veremedim. su sıkılmışsa ben haydi haydi sıkılırım. indiriyim oyunsuz kalınca oynarım.

20 Ekim 2012 09:24

oynadım bende pek sıkılmadım ama öle kafa boşaltmalık kendimi sıkmadan bitirdim. yeni hiddencilere ideal bi oyundu.

29 Ekim 2012 16:12

Elinize ve emeğinize sağlık.Burasını yeni keşfettim ve çok hoşuma gitti.Şu sıralar poe ile uğraşıyorum.Ama oyunlardan biri kırık link gösteriyor yardımcı olursanız çok sevinirim.
"Dark Tales:™ Edgar Allan Poe Murders in the Rue Morgue"

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template