The Dreamatorium of Dr. Magnus



Step into the shoes of detective Sarah Green and solve the mystery of a missing town doctor in The Dreamatorium of Dr. Magnus. The town doctor, Dr. Magnus withdrew from society following the tragic death of his wife and daughter in a car accident. In his despair, Dr. Magnus became obsessed with the idea of contacting the souls of his loved ones. He began conducting ever more dangerous experiments ruinous to his own health until he himself, disappears. What secrets will be revealed in your investigation? 295.21 MB

System Requirements:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7
CPU: 600 Mhz
RAM: 512 MB
DirectX: 7.0
Hard Drive: 304 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

8 Eylül 2012 18:21

haydi bakalım nasılmış,teşekkürler şekocummm :)

8 Eylül 2012 18:58

Grafikler idare eder, aman aman değil, fazla ekşın yok gibi duruyor, hoslarda fazla tıklamayın abi çokkk kızıyor :D odalarda horus gözlerini de topluyoruz tikkattt :)

8 Eylül 2012 19:10

böyle oyuncuyu takdir eden oyunları seviyorum; aferin şu kadar saniyede şunu buldum,iyi iş çıkardın,skip yapmadan geçtin ,birde madalyalar veriyorlar ki burda gemlerimiz oluyor tam benlik :)
-cursor'umuz kızan cinsten
-gözleri bulmayı unutmayalım
-guide yok
-grafik bence güzel
-puzzler iyi gibi

angelica ve alchemy den sonra bana pek güzel göründü bu oyun :)

8 Eylül 2012 20:02

yessss ben de sevdim oyunu ve de takılıverdim. walktru linki koyduğuma bakmayın henüz walk yok ortada.
elimde olanlar listesi aşağıda ve tüm mekanlarda hint kullandım bana mısın demedi.
su dolu şişe
çakmak
limon
metal circle
çalı-çırpı
hedge trimmer
baking soda
tornavida
broş
şapka

8 Eylül 2012 20:24

panik yok.oyun takılmış.kapatıp açınca barda hos sahnesi çıktı ve oyun akmaya başladı.

3cü bölüm dreams :)

8 Eylül 2012 22:34

ben henüz bu oyuna gelemedim maalesef yarın indirip hemen bakıyorum eh artık sizin walklerden nasiplene nasiplene oynarım bende :-B

9 Eylül 2012 12:38

4. bölümde epey bi takıldım dön dön başım döndü ama meğer adadaki deniz kenarında çalılıkların arasında süpürge sapı varmış, bulunca oyun devam etti ama püfff az kalsın bug mı var diyordum yani, ama oyun hakket güzel tavsiye olunur efem :)bu arada walkthrough ya filan bakmadım, böyle giderse bakmadan da bitiririm artık..

10 Eylül 2012 11:38

4. bölümde Meraklı'nın ipucu sayesinde süpürgeye ve dolaylı olarak aslanın diğer gözüne ulaştım. Bu arada bundan önce hint sürekli aslanı gösteriyor, delirmeyin :)

10 Eylül 2012 12:16

Bitti ki :)

13 Eylül 2012 22:01

sn. sis aynı şey banada oldu elimde su dolu şişe
çakmak
limon
metal circle
çalı-çırpı
hedge trimmer
baking soda
tornavida
broş
şapka
kaldı hint sonuç vermedi. kapadım açtım, sildim yükledim olmuyor , ne önerirsiniz neden ammaaaaa:((

13 Eylül 2012 23:08

standart reçeteyi yazacağım size de moonrose. eğer kapatıp açmakla çözülmediyse:
1-aynı oyunda yeni profil açıp deneyin
2-işe yaramamışsa oyunu silin ve ilk dwnld ettiğiniz dosyadan pc içinde başka bir dizine oyunu kurup deneyin
3-işe yaramamışsa oyunu ve kurulum dosyasını silin.cccleaner veya glary türü bir temizlik programı çalıştırın.oyunu tekrar dwnld edip kurun
4-yine işe yaramamışsa kader deyip başka oyuna geçin.

18 Ekim 2012 09:43

ben sorunsuz oynadım bitti. eh idare eder.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template